اگر تاکنون به سراغ خرید لوازم خانه و ساختمان رفته باشید، قطعا با نام برند اخوان آشنایی دارید. این برند ایرانی خوشنام با داشتن بیش از 50 سال سابقه حالا به یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه تبدیل شده است و محصولات آن از کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برند. گازهای اخوان هم از این قاعده مستثناء نیستند و تنوع بسیار بالایی برای انواع کاربردها و سلایق دارند. اگر برای انتخاب، بین مدل‌های زیاد و متنوع گاز اخوان گیج شده‌اید این مقاله را تا آخر بخوانید تا با 10 مدل از پرفروشترین گازهای اخوان آشنا شوید.

لیست قیمت اجاق گاز اخوان

10 مدل از پرفروشترین گازهای اخوان

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G-142

اگر رنگ غالب دکوراسیون آشپزخانه‌ی شما سفید است، این گاز رومیزی احتمالا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود زیرا جزو معدود گازهایی است که با شیشه‌ی سفید رنگ ساخته شده است. این مدل دارای ابعاد 86 * 50 سانتی‌متر است و پنج شعله پخش کن در ابعاد مختلف دارد تا برای هر هر اندازه ظرفی مناسب باشد. این گاز دارای وک برای آشپزی حرفه‌ای است و البته بازده حرارتی بالا و مصرف پایینی نیز داردکه انتظارات شما را از یک گاز خوب برطرف می‌کند.

اجاق گاز صفحه ای اخوان سری JAM مدل Z6

سری JAM از گازهای اخوان، مدل‌هایی هستند که تماما در داخل خود کارخانه تولید شده‌اند و به همین دلیل هم از قیمت مناسبی برخوردار هستند، البته که کیفیت بالایی را نیز می‌توانید از آن‌ها انتظار داشته باشید. اولین چیزی که در مورد این گاز نظر شما را جلب می‌کند طراحی زیبای تمام مشکی در کنار طرح سفیدرنگی است که آن را از سادگی درآورده است. ابعاد 50 در 90 سانتی‌متری سبب شده این گاز کمی طول بیشتری داشته باشد و شعله‌ها فضای بیشتری از هم داشته باشند. شیشه سکوریت خیال شما را از خط و خش و آسیب‌های حرارتی راحت می‌کند و با وجود پنج شعله در سایز‌های مختلف، می‌توانید به راحتی روی آن پخت و پز کنید.  

گاز رومیزی پنج شعله استیل اخوان مدل V22 ونوس

طراحی خاص و جذاب این گاز قطعا توجه شما را به خود جذب خواهد کرد. این گاز از جنس و دارای طراحی فرورفته است. راندمان حرارتی این گاز 25 درصد بیش از حالت استاندارد است که همین عملکرد فنی فوق‌العاده آن را نشان می‌دهد. شعله پخش‌کن‌های چدنی این محصول دارای قفل و بست هستند و تکان نمی‌خورند، فندک آن نیز بسیار سریع و زیر سه ثانیه عمل می‌کند و البته مصرف پایینی نیز دارد.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G-14

ترکیب شیشه مشکی و استیل ظاهر این گاز رومیزی را متفاوت و منحصر به فرد کرده است. قطعات مختلف این گاز از جمله ترموکوپل و فندک اتوماتیک وارداتی و ایتالیایی هستند بنابراین می‌توانید روی کیفیت آن حساب کنید. جنس شیشه نیز بسیار مقاوم است و در برابر حرارت و خط و خش به راحتی دچار آسیب نمی‌شود. این گاز ابعاد 86 در 50 سانتی‌متری دارد. پنج شعله به همراه وک و شعله‌پخش‌کن‌های چدنی مرغوب نیز سایر بخش‌های این گاز را تشکیل می‌دهند.

اجاق گاز صفحه ای استیل اخوان مدل GI-135-S

این مدل تمام استیل با داشتن ظاهر خوب و عملکرد مناسب خود را به لیست پرفروش‌ها رسانده است. این گاز نیز اندازه استاندارد 86 در 50 سانتی‌متر داشته و پنج شعله است. البته شعله بزرگ‌تر یا به اصطلاح شعله پلوپز در قسمت کناری قرار گرفته تا خیلی راحت‌تر بتوانید قابلمه‌های بزرگ‌تر را جابجا کنید. پیچ‌های ولوم گاز نیز روی سطحی شیبدار زیر قسمت پلوپز قرار گرفته‌اند تا کار با آن‌ها ساده باشد. راندمان حرارتی سبب شده بتوانید در مدت کوتاهی غذاهای خود را بپزید و مصرف پایین نیز رضایت شما را جلب می‌کند.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-24-S

