هود برای هر آشپزخانه‌ای، وسیله‌ای ضروری و کاربردی است و هر کسی با توجه به ابعاد، شرایط و نیاز در آشپزخانۀ خود، محصولی ایده‌آل و مناسب را انتخاب می‌کند. این روزها با افزایش دانش در مورد وسایل الکتریکی منزل، امکان بررسی دقیق قبل از خرید و انتخاب بهینه‌تر ممکن شده است. در مقاله‌ی امروز چارسو به معرفی پرطرفدارترین هودهای برند استیل البرز و مشخصات هر کدام می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

هودهای مخفی استیل البرز

۱- هود مخفی مدل IZ502

قیمت:۶,۸۰۸,۰۰۰ ریال

هود مدل IZ502، هودی ظریف و زیبا در دو رنگ مشکی و استیل، از خانوادۀ هودهای مخفی شرکت استیل البرز است که به راحتی در میان کابینت‌ها نصب شده و جای کمی را اشغال می‌نماید. از این رو استفاده از این هود، در آشپزخانه‌های کوچک و متوسط بسیار رایج است و در عین ظرافت و زیبایی، عملکرد و کارایی مطلوبی دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت این هود دارای بودن صفحه کلید فشاری و کنترل، برای انجام تنظیمات است که موجب راحتی کاربر، لوکس‌‌تر شدن و با کیفیت‌‌تر شدن محصول می‌گردد. این هود دارای موتور توربوی سه دور است و وجود فیلتر آلومینیومی چند لایه در ساختار این دستگاه، دوام و ماندگاری آن را چند برابر می‌نماید. صدای موتور این محصول بسیار کم است و همین امر بر محبوبیت و مقبولیت این محصول افزوده است. همچنین این هود با دارا بودن لامپ SMD، درخشندگی و نور بسیار برای آشپزی در فضای کم نور را فراهم می‌کند.

هودهای شومینه‌ای تخت استیل البرز

۱- هود شومینه‌ای تخت SA-207

قیمت: ۱۲,۴۹۰,۰۰۰ ریال

این هود عرضی حدود ۹۰ و عمقی حدود ۵۰ سانتی‌متر دارد. در بدنه این هود از فولاد ضد زنگ استفاده شده که با استفاده مداوم به هیچ عنوان تیره و کدر نخواهد شد. کمپانی استیل البرز جهت طراحی این هود مدرن و جذاب از یک صفحه کنترل لمسی بهره گرفته است. درون هود شومینه‌ای SA-207 استیل البرز، دو فیلتر آلومینیومی سه لایه تعبیه شده که دارای قدرت جذب بالایی هستند این فیلترها برخلاف فیلترهای یک بار مصرف قابل شستشو هستند. این هود مجهز به سیستم کاهندۀ صدا Inverter است. این هود با داشتن یک موتور با قدرت ۴ دور و فن فلزی با قدرت مکش ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت، به عنوان یکی از بهترین هودها جهت خارج کردن بوهای پیچیده در فضای خانه به حساب می‌آید.

۲-هود شومینه‌ای تخت SA-202

قیمت:۱۲,۶۷۵,۰۰۰ ریال

این هود نیز مانند مدل قبل عرض مناسب ۹۰ و عمق ۵۰ سانتی‌متری دارد. از مهم‌ترین فناوری‌هایی درون این هود سنسور دود و حرارت می‌باشد. این سنسور به محض این که دود در فضای آشپزخانه منتشر شود به صورت خودکار روشن می‌گردد. پنل کنترلی آن به صورت لمسی لغزشی و مقاوم در برابر حرارت و گرما است در طراحی بدنۀ این هود از استنلس استیل، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت بهره گرفته است. قدرت مکش هود، ۵۰۰ تا ۸۵۰ متر مکعب بر ساعت است. فیلتر آلومینیومی سه لایه در طراحی این هود استفاده شده که ریزترین آلودگی‌های موجود در هوا را جذب می‌کند. فیلترهای زغالی کربنی طراحی شده درون هود نیز بوهای پیچیده در هوا را جذب می‌کنند.

