گازهای رومیزی با اشغال جای کمتر، ظاهر شیک‌تر و کارایی مناسب خیلی زود جای گازهای قدیمی را اشغال کرده‌اند و حالا انتخاب اول برای تجهیز آشپزخانه‌ها به شمار می‌روند. برند کن یکی از برندهای قدیمی و باسابقه در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه است و تولیدات آن از کیفیت بالا و طراحی مناسبی بهره می‌برند. این برند در زمینه‌ی گاز رومیزی نیز تنوع بسیار بالایی از انواع مدل‌ها دارد و انتخاب از میان آن‌ها ممکن است راحت نباشید. به همین دلیل هم در این مقاله لیستی از پرفروشترین گازهای شیشه ای کن به همراه مدل‌های استیل را جمع‌آوری کرده‌ایم تا با ویژگی‌های این مدل‌ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید راحت‌تر گزینه‌ی مد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

ابعاد مناسب گاز رومیزی

معرفی پرفروشترین اجاق گازهای شیشه ای کن

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IG8507

یکی دیگر از گازهای پرفروش و استاندارد کن، مدل ۸۵۰۷ است که ابعاد ۸۹ در ۵۲ سانتی‌متر دارد و در ساخت صفحه‌ی آن از شیشه مشکی سکوریت استفاده شده است. مصرف پایین، ترموکوپل بسیار سریع و فندک اتوماتیک این مدل را به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است و با وجود پنج شعله‌ و وک می‌توانید تمامی غذاهای مد نظر خود را به راحتی طبخ کنید.

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IG8509

اولین گاز این لیست، مدلی با اندازه استاندارد است که برای انواع آشپزخانه‌ها و مصارف گزینه‌ای مناسب خواهد بود. ابعاد این گاز 52 در 89 سانتی‌متر است و پنج شعله دارد. بزرگ‌ترین شعله یا همان شعله پلوپز در قسمت کناری قرار گرفته و همین هم کار با قابلمه‌های بزرگ را راحت‌تر کرده است. ترکیب شیشه‌ی مشکی و رنگ استیل ترکیب زیبایی ایجاد کرده است. جنس شیشه از نوع نشکن است و در برابر حرارت به سادگی دچار آسیب نمی‌شود بنابراین با خیال راحت می‌توانید از آن بهره ببرید.

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IG6401

خیلی اوقات به دلیل کمبود جا و یا در مواردی به دلیل استفاده‌ی کم، به دنبال گازی با اندازه کوچک‌تر و قیمت به صرفه می‌گردیم. ابن مدل دقیقا این ویژگی‌ها را دارد و با دارا بودن ابعاد 62 در 51 سانتی‌متر، جای کمتری را نسبت به مدل‌های استاندارد اشغال می‌کند. البته در مقابل ابعاد کوچک، چهار شعله دارد و شعله‌ی بزرگ وسطی را در آن نمی‌بینید. این گاز بدنه شیشه‌ای مشکی از جنس سکوریت دارد و اط کیفیت ساخت مناسبی نیز بهره می‌برد.

اجاق گاز صفحه ای کن مدل پاردیک مشکی

قطعات مختلف داخلی این گاز از سر شعله با راندمان بالا گرفته تا ترموکوپل و فندک همگی وارداتی و ایتالیایی هستند و همین هم یکی از دلایل محبوبیت این مدل است. صفحه شیشه‌ای مشکی این گاز با انواع مختلف دکوراسیون آشپزخانه و کابینت به راحتی هماهنگ می‌شود و البته از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. بعلاوه بر این شعله پخش کن‌ها نیز دارای قفل و بست هستند و به راحتی از جای خود تکان نمی‌خورند. ابعاد این مدل 89 در 52 سانتی‌متر است و دارای پنج شعله با اندازه‌های مختلف برای پخت با ظروف مختلف است.

اجاق گاز صفحه ای کن مدل پاردیک سفید

یک گاز جذاب و زیبا با رنگ خاص سفید که با آشپزخانه‌های با دکور و کابینت سفید ترکیبی عالی را تشکیل می‌دهد. این مدل باکیفیت از گاز کن، ابعاد 59 در 89 دارد و پنج شعله روی آن قرار می‌گیرد. قطعات ایتالیایی در این گاز استفاده شده و راندمان حرارتی 25 درصد بیش از حالت استاندارد را برای شما به ارمغان می‌آورد تا یک آشپزی راحت و حرفه‌ای را تجربه کنید. جنس شیشه سکوریت و نشکن است و شعله پخش کن‌ها نیز برای ایمنی کافی دارای قفل و بست هستند.

