روشویی کابینتی، کمد روشویی، کابین روشویی، کدام درست است؟ اصلا منظور از این نوع روشویی چیست؟

اگر دنبال خرید روشویی هستید باید ابتدا انواع آن را بشناسید. در این مقاله قرار است ببینیم روشویی کابینتی چیست؟ و با قیمت و مزایای آن بیشتر آشنا شویم.

مختصر و مفید: روشویی کابینتی چیست؟

فکر می‌کنم همه شما روشویی‌های قدیمی را می‌شناسید. همون روشویی‌های پایه دار که از جنس چینی هستند. این مدل قدیمی کار را راه می‌اندازد! اما نقص‌هایی دارد. برای کاربردی شدن روشویی، مدل‌های کابینتی وارد بازار شدند:

روشویی کابینتی از ترکیب کاسه روشویی + کمد تشکیل شده است. شما می‌توانید به راحتی از فضای کمد برای قراردادن لوازم شخصی و بهداشتی استفاده کنید.

راستی روشویی کابینتی تنها اسم این مدل نیست. اگر اسامی کابین روشویی، کمد روشویی، روشویی کابینت‌دار و… را شنیدید، منظور همین مدل‌های جدید هستند.

چرا باید به جای روشویی قدیمی، مدل کابینتی بخریم؟

قضیه این است که پایه روشویی هیچ کاربردی ندارد! این بخش فقط برای نگه داشتن کاسه روشویی استفاده می‌شود. خب سوال اینجاست که چرا به‌جای پایه، یک کمد جادار و کاربردی استفاده نکنیم؟

بنابراین توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید روشویی دارید، حتما از مدلهای جدید انتخاب کنید. برای بررسی دقیق‌تر، سری به مقاله انواع روشویی سرویس بهداشتی بزنید.

مزایا کمد روشویی

مزایای کمد روشویی

  • قرار دادن وسایل در کمد، باعث مرتب بودن و نظم سرویس بهداشتی می‌شود.
  • از نظر دکوراسیون، کمد روشویی زیبایی بیشتری نسبت به پایه چینی دارد.
  • نگهداری لوازم شخصی درون کمد بسته، بهداشت بیشتری را به همراه دارد.
  • با توجه به تنوع مدل و ابعاد، دست شما برای انتخاب کاملا باز است.

قیمت کمد روشویی

قیمت این محصول به انتخاب شما بستگی دارد. طبیعتا ابعاد بزرگتر یا جنس بهتر، قیمت بالاتری دارند. در حال حاضر قیمت ساده‌ترین کمد روشویی از ۱ میلیون تومان شروع می‌شود. به طور متوسط با هزینه حدودا ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، می‌توانید یک مدل مناسب خریداری کنید. مدل‌های لوکس نیز بالای ۲ میلیون قیمت دارند.

نکات خرید بهترین روشویی کابینتی

قبلا در مقاله راهنمای خرید روشویی، مفصل نکات را برایتان توضیح دادیم. قبل از خرید حتما سری به این مطلب بزنید. به طور خلاصه، برای انتخاب به ضد آب بودن، کیفیت سطوح، ابعاد استاندارد، جنس، مدل و طراحی ظاهری توجه کنید.

معرفی کابین روشویی از برند چارسو

در نهایت اگر دنبال یک خرید مطمئن هستید حتما از مدل‌های چارسو دیدن کنید. روشویی کابینتی چارسو با ۳ ویژگی:

  • طراحی ظریف و بروز
  • کیفیت و مواد اولیه مرغوب
  • قیمت بسیار مناسب

 ارائه می‌شوند. تمام مدل‌ها با مشخصات دقیق فنی و شرح کامل محصول درج شده‌اند. برای مشاهده می‌توانید سری به صفحه کابین روشویی چارسو بزنید.

اشتراک گذاری : Array