۳- هود شومینه‌ای تخت SA-201

قیمت: ۱۲,۶۴۷,۰۰۰ ریال

هود شومینه‌ای SA-201 استیل دارای عرض ۹۰ و عمق ۵۰ سانتی‌متر و مجهز به سنسور دود است. پنل کنترلی این هود به صورت لمسی لغزشی طراحی شده و در طراحی بدنۀ این هود از فولاد ضد زنگ بهره گرفته شده که به هیچ عنوان زنگ نمی‌زند یا اکسید نمی‌شود. این هود با قدرت مکش فوق‌العاده ۷۸۰ تا ۹۶۰ متر مکعب بر ساعت در عرض چند ثانیه هوای آلوده موجود در محیط را تهویه می‌کند. در طراحی هود از یک فیلتر آلومینیومی سه لایه و فیلترهای ذغالی کربنی استفاده شده که این فیلتر حتی ریزترین آلودگی‌ها و بوهای پیچیده در هوا را جذب می‌کنند.

۴- هود شومینه‌ای تخت SA-208

قیمت: ۱۳,۲۶۳,۰۰۰ ریال

علاقه‌مندان به استفاده از رنگ‌های براق، این هود استیل ضد زنگ زیبا را به عنوان سیستم تهویه مطبوع آشپزخانه منزلشان در نظر می‌گیرند. این هود استیل به هیچ عنوان اکسید نمی‌شود و تغییر رنگ نمی‌دهد. عرض این هود به اندازه ۹۰ و عمق آن به اندازه ۵۰ سانتی‌متر است. قدرت مکش ۴۰۰ تا ۸۰۰ مترمکعب بر ساعت برای این هود در نظر گرفته است. همچنین سیستم کاهندۀ صدا Inverter  و پنل لمسی در آن تعبیه شده است، فیلتر آلومینیومی سه لایه قدرت بالایی برای جذب آلودگی در این هود فراهم کرده است. این هود دارای یک موتور با قدرت ۸ دور است. درون این موتور یک فن فلزی قرار دارد که سبب افزایش طول عمر موتور و راندمان آن می‌شود.

هود شومینه‌ای استیل البرز

۱- هود شومینه‌ای SA-119

قیمت: ۱۰,۷۲۷,۰۰۰ ریال

در طراحی هود شومینه‌ای SA-119 استیل البرز از دو فیلتر آلومینیومی سه لایه بهره گرفته شده که هوای آشپزخانه را همیشه تمیز و استریل نگه می‌دارند. این هود مجهز به سنسور دود بسیار هوشمند بوده و صدای تولیدی آن به علت سیستم کاهندۀ صدا Inverter بسیار کمتر از محصولات مشابه است. دکمه‌های لمسی و کنترل از راه دور در این هود از ویژگی‌های آن محسوب می‌شوند. درون این هود یک موتور با فن فلزی به قدرت 5 دور با قدرت مکش ۳۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت تعبیه شده است.

۲- هود شومینه‌ای SA-117

قیمت: ۹,۹۶۰,۰۰۰ ریال

هود شومینه‌ای SA-117 استیل البرز محصولی خاص و منحصربه‌فرد، دارای موتور با قدرت مکش ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت و کارایی بالا است. موتور این هود دارای یک فن فلزی است. به همین دلیل طول عمر این هود موتور فلزی نسبت به سایر محصولات بیشتر است. هود شومینه‌ای SA-117 استیل البرز به سیستم کاهندۀ صدا Inverter، دکمه‌های لمسی، فیلتر آلومینیومی سه لایه و سنسور دود مجهز شده است.

۳- هود شومینه‌ای SA-115

قیمت: ۱۰,۹۳۹,۰۰۰ ریال

هود شومینه‌ای SA-115 استیل البرز با عرض ۸۹.۷ و عمق ۵۰ سانتی‌متری در آپارتمان‌های کوچک نیز قابل استفاده و از قدرت مکش ۳۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت برخوردار می‌باشد. برای این هود یک پنل لمسی در نظر گرفته شده و نگرانی از بابت شکستن دکمه‌های هود یا جمع شدن ذرات چربی را در اطراف آن‌ها مرتفع می‌کند. جهت افزایش طول عمر و راندمان هود، یک فن فلزی درون موتور با قدرت ۵ دور تعبیه شده است. سنسور دود، ریموت کنترل و دو فیلتر سه لایه آلومینیومی که در برابر زنگ زدگی مقاوم است، از ویژگی‌های بارز این هود محسوب می‌شوند.