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IG8503

ابعاد این مدل ۵۳ در ۸۱ سانتی‌متر است و صفحه‌ی آن شیشه‌ سکوریت مشکی رنگ است. طراحی زیبایی دارد و سر شعله‌ها‌ی مجزا ظاهر جذابی به آن بخشیده‌اند. استفاده از ترموکوپل با فناوری ultra rapid سبب شده این گاز خیلی سریع و راحت کار کند و البته راندمان حرارتی بالا و مناسبی نیز دارد. این گاز پنج شعله دارد که از قابلیت وک نیز بهره می‌برد.

معرفی پرفروشترین اجاق گازهای استیل کن

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS9502

یک گاز حرفه‌ای برای استفاده‌ی حرفه‌ای. اگر پخت و پز زیادی دارید و علی‌الخصوص با قابلمه‌های بزرگی کار می‌کنید حتما این مدل را مد نظر قرار دهید. این گاز با توجه به ابعاد 51 در 95 سانتی‌متری که دارد، طول بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد و در نتیجه فاصله‌ی بیشتری بین پنج شعله‌‌ی تعبیه شده روی صفحه‌ی گاز وجود دارد. از نکات جذاب دیگر این شعله‌پخش‌کن‌های مجزا برای هر شعله است که به شما اجازه می‌دهد هر یک را در صورت نیاز جدا کرده و خیلی راحت تمیز کنید. جنس صفحه از استیل ضد زنگ و خط و خش است و مجهز به فندک الکتریکی و ترموکوپل نیز می‌باشد.

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS9501

اگر به گاز استیل علاقه‌مند هستید و سایر لوازم آشپزخاته‌تان از جنس استیل هستند، این گاز از گزینه‌های ایده‌آل برای شما خواهد بود. این مدل ساختار و طراحی بسیار جذابی دارد، به طوری که صفحه‌ی آن حالت فرو رفته دارد و راندمان حرارتی بالایی را تامین می‌کند. استیل به کار رفته در ساخت گاز 9501 ضد زنگ و ضد خط و خش است، به علاوه لکه‌ها نیز خیلی راحت از روی آن پاک می‌شوند و مشکلی از این لحاظ نخواهید داشت. ابعاد این گاز 86 در 50 سانتی‌متر است و پنج شعله روی آن قرار گرفته است. دکمه‌های ولوم گاز در قسمت میانی و روی سطح شیب‌دار قرار گرفته‌اند تا خیلی راحت بتوانید با آن کار کنید.

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS9505

از دیگر گازهای جادار و حرفه‌ای کن همین مدل است. این گاز ابعاد ۹۱ در ۵۱ سانتی‌متری دارد و خیلی راحت می‌توانید روی آن پخت و پز کنید. صفحه‌ی استیل آن بسیار مقاوم است و سرشعله‌های بسیار باکیفیت چدنی دارد که خیلی راحت تمیز می‌شوند و دارای قفل و بست برای چفت شدن کامل هستند. ابعاد گاز ۵۱ در ۹۱ سانتی‌متر است و راندمان احتراق آن نیز از حالت استاندارد، ۲۵ درصد بالاتر است.

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS9504

آخرین مدل گاز معرفی شده در این لیست نیز یک گاز ضفحه استیل با طراحی خلاقانه است. این گاز نیز ابعاد ۹۱  در ۵۱ سانتی‌متری به همراه پنج شعله دارد. اما تفاوت آن با سایر مدل‌های استیل این است که بزرگترین شعله به جای وسط گاز، در قسمت کناری قرار می‌گیرد و مجبور نمی‌شوید ظروف بزرگ را به سختی جابجا کنید. دکمه‌های ولوم گاز نیز زیر همین بخش قرار گرفته است و کار کردن با آن‌ها بسیار راحت است.

کلام آخر

در این لیست ده مدل از پرفروشترین گازهای استیل کن به همراه مدل‌های شیشه‌ای را بررسی کردیم. همه‌ی این محصولات از کیفیت بالا، مصرف گاز پایین و راندمان حرارتی مناسبی بهره می‌برند و عمر و دوامی عالی دارند. با توجه به نوع آشپزخانه و کاربرد خود می‌توانید از بین مدل‌های استیل و شیشه‌ای با ابعاد و مدل‌های مختلف یکی را انتخاب کنید و نه تنها از زیبایی و جذابیت آن بهره ببرید، بلکه از این به بعد با لذت بیشتری پخت و پز کنید.

اشتراک گذاری :