مروارید یکی از بهترین برندهای چینی بهداشتی ایرانی است. توالت فرنگی‌ های مروارید طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین توالت فرنگی مروارید را معرفی کنیم. البته تمامی محصولات این برند کیفیت مناسبی دارند اما مدل‌هایی که در این مقاله معرفی می‌کنیم به دلیل امکانات، قیمت مناسب و طراحی بیشتر مورد پسند مشتریان قرار گرفته‌اند. پس در ادامه با چارسو همراه باشید.

ویژگی‌های توالت فرنگی مروارید

  • مروارید یک برند ایرانی است و تمامی قطعات آن به راحتی در بازار موجود است. پس در صورت نیاز به تعویض مشکلی نخواهید داشت.
  • قطعات و اتصالات این برند همگی از آلیاژ برنج باکیفت ساخته شده است به همین دلیل دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی‌شود.
  • درب توالت فرنگی‌های مروارید قابلیت جدا شدن و نصب سریع دارند و شما می‌توانید درب را به صورت جداگانه نیز از نمایندگی‌ها تهیه کنید.
  • لعاب توالت فرنگی‌های این برند نانو است و این ویژگی باعث می‌شود که جذب آب توالت فرنگی مروارید به صفر برسد، تغییر رنگ ندهد و رسوب نگیرد.
  • قیمت توالت فرنگی‌های مروارید به دلیل تولید در ایران با حفظ کیفیت بسیار مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی است.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش مروارید نیز یکی از ویژگی‌های خوب این برند و دلیلی برای محبوبیت توالت فرنگی مروارید است.
  • تمامی مدل‌های مروارید در سه درجه کیفی با قیمت‌های متفاوت وجود دارد.

توالت فرنگی خودشور مروارید مدل رومینا

یکی از پرفروش ترین توالت فرنگی مروارید مدل رومینا است که از بیده یا خودشور برخوردار است که کار شستشوی نشیمنگاه را انجام می‌دهد. این مدل دارای سیستم تخلیه توربوجت است. آکس تخلیه رومینا حدود 24.2 سانتی متر است. سرعت تخلیه حدود 4 ثانیه و حجم آب در هر تخلیه 8 لیتر است. سیستم فلاش دو زمانه و نازل آن دکمه‌ای است. درب آرام بند با نصب آسان از لوازم جانبی این مدل است.

توالت فرنگی خودشور مروارید مدل رومینا

توالت فرنگی توربوجت مروارید مدل  تانیا

سیستم توربوجت از یک سیستم واترجت در کف و دو سیستم شوتینگ دیگر در قسمت بالایی بهره می‌برد. توالت فرنگی مروارید مدل تانیا از سیستم توربوجت بهره‌مند است. این توالت فرنگی بیده یا خودشور ندارد.

آکس تخلیه تانیا حدود 25.5 سانتی متر است. حجم آب مصرفی در هر تخلیه 6 لیتر بوده و سرعت تخلیه 4 ثانیه است. نازل تخلیه به صورت دکمه بوده و سیستم تخلیه دو زمانه است. درب این مدل از نوع آرام بند فشاری است.

توالت فرنگی توربوجت مروارید مدل  تانیا

توالت فرنگی واترجت مروارید مدل  ویستا

سیستم واترجت از یک شوتینگ در کف و توالت بهره می‌برد. توالت فرنگی مروارید مدل ویستا از سیستم واترجت بهره‌مند است. این توالت فرنگی بیده یا خودشور ندارد. طول این دستشویی فرنگی 640، عرض 370 و ارتفاع آن 691 میلی متر است

آکس تخلیه ویستا حدود 23 سانتی متر است. حجم آب مصرفی در هر تخلیه 6 لیتر بوده و سرعت تخلیه 4 ثانیه است. نازل تخلیه به صورت دکمه بوده و سیستم تخلیه دو زمانه است. درب این مدل از نوع آرام بند فشاری است.

توالت فرنگی واترجت مروارید مدل  ویستا

بزرگترین سایز توالت فرنگی مروارید مدل پارمیدا

این محصول دارای طول 712، عرض 403 و ارتفاع 708 میلیمتری است. سیستم تخلیه پارمیدا توربوجت سه شوتینگ است. حجم تخلیه آب 6 لیتر در 3 ثانیه است. آکس تخلیه پارمیدا نیز 30.9 سانتی متر است. سیستم تخلیه مروارید مدل پارمیدا دو زمانه و نازل آن از نوع دکمه‌ای است.

توالت فرنگی مروارید با سایز کوچک

در بین مدل‌های متنوع توالت فرنگی مروارید دیاموند و ویستا از اندازه‌های کوچکتری برخوردارند و برای سرویس‌های بهداشتی کوچک مناسب هستند. مشخصات توالت فرنگی ویستا را قبلا بیان کردیم. در ادامه توالت فرنگی مروارید مدل دیاموند را معرفی می‌کنیم:

 این محصول با طول 655، عرض 345 و ارتفاع 704 میلیمتر اندازه مناسبی برای سرویس‌های بهداشتی کوچک دارد. سیستم تخلیه دیاموند سوپرجت است. حجم تخلیه آب 6 لیتر در 3 ثانیه است. آکس تخلیه دیاموند نیز 15 سانتی متر است. سیستم تخلیه مروارید مدل دیاموند دو زمانه و نازل آن از نوع دکمه‌ای است.

پرفروش ترین توالت فرنگی مروارید

سخن آخر

در این مقاله ما پرفروشترین مدل‌های توالت فرنگی مروارید را معرفی کردیم. با این حال تنوع فرنگی‌های این برند بالاست و شما می‌توانید با تحقیق بیشتر از بین مدل‌های موجود بهترین مدل را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

از هر مدل توالت فرنگی مروارید سه درجه کیفی با قیمت‌های مختلف موجود است و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید توالت فرنگی مناسب خود را خریداری کنید و دیگر نگران قیمت نباشید. تمامی توالت فرنگی‌های مروارید 12 ماه گارانتی نیز دارند.

اشتراک گذاری : Array