این روزها همه میدانیم که دکور حمام و سرویس بهداشتی، به اندازه بقیه فضاها اهمیت دارد. توجه به زیبایی فضاهای خانه، نشانه احترام به خودمان است. پس چرا با انتخاب جدیدترین تجهیزات، فضا را برای خانواده دلنشین نکنیم؟

یکی از تجهیزات پرکاربرد بهداشتی قفسه حمام و باکس سرویس بهداشتی است. با توجه به سلیقه و نیازتان می‌توانید یک مدل مناسب خریداری کنید. ما در این مقاله جدیدترین و کاربردی‌ترین مدلهای باکس و قفسه حمام را برایتان معرفی می‌کنیم. با چارسو همراه باشید.

۱. قفسه شامپو مخصوص و باکس حمام

یکی از مدلهای کاربردی، قفسه حمام یا شامپوباکس است. این وسیله شامل چند طبقه می‌شود. از طبقات می‌توانید برای قرار دادن شامپو، نرم‌کننده، لوازم اصلاح، لیف، لوسیون و… استفاده کنید. در خرید قفسه حمام حتما به ضدآب بودن آن توجه کنید.

مدل قفسه حمام

۲. آینه باکس حمام و سرویس بهداشتی

اگر می‌خواهید همزمان آینه و کابینت داشته باشید، آینه باکس بهترین انتخاب است. می‌توان گفت کاربردی‌ترین ترکیب برای فضای بهداشتی، همین آینه‌های باکس دار هستند. برای مشاهده و خرید شیک‌ترین مدلهای آینه باکس سری به چارسو بزنید.

آینه باکس حمام

۳. آینه باکس حمام طبقه‌دار چارسو

در این مدل علاوه بر باکس، چند طبقه کوچک هم طراحی شده است. فضای بسته باکس برای نگهداری لوازم شخصی کاربرد دارد. از طبقات هم می‌توانید برای نمایش لوازم کوچک دکوری و بهداشتی استفاده کنید. این مدل کامل و زیبا را می‌توانید با تخفیف از چارسو سفارش دهید.

آینه باکس دار حمام

۴. شلف و طبقه دیواری برای حمام

یک ایده دیگر نصب شلف روی دیوار است. با توجه به نیازتان، یک یا دو شلف ضدآب تهیه کنید. حالا این شلف‌ها را با پیچ و رولپلاک روی دیوار حمام نصب کنید. در آخر وسایل بهداشتی را مرتب روی طبقه‌ها بچینید. شلف پلاستیکی، شیشه‌ای و pvc به این منظور مناسب هستند.

شلف حمام

۵. قفسه نظم دهنده زمینی

دوست ندارید کاشی دیوار را سوراخ کنید؟ فضای کافی در کف حمام دارید؟ می‌توانید قفسه زمینی بخرید! در خرید قفسه حمام زمینی به جنس محصول و مقاومت آن در برابر رطوبت توجه کنید.

قفسه نظم دهنده حمام

۶. آینه و شلف سرویس بهداشتی مدرن

آینه و شلف جدا از مدلهای ترند و جدید هستند. معمولا دور آینه از نوار ال ای دی استفاده می‌شود. البته در این مدل هیچ کابینتی برای نگهداری لوازم شخصی ندارید. اما از زیبایی ترکیب آینه و شلف هم نمی‌شود گذشت.

آینه ال ای دی دار حمام

۷. آینه باکس حمام چوبی و سرویس بهداشتی

چوب متریالی است که بیشترین گرما و زیبایی را ایجاد می‌کند. اما این ماده در برابر آب پوسیده می‌شود. راه حل آینه و باکس pvc است. آینه باکس آرانته چارسو با روکش چوب وارداتی، و در بالاترین کیفیت تولید می‌شود. مقاومت عالی در برابر آب ،جلوه زیبا و گرم چوبی، طراحی بروز و یراق‌الات مرغوب از ویژگی آینه باکس آرانته هستند.

۸. قفسه توکار نظم دهنده حمام

اگر دیوار حمام اجازه می‌دهد، قفسه‌های توکار یک ایده جذاب هستند. به شرطی که فضای مناسب اجرای این‌کار را داشته باشید. قفسه بندی توکار علاوه بر نظم، باعث می‌شود از فضای موجود بهترین استفاده را کنید.

قفسه توکار حمام

۹. نصب آویز حوله و قفسه حمام

راه بعدی برای نظم دادن به حمام، استفاده از آویز است. آویزها یا به پشت در آویخته می‌شوند، یا روی دیوار پیچ می‌شوند. مدلهای جدید آویز حمام، علاوه بر قلاب حوله، فضای کوچکی برای نگهداری وسایل هم دارند. از این فضا می‌توانید برای قرار دادن شامپو و… استفاده کنید.

آویز حوله حمام

۱۰. ست کامل آینه و کابین روشویی

آخرین و کاملترین ایده ،خرید ست آینه باکس و روشویی کابینت‌دار است. این ست بیشترین کارایی را در فضای بهداشتی ایجاد می‌کند. مدلهای جدید ست آینه و روشویی را در چارسو مشاهده کنید.

ست آینه و روشویی کابینت دار

خرید قفسه حمام و تجهیزات بهداشتی

در سایت چارسو یک فروشگاه بزرگ تجهیزات بهداشتی در اختیار شماست. انواع قفسه حمام، آینه باکس سرویس بهداشتی، کابینت روشویی، جامایع، چهارپایه حمام و… تنها با چند کلیک قابل سفارش هستند.

  • تنوع بی‌نظیر محصول و برند
  • اطلاعات دقیق و مشخصات محصولات
  • ضمانت اصالت کالا و ۷ روز مهلت بازگشت
  • تحویل به سراسر ایران و پشتیبانی

خدماتی است که در اختیار همه کاربران قرار دارد. برای یک تجربه بی‌نظیر همین حالا به فروشگاه بزرگ چارسو سر بزنید.

اشتراک گذاری : Array