هود یکی از اجزای مهم در آشپزخانه است که کمک می‌کند هوای آشپزخانه و در نهایت خانه تهویه شود. به کمک هود چربی، بو، ذرات دود و آلودگی ناشی از پخت و پز از غذا از آشپزخانه خارج می‌شود.

در خانه‌های کوچک امروزی که اکثرا آپارتمان بوده و تهویه خوبی ندارند داشتن هود ضروری است. هود مخفی یکی از انواع هدل‌های هود است که امروزه به علت سادگی و رواج سبک مدرن و مینیمال بسیار محبوب شده است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی و مقایسه هودهای مخفی کن بپردازیم.

معرفی برند کن

کن یک برند معتبر در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه است. برند  can در سال ۱۳۶۲ در قالب یک برند کوچک شروع به کار کرد. با گذشت زمان به کمک استفاده از فناوری‌های روز دنیا، کمک از متخصصین، طراحی‌های خاص، استفاده از مواد اولیه باکیفیت، گسترش کارخانه و سعی در جلب رضایت مشتری برند کن توانست به یک برند بزرگ و خوشنام تبدیل شود.

هودهای کن از محصولات بسیار پرطرفدار این شرکت هستند. طراحی زیبا، کیفیت بالا، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در هودهای کن، گارانتی و خدمات پس از فروش در کنار قیمت مناسب باعث این محبوبیت شده است به طوریکه هود و سایر محصولات این برند به بازارهای جهانی راه پیدا کرده است.

معرفی پرفروش‌ترین هودهای مخفی برند کن

  • هودهای مخفی درون کابینت بالای اجاق گاز قرار گرفته و دیده نمی‌شوند. این هودها برای کسانی که آشپزخانه کوچکی دارند نسبت به مدل‌های مورب مناسبتر است.
  • هودهای مخفی به دلیل اینکه درون کابینت قرار می‌گیرند طراحی ظاهری خاصی ندارند به همین دلیل همیشه از قیمت مناسبتری برخوردارند.
  • به علت قرار گرفتن درون کابینت مقداری از صدای هود گرفته شده و سرو صدای کمتری دارند به علاوه سطح گاز را کاملا پوشش داده به همین دلیل اصولا مکش خوبی نیز دارند.

در ادامه بهترین هودهای مخفی برند کن را معرفی کرده تا آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و اگر قصد خرید دارید انتخاب برای شما راحتتر شود.

هود توکار کن مدل آرتیما ۲

هود توکار آرتیما ۲ پرفروش ترین هود مخفی کن در سالیان اخیر بوده. این هود یک موتور توربو با ۳ دور دارد. قدرت مکش این مدل حدود ۷۰۰ متر مکعب در ساعت است که مکش خوبی محسوب شده و می‌تواند انواع نیازهای شما را پوشش دهد.
جنس بدنه هود مخفی کن مدل آرتیما ۲ از شیشه سکوریت و استیل است. طول هود ۷۰ سانت است بازه صدای آرتیما ۲ ۵۸ تا ۶۳ دسیبل است . چراغ این هود از نوع SMD بوده و صفحه کنترل آن لمسی از نوع LCD است. این هود دارای ریموت کنترل نیست. آرتیما ۲ قابلیت نصب فیلتر زغالی ندارد. همچنین در دو رنگ مشکی و سفید تولید می‌شود.
هود کن مدل آرتیما ۲ دارای ۲۴ ماه گارانتی کن است.


هود توکار کن مدل آرتیما 3

هود مخفی کن آرتیما 3 یک موتور توربو با تکنولوژی ساخت ایتالیا دارد. این مدل حدود ۷۰۰ متر مکعب در ساعت است که و می‌تواند گاز تا ۵ شعله و انواع پخت و پز را به خوبی پوشش دهد.

بدنه آرتیما3 از استیل ساخته شده است. طول هود ۷۰ سانت است. این هود کمی از زیر کابینت بیرون آمده و دیده می‌شود. بازه صدای آرتیما 3 حدود ۵۸ تا ۶۳ دسیبل است که صدای بلندی محسوب نمی‌شود. دو  چراغ SMD برای روشن کردن اجاق گاز در هود مخفی آرتیما3 تعبیه شده است. صفحه کنترل این هود مکانیکی بوده و فاقد ریموت کنترل است. آرتیما 3 قابلیت نصب فیلتر زغالی ندارد.

هود کن مدل آرتیما 3 دارای ۲ سال گارانتی کن است.


هود توکار کن مدل آرتیما 4

هود مخفی کن مدل آرتیما 4 دارای یک موتور ۳ سرعته با تکنولوژی ساخت ایتالیا است. قدرت مکش این هود تا ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت می‌رسد و قدرت خوبی محسوب می‌شود.

