شیرآلات یکی از مهم‌ترین اقلام موجود در هر خانه‌ای محسوب می‌شود. شما هر روز در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه منزل خود با شیرآلات سروکار دارید.

از آنجایی که از این اقلام به دفعات زیادی استفاده می‌کنید، باید شیرآلات مستحکم و مناسبی را برای منزل خود خریداری کنید تا در طولانی مدت دچار خرابی و مشکل نشوند.

شیرآلات انتخابی شما باید به سادگی نصب شده و باز  و بسته کردن آن‌ها نیز به منظور انجام تعمیرات به آسانی انجام شود.

رنگ شیرآلات باید متناسب با دکوراسیون محل نصب آن‌ها باشد. همچنین شیرآلات منزل شما باید به خوبی آبکاری شده باشند تا بتوانند مقاومت خوبی در برابر رطوبت از خود نشان دهند.

شیرآلات هر بخش از خانه باید ارتفاع و سایز مناسبی داشته باشد تا استفاده از آن‌ها به راحتی هر چه تمام‌تر انجام بگیرد.

تمام مواردی که ذکر کردیم،‌ برای یک شیر آب باکیفیت صدق می‌کند و باید این موارد را هنگام خرید شیرآلات در نظر بگیرید.

خرید شیر آب از یک برند معتبر می‌تواند خیال شما را تا حد زیادی بابت کیفیت آن راحت کند. شرکت‌های معتبر با استفاده از مواد اولیه مرغوب و راه اندازی یک خط تولید که کنترل کیفیت در آن به خوبی صورت می‌گیرد، شیرآلات ساختمانی استاندارد و مناسبی را تولید می‌کنند.

خوشبختانه شرکت‌های ایرانی خوش‌نام و معتبری وجود دارند که به تولید شیرآلات استاندارد و باکیفیت مشغول هستند.

خرید شیرآلات از یک برند معتبر ایرانی، کیفیتی معادل برندهای خارجی را با قیمتی بسیار کمتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برندهای زیر، بهترین برندهای ایرانی شیرآلات محسوب می‌شوند:

•          درخشان

•          راسان

•          شودر

•          قهرمان

•          کسری

•          کلار

•          کی دبلیو سی

در ادامه، برند کسری و قیمت شیرآلات کسری را برای شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی برند کسری

در میان برندهایی که در بخش قبل معرفی کردیم، کسری یکی از بهترین‌هاست. کسری در سال ۱۳۶۷، کار خود را با واردات تجهیزات بهداشتی ساختمان آغاز کرد. پس از کسب تجربه در این بخش، کارخانه شیرآلات بهداشتی کسری در سال ۱۳۸۱ تأسیس شد.

از آن هنگام تاکنون، کسری اقدام به تولید بیش از ۱۲۰ مدل شیرآلات مختلف کرده است. شیرآلات مدرن تولید شده در کارخانجات کسری به کشورهایی نظیر عراق، سوریه، افغانستان، روسیه و ترکمنستان نیز صادر شده است.

در ادامه این مطلب قصد داریم ۷ مورد از بهترین و پر فروش ترین شیرآلات کسری را برای شما معرفی کنیم.

معرفی 7 مدل پر فروش شیرآلات کسری

در این قسمت، ۷ مدل از بهترین شیرآلات کسری را معرفی خواهیم کرد. کسری، شیرآلات مختلفی را برای ظرفشویی، روشویی، حمام و توالت عرضه کرده است. تمامی شیرآلات کسری را می‌توانید با گارانتی ۵ ساله کلیه قطعات خریداری کنید.

کارتریج‌های باکیفیت به کار رفته در شیرآلات کسری، کنترل جریان آب را به راحتی برای شما امکان پذیر خواهد کرد. آلیاژ برنج به کار رفته در شیرآلات کسری، باعث مقاومت بالای آن‌ها در برابر رطوبت شده است. نصب تمامی مدل‌های شیرآلات کسری نیز به سادگی هرچه‌ تمام‌تر صورت می‌گیرد.

۱. شیرآلات مدل رابین کروم

یکی از پر فروش ترین شیرآلات کسری، مدل رابین کروم محسوب می‌شود که دارای مدل‌هایی برای ظرفشویی، روشویی، توالت و دوش است. مدل رابین کروم، دارای ظاهری ساده و مدرن است. می‌توانید ست مدل رابین کروم را برای منزل خود خریداری کنید.