۴- هود شومینه‌ای SA-120

قیمت: ۸,۹۴۷,۰۰۰ ریال

هود شومینه‌ای SA-120 استیل البرز یک هود قوی و کاربردی جهت تهویه بوهای پخش شده در آشپزخانه با ظاهر فریبنده و زیباست که عرضی در حدود ۹۰ و عمقی در حدود ۵۰ سانتی‌متر دارد. ریموت کنترل همراه این هود، یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی آن است. با وجود قدرت مکش ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت، کافی است تنها بعد از چند ثانیه کلیه بوهای پیچیده در فضا به محیط بیرون هدایت شوند. آلومینیومی بودن فیلتر این هود مانع از زنگ زدن آن هنگام شستشو می‌شود و سه لایه بودن آن حتی کوچک‌ترین ذرات موجود در هوا را جذب می‌کند.

۵- هود شومینه‌ای SA-102

قیمت:۹,۲۳۵,۰۰۰ ریال

هود شومینه‌ای SA-102 استیل البرز با ظاهری مناسب و هیجان انگیز، زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را چندین برابر می‌کند. با وجود ابعاد، عرض ۸۹.۷ و عمق ۵۰ سانتی‌متر، امکان نصب این هود شومینه‌ای در آشپزخانه‌های کوچک در بالای گاز و بین کابینت‌ها وجود خواهد داشت. درون هود یک موتور قدرتمند با دور موتور سه و قدرت مکش۷۸۰-۹۶۰ متر مکعب بر ساعت تعبیه شده است. داخل موتور به جای فن‌های پلاستیکی، یک فن فلزی با کیفیت قرار دارد. فیلتر سه لایه از جنس آلومینیومی کلیه آلودگی‌های موجود در فضای آشپزخانه به درون هود کشیده می‌شوند. بدنۀ آن از جنس استنلس استیل طراحی شده، به همین دلیل این هود در طول زمان استفاده به هیچ عنوان تیره یا اکسید نمی‌شود و همیشه زیبایی ظاهری خودش را حفظ می‌کند.

۶- هود شومینه‌ای SA-108

قیمت: ۹,۴۵۹,۰۰۰ ریال

هود شومینه‌ای SA-108 یک هود زیبا و در عین حال جمع و جور و کاملاً متناسب با ابعاد آشپزخانه‌های کوچک و کم جا است. برای نصب این هود تنها باید ابعادی در حدود ۹۰ سانتی‌متر را بالای اجاق گاز در نظر داشت. موتور دارای قدرت سه دور با قدرت مکش ۵۰۰ تا ۹۶۰ متر مکعب بر ساعت هوای آشپزخانه را در یک چشم بر هم زدن تهویه می‌کند؛ بنابراین قدرت مکش این هود نسبت به هودهای تک موتورِ و چند موتور، ِ چندین برابر می‌باشد. این هود به سیستم کاهندۀ صدا Inverter مجهز شده و از فیلتر آلومینیومی سه لایه مقاوم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، درون این هود شومینه‌ای استفاده شده است.

۷- هود شومینه‌ای SA-106

قیمت: ۱۰,۱۵۵,۰۰۰ ریال

هود شومینه‌ای SA-106 استیل البرز برای کاربرانی عرضه شده است که به دنبال یک هود زیبا، جذاب و در عین حال پرقدرت هستند. در طراحی این هود از یک سیستم کاهندۀ صدا Inverter بهره گرفته شده و این سیستم هوشمند با کاهش صدای هود تا حد معقولی امکان استفاده از آن را در تمام ساعات شبانه روز برای کاربران فراهم می‌کند. قدرت مکش هود ۹۶۰-۵۰۰ متر مکعب بر ساعت است. فن فلزی طراحی شده درون این هود سبب افزایش طول عمر و راندمان آن می‌شود. با وجود ریموت کنترل ارائه شده به همراه هود، نیازی به جابجا شدن برای روشن یا خاموش کردن دستگاه نخواهد بود. سنسور دود و فیلتر آلومینیومی سه لایه از ویژگی‌های دیگر آن است.

