هود یکی از مهمترین اجزا در آشپزخانه‌های امروزی است. خانه‌های کوچک، بدون حیاط، آشپزخانه‌های بدون پنجره و … باعث می‌شود تهویه خانه مناسب نباشد. هودها مدل‌های مختلفی نظیر شومینه‌ای، مورب، مخفی و … دارند. هرکس بسته به نیاز و سلیقه خود مدلی از این هودها را انتخاب میکند. در این مقاله قصد داریم بهترین هودهای مخفی ایرانی و خارجی موجود در بازار را معرفی و بررسی کنیم.

چرا هود مخفی؟

هود مخفی برای افراد ساده پسند که به دکوراسیون‌های امروزی و مینیمال علاقه دارند بهترین انتخاب است. این هود در زیر کابینت قرار گرفته و دیده نمی‌شود. قطعا آشپزخانه‌هایی را دیده‌اید که هیچکدام از اجزا به جز اجاق گاز دیده نمی‌شود و حتی یخچال را درون کابینت جای می‌دهند.

به علاوه هود مخفی به دلیل قرار گرفتن در کابینت صدای نسبتا کمتری دارد. از طرفی به علت اینکه طراحی ظاهری هود مخفی بسیار ساده است اصولا این هودها قیمت کمتری داشته یا با نسبت به سایرهودها با قیمت یکسان کیفیت بالاتری دارند. در ادامه با ما باشید تا بهترین‌ها را در سال 99 معرفی کنید. این لیست بر اساس علاقه مردم و میزان فروش محصولات جمع‌آوری شده است.

معرفی بهترین هودهای مخفی ایرانی سال 99

برندهای ایرانی توانسته‌اند به خوبی نشان دهند توانایی خوبی برای جلب رضایت مشتری و حتی حضور در بازارهای جهانی دارند. بسیاری از برندهای ایرانی در سایر کشورها نیز به فروش می‌رسند. در ادامه 5 مدل هود مخفی برتر ایرانی که محبوب و پرفروش است را معرفی می‌کنیم.

هود مخفی استیل اخوان مدل H64-TH

اخوان یک برند با 50 سال تجربه درخشان است. این هود مخفی یکی از بهترین و پرفروشترین مدل‌های اخوان است. H64-TH بدنه‌ای فلزی دارد. یک موتور با قدرت  500 تا 850 متر مکعب بر ساعت باعث شده این هود با توجه به قیمت مناسبی که دارد ارزش خرید بالایی داشته و نیازها را برطرف کند.

چراغ H64-TH از نوع SMD بوده و فیلتر آن نیز آلومینیومی 3 لایه است. میزان صدای این هود حدود 54 دسیبل است. 20 ماه گارانتی اخوان سرویس نیز ارزش خرید هود را بسیار بالا برده است.

هود مخفی اخوان مدل  H64-TCS

برند اخوان جوایز و گواهینامه‌های بسیاری داشته و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. این هود از استیل ضد زنگ و شیشه ساخته شده است. 1 موتور توربو با قدرت 700 متر مکعب بر ساعت دارد که قدرت مکش بالایی محسوب می‌شود. روشنایی H64-TCS با یک چراغ SMD تامین می‌شود. این هود صفحه کنترل لمسی نیز دارد و میزان صدای آن حدود 56 دسیبل است.

20 ماه گارانتی اخوان سرویس نیز ارزش خرید هود را بسیار بالا برده است.

هود توکار کن مدل آرتیما ۴

کن یک برند کوچک بود که توانست به سرعت رشد کند. این رشد به علت تلاش برای افزایش کیفیت محصولاتش بود. آرتیما 4 یکی از پرفروشترین مدل‌های هود کن است. این هود قیمت مناسبی دارد. بدنه آن شیشه سکوریت و استیل است.

موتور توربو ساخت ایتالیا با مکش 700 متر مکعب بر ساعت نشان می‌دهد هود قدرت مکش بالایی دارد. روشنایی این هود با یک لامپ SMD  کم مصرف تامین می‌شود. فیلتر آن آلومینیومی بوده و محدوده صدای آن 58 تا 63 دسیبل است. 24 ماه ضمانت کن با قیمت مناسب باعث شده ارزش خرید این محصول بالا باشد.

هود درخشان مدل هیدن موتور توربو

 هود مخفی درخشان با یک موتور و سرعت 140 دور در دقیقه و قدرت مکش 850 مترمکعب بر ساعت یک گزینه عالی برای خرید است.

هود هیدن درخشان به صفحه کنترل لمسی و سنسور بو و حرارت مجهز است. روشنایی این مدل با چراغ‌های SMD  و LED تامین می‌شود. حدود صدای هود 59 دسیبل است.

درخشان یک برند معتبر و باکیفیت است. هود هیدن با طراحی و امکانات عالی همراه با قیمت مناسب و 2 سال ضمانت درخشان سرویس از بهترین گزینه‌ها برای خرید است.

هود مخفی استیل البرز مدل SA505

استیل البرز یک برند ایرانی معتبر در زمینه تجهیزات خانه است. هود SA505 یک موتور با 8 دور دارد تا انواع نیازها را پوشش دهد. حداکثر قدرت مکش این هود 800 متر مکعب بر ساعت است.

هود استیل البرز مدل SA505 صدای کمی حدود 43 دسیبل دارد. 2 عدد لامپ LED نیز روشنایی این هود را تامین می‌کنند. 10 سال ضمانت استیل البرز همراه با قیمت مناسب و کیفیت بالا باعث شده این هود بسیار پرفروش باشد.

نکات مهم در خرید هود مخفی

ما 5 مدل از بهترین و پرفروشترین هودهای موجود در بازار را معرفی کردیم. اما اگر علاقه دارید بیشتر بگردید و دقیقتر انتخاب کنید در ادامه نکات مهمی را برای خرید هود مخفی خواهیم گفت.

  • ابعاد هود مخفی باید متناسب با اجاق گاز شما و کابینتی که در بالای گاز برای تعبیه هود در نظر گرفته شده همخوانی داشته باشد.
  • قدرت مکش هود باید با توجه به نیازهای روزمره شما مناسب باشد.
  • سعی کنید هودی انتخاب کنید که صدای کمتری داشته باشد.
  • امکانات هود مثل صفحه کنترل، مکش چربی و … نیز اگر برایتان مهم است هنگام خرید دقت کنید.
  • همیشه طراحی ظاهری هود مهم است اما این موضوع برای هود مخفی چندان اهمیت ندارد زیرا دیده نمی‌شود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم چند مدل هود باکیفیت و با قیمت مناسب معرفی کنیم. نکات مهمی و کوتاهی نیز در خرید هود مخفی بیان کردیم.

امروزه برندهای ایرانی و خارجی زیادی در بازار وجود دارند. برندهای ایرانی توانسته‌اند با پیشرفت روزافزاون، ارائه خدمات پس از فروش عالی و قیمت مناسب بازار هودهای خارجی را بگیرند.

امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری : Array