رنگ کرومی این شیرآلات به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می‌شود. شیرآلات مدل رابین کروم از نوع اهرمی بوده و کار با آن‌ها بسیار راحت است.

کسری مدل رابین را در رنگ‌های کروم مات و طلایی نیز عرضه کرده است.  مدل رابین کروم، جزو شیرآلات بسیار خوش قیمت بازار محسوب می‌شود.

۲. شیرآلات کسری مدل الوند سفید طلایی

اگر رنگ ساده کرومی را برای شیرآلات منزل خود نمی‌پسندید، می‌توانید مدل الوند سفید طلایی را خریداری کنید.

این مدل از شیرآلات کسری،‌ ظاهری شیک و لوکس را به سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه شما خواهد بخشید. این شیرآلات از نوع اهرمی بوده و کار با آن‌ها بسیار ساده است.

۳. شیرآلات کسری مدل هارمونی سفید طلایی

شیر مدل هارمونی سفید طلایی، با توجه به محل قرار گرفتن اهرم آن، ظاهری متفاوت از سایر شیرآلات دارد. اگر می‌خواهید شیر ظرفشویی شما ظاهری متفاوت و لوکس داشته باشد، شیر ظرفشویی کسری مدل هارمونی سفید طلایی را تهیه کنید.

۴. شیرآلات کسری مدل ناپل

کسری برای مدل ناپل، ظاهری کلاسیک و جذاب را در نظر گرفته است. می‌توانید این شیرآلات زیبا را برای ظرفشویی، روشویی، حمام و توالت خود در رنگ‌های کروم یا طلایی مات تهیه کنید.

 رنگ طلایی برای دکوراسیون کلاسیک و رنگ کرومی را می‌توانید برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک استفاده کنید. مدل ناپل نسبت به سایر مدل‌های شیرآلات کسری گران‌تر است. در زیر عکس شیر ظرفشویی کسری مدل ناپل را مشاهده می‌کنید.

۵. شیرآلات کسری مدل موج

اگر به دنبال سادگی، جذابیت و قیمت پایین هستید، ست شیرآلات مدل موج کسری را برای منزل خود تهیه کنید. طراحی ساده این شیرآلات، هیچ‌گاه شما را از خرید خود پشیمان نخواهد کرد و به می‌توانید به راحتی آن‌ها را با هر دکوراسیونی ست کنید.

۶. شیرآلات کسری مدل ادموند

تنوع رنگ عاملی است که می‌توانید آن را در پر فروش ترین شیرآلات کسری مشاهده کنید. مشتریانی هستند که رنگ‌های ساده را برای شیرآلات منزل خود نمی‌پسندند و به دنبال رنگ‌های جذاب و متفاوت هستند.

کسری در همین راستا، مدل ادموند را در رنگ‌های کرومی، سفید و سفید طلایی عرضه کرده است. می‌توانید مطابق سلیقه خود هر رنگی را که دوست دارید تهیه کنید. البته رنگ سفید طلایی نسبت به رنگ‌های سفید و کرومی گران‌تر است.

۷. شیرآلات کسری مدل مهتاب

مدل مهتاب، طراحی هیجان انگیز و متفاوتی دارد. خطوط شکسته به کار رفته در طراحی مدل مهتاب می‌تواند نظر مشتریان زیادی را جلب کند.

می‌توانید ست شیرآلات مدل مهتاب را در رنگ‌های طلایی، سفید طلایی و کرومی تهیه کنید. ست مخصوص سرویس بهداشتی مهتاب نیز به رنگ طلایی عرضه شده که شامل شیر روشویی، شیر توالت و یک شلنگ به رنگ طلایی است.

کلام آخر

در این مطلب، ۷ مدل از پر فروش ترین شیرآلات برند کسری معرفی شد. می‌توانید تمامی شیرآلات معرفی شده را از چارسو خریداری کنید.

چارسو یک سایت اینترنتی معتبر و قابل اطمینان است که لوازم خانه و آشپزخانه از جمله شیرآلات بهداشتی با بهترین قیمت در آن عرضه شده است.

اشتراک گذاری : Array