بدنه هود کن آرتیما 4 از شیشه سکوریت مشکی و استیل ساخته شده است. طول هود ۷۰ سانت است.  بازه صدای آرتیما 2 حدود ۵۸ تا ۶۳ دسیبل است که صدای بلندی محسوب نمی‌شود و در دسته هودهای سوپر سایلنس قرار می‌گیرد. دو چراغ از نوع SMD کم مصرف در این هود تعبیه شده است. صفحه کنترل این هود مکانیکی بوده و فاقد ریموت کنترل است. آرتیما 4 قابلیت نصب فیلتر زغالی ندارد.

هود کن مدل آرتیما 4 دارای ۲ سال گارانتی کن است.


هود توکار کن مدل آرتیما ۵

هود مخفی کن مدل آرتیما 5  یک موتور ۴ سرعته با تکنولوژی ساخت ایتالیا دارد. قدرت مکش این هود به ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت می‌رسد و قدرت قابل قبولی محسوب می‌شود.

بدنه هود کن آرتیما 5 از شیشه سکوریت مشکی و استیل مشکی ساخته شده است. طول هود ۸۰ سانت است.  بازه صدای آرتیما ۵۸ تا ۶۳ دسیبل است که صدای بلندی محسوب نمی‌شود و در دسته هودهای سوپر سایلنس قرار می‌گیرد. دو چراغ از نوع SMD کم مصرف در این هود تعبیه شده است. صفحه کنترل آن لمسی از نوع LCD است. این هود دارای ریموت کنترل نیست . آرتیما 5 قابلیت نصب فیلتر زغالی ندارد.

هود کن مدل آرتیما 5 دارای ۲ سال گارانتی کن است.


هود توکار مخفی کن مدل آرتیما ۶

هود توکار آرتیما 6 را می‌توان کاملترین و البته گرانترین هود مخفی کن دانست. این هود با طول 80 سانتی‌متر دارای یک موتور پرقدرت با 3 دور است. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب در ساعت است. بازه صدای آرتیما ۵۸ تا ۶۳ دسیبل است. این هود دارای پنل کنترل لمسی و ریموت است. فیلترها از نوع آلومینیومی قابل شستشو است و امکان نصب فیلتر ذغالی وجود ندارد. این هود مجهز به سنسور دود و دما است. همچنین دارای قابلیت نورپردازی با طیف رنگی مختلف تا شعاع 1.5 متری است.


هود توکار مخفی کن مدل آرتیما ۷

هود مخفی آرتیما ۷ یک موتور پرقدرت با تکنولوژی ایتالیایی با ۴ دور موتور و قدرت مکش ۷۰۰ متر مکعب دارد. بدنه این محصول استیل مشکی و درب آن شیشه ای مشکی است. روشنایی این هود از نوع SMD و کم مصرف است. این هود دارای ۲ فیلتر آلومینیومی است. ساخته شده است. طول هود ۸۰ سانت است.  این هود دارای صفحه کلید مکانیکی است و کنترل از راه دور ندارد. همچنین قابلیت نصب فیلتر ذغالی را ندارد.

هود توکار مخفی کن مدل آرتیما ۷

هود توکار مخفی کن مدل آرتیما 8

 

مدل آرتیما ۸ دارای یک موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا با سه دور موتور پرقدرت است. قدرت هود آرتیما ۸ با حجم ۷۰۰ مترمکعب در ساعت، انواع نیازها را پوشش می­دهد و قدرت کاملا مناسبی دارد. هود آرتیما ۸ را با DB(A) 63-58می­دهد. یعنی حتی در بالاترین قدرت دور موتور، صدا بالا نیست. صفحه کلید این هود لمسی بوده و طراحی آن به گونه ای است که موتورش جای بسیار کمی را در فضای بالای هود و کابینت میگیرد.
همچنین دارای یک فیلتر آلومینیومی بزرگ بوده و قابلیت نصب فیلتر ذغالی را ندارد.


هود توکار مخفی کن مدل آرتیما 9

 مدل آرتیما ۹ دارای یک موتور توربو پرقدرت با تکنولوژی ایتالیا با سه دور موتور است. این هود با طول ۸۰ سانتی متر با قدرت مکش ۷۰۰ مترمکعب در ساعت، انواع نیازها را پوشش می­دهد و قدرت کاملا مناسبی دارد. چراغ SMD نیز برای ایجاد نور مستقیم ایجاد از چراغ استفاده شده تا صفحه گاز به خوبی روشن شود.
صفحه کلید لمسی هود مخفی کن مدل آرتیما ۹ از زیر کابینت مشخص است.


جدول مقایسه

سخن آخر

در این مقاله ۸ هود مخفی پرفروش و پرطرفدار از برند کن را معرفی و مقایسه کردیم. امیدواریم با این مقایسه و معرفی ویژگی‌ها و مزایای هود مخفی و معرفی برند کن بتوانید بهترین و مناسبترین هود برای آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری : Array