از دیگر گازهای پرطرفدار و شیک اخوان که طرفداران زیادی هم دارد همین مدل است. جنس شیشه‌ای و نمای تمام مشکی، این گاز را بسیار شیک و مینیمال کرده است و در هر دکوری می‌توانید از آن بهره ببرید. البته ویژگی‌ ظاهری تنها نقظه قوت این گاز نیست و از کیفیت بالایی نیز بهره می‌برد. شیشه‌ی مورد استفاده مقاومت بالایی در برابر ضربه، حرارت خط و خش دارد و مجهز به وک، ترموکوبل و فندک سریع است. همچنین دارای پنج شعله است و ابعاد 86 در 50 سانتی‌متری دارد. شعله پلوپز و دکمه‌های برای استفاده راحت‌تر در قسمت کناری قرار گرفته‌اند و سرشعله‌ها چدنی هستند.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-26

این مدل یک گاز رومیزی جمع و جور و کم جا است که پرفروش‌ترین گاز دو شعله‌ی اخوان هم هست. با دارا بودن ابعاد 50 در 30 سانتی‌متر، می‌توانید آن را روی کابینت‌های با عرض 50 نیز جا دهید و از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این گاز می‌توان به جنس استیل، شعله پخش‌کن‌های چدنی و کم مضرف بودن در عین بازدهی بالا اشاره کرد. اگر جای زیاد و استفاده زیادی ندارید، این گاز یک انتخاب خوب و به صرفه برای شما خواهد بود.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G-35

گاز مدل G35 نیز با طراحی استاندارد و ویژگی‌های متناسب انتخاب بسیاری از افراد است. این گاز اندازه 86 در 50 سانتی‌متری دارد و پنج شعله روی آن قرار می‌گیرد. شیشه‌ی مشکب با لبه‌های تراش خورده ویژگی‌ بارز این گاز رومیزی زیبا است. این شیشه از جنس نشکن است که در برابر خط و خش، ضربه و حرارت کاملا مقاوم است. به علاوه خیلی راحت هم تمیز می‌شود و اثری از لکه‌های مزاحم روی آن باقی نخواهد ماند. البته سطح مصرف انرژی A نیز در محبوبیت این محصول بی‌تاثیر نیست.

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G-135

این مدل از گاز اخوان اندازه استاندارد 86 در 50 سانتی‌متری دارد و برای هر آشپزخانه‌ای مناسب و ایده‌آل است. جنس این گاز رومیزی از استیل مرغوب است، یعنی به راحتی خط و خش نمی‌گیرد و در برابر ضربه و حرارت نیز از مقاومت بالایی بهره می‌برد. از طرفی کار با آن راحت است و خیلی راحت تمیز می‌شود تا لکه و جای چربی روی آن باقی نماند. چهار شعله‌ی کوچک و متوسط و یک شعله‌ی بزرگ در قسمت میانی به همراه سرشعله‌های چدنی مرغوب ساختار این گاز را تشکیل می‌دهند. صفحه وک، ترموکوبل اتوماتیک و فندک سریع، راندمان احتراق بالا و قطعات ایتالیایی در کنار سایر ویژگی‌ها این مدل را کامل و جذاب کرده‌اند.

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای اخوان مدل GI-4

یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای افرادی که جای کم و نیاز به یک گاز جمع و جور دارند. این گاز 50 در 58 سانتی‌متری چهار شعله است، جای کمی اشغال می‌کند و البته قیمت مناسب‌تری هم دارد. به جز اندازه کوچک، کیفیت قطعات تفاوتی با مدل‌های دیگر ندارد و از عملکرد خوبی بهره می‌برد. شیشه این گاز نیز مشکی و از نوع نشکن است و لبه‌های ابزار خورده آن‌ را زیبا و در عین حال مقاوم‌تر کرده است.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم با معرفی 10 مدل از پرفروشترین گازهای اخوان انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم. گازهای اخوان همگی از کیفیت بالا و عمر و دوام مناسبی برخوردارند، بنابراین تنها نکته‌ای که باید هنگام خرید اجاق گاز به آن توجه کنید کاربرد و سلیقه‌ی خودتان خواهد بود تا بهترین مدل را برای خانه‌ی خود انتخاب کرده و از آن لذت ببرید.

اشتراک گذاری :