هودهای مورب استیل البرز

۱- هود مورب SA-431

هود استیل البرز SA 431

قیمت: ۱۴,۵۵۳,۰۰۰ ریال

این هود با وجود عرض ۸۵ و عمق ۵۰ سانتی‌متری یک سیستم تهویه مطبوع مناسب برای استفاده در آشپزخانه‌های جمع و جور می‌باشد. موتور با قدرت موتور ۸ دور و مکش ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت کار می‌کند. از مهم‌ترین مزایای این هود می‌توان به سر و صدای کم آن هنگام استفاده، به دلیل تعبیه سیستم کاهندۀ صدا Inverter اشاره کرد. برای زیباتر شدن نمای ظاهری این هود و راحتی استفاده از آن، صفحه کنترل لمسی و لامپ‌های ال ای دی در آن گنجانده شده است. همچنین یک فیلتر آلومینیومی سه لایه و ۲ عدد فیلتر کربنی زغالی درون این هود استفاده شده است.

۲- هود مورب SA-461w

قیمت: ۱۵,۶۹۲,۰۰۰ ریال

این هود با نمای ظاهری جذاب زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را چندین برابر می‌کند. همچنین با وجود قدرت مکش بالای این هود، در عرض چند ثانیه بوی مواد سرخ کردنی و دودهای منتشر شده به سمت بیرون هدایت می‌شود، این هود از عرض ۸۵ و طول ۵۰ سانتی‌متر برخوردار است بنابراین برای قرار گرفتن آن بر فراز گاز باید فضای مناسبی را مد نظر داشته باشید.

کمپانی استیل البرز جهت طراحی این هود مورب از یک موتور فلزی با دور موتور ۸ و قدرت مکش ۴۰۰ تا ۸۰۰ مترمکعب بر ساعت بهره گرفته است. میزان صدای ۵۵-۴۸ دسی‌بل آن با وجود سیستم کاهندۀ صدا Inverter تا حد معقولی کاهش پیدا می‌کند. با وجود صفحه کنترل لمسی تمیز کردن هود نیز به راحتی صورت می‌پذیرد. فیلترهای آلومینیومی سه لایه درون این هود قدرت جذب بالایی دارند به راحتی قابل شستشو هستند.

۳- هود مورب SA-405

هودئ استیل البرز SA 405

قیمت: ۱۸,۹۷۵,۰۰۰ ریال

هود مورب SA-405 استیل البرز با عرض ۹۰ و عمق ۵۰ سانتی‌متری برای چیدمان دکوراسیون‌های مینیمال گزینۀ بسیار مناسبی است. این هود با وجود موتور با دور موتور ۸، از قدرت مکش ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت برخوردار می‌باشد. با وجود سیستم کاهندۀ صدا Inverter هود صدای کمتری نسبت به محصولات مشابه دارا خواهد بود. فیلترهای آلومینیومی سه لایه و فیلترهای زغالی درون آن ریزترین ذرات آلوده و کلیه بوهای منتشر شده در فضا را جذب می‌کند.

۴- هود مورب SA-412

هود استیل البرز SA412

قیمت: ۱۳,۸۸۵,۰۰۰ ریال

هود SA-412 استیل البرز با طراحی مورب فضای کمی را هنگام استفاده در بالای گاز نیاز دارد. جهت تنظیم قدرت از یک موتور قوی با دور موتور ۸ و دارای فن فلزی استفاده شده است. لمسی بودن دکمه‌ها، فیلتر آلومینیومی سه لایه، فیلترهای زغالی و قدرت مکش ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت از ویژگی‌های بارز این هود است.

۵- هود مورب SA-402

قیمت: ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال

هود مورب SA-402 استیل البرز دارای عرض ۹۰ و عمق ۵۰ سانتی‌متر است. جهت عملکرد مناسب هود، قدرت مکش ۶۰۰ تا ۷۲۰ متر مکعب بر ساعت و ویژگی‌هایی از جمله سیستم کاهندۀ صدا Inverter، صفحه کنترل لمسی، فیلتر آلومینیومی سه لایه و دو فیلتر کربنی زغالی مجهز شده است.

اشتراک گذاری : Array