ست آینه سرویس بهداشتی از اجزای بسیار مهم است که باید در سرویس بهداشتی نصب شود. علاوه بر اینکه ست آینه و روشویی و … بسیار کاربردی است در دکوراسیون سرویس بهداشتی نقش بسیار مهمی دارد و باعث نظم و زیبایی محیط می‌شود. به همین دلیل در این مقاله از چارسو تصمیم گرفتیم چند ست آینه سرویس بهداشتی مناسب با دکوراسیون‌های مختلف معرفی کنیم تا با توجه به دکوراسیون خانه خود انتخاب بهتری داشته باشید. با ما همراه باشید.

اهمیت دکوراسیون در سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز بسیار مهم است. همانطور که به چیدمان و انتخاب وسایل سایر بخش‌های خانه اهمیت می‌دهیم باید در انتخاب اجزای سرویس بهداشتی نیز دقت به خرج داد. به همین سادگی می‌توان با وسایلی زیبا دکوراسیون سرویس بهداشتی را با سایر قسمت‌های خانه هماهنگ کرد. به علاوه دکوراسیون مناسب علاوه بر زیبایی و نظم باعث بزرگتر دیده شدن محیط می‌شود. آینه مهمترین جز سرویس بهداشتی است.

در خرید آینه سرویس بهداشتی به نکات زیر توجه کنید

  • ابعاد آینه باید مناسب با فضای سرویس بهداشتی، بخصوص فضایی که برای نصب در نظر گرفتید باشد. اصولا آینه بالای کابین و روشویی نصب می‌شود پس قبل از خرید تخمین درستی از ابعاد آینه بزنید.
  • آینه نباید عریض‌تر از روشویی باشد. اگر روشویی شما عریض است و آینه مناسب پیدا نمی‌کنید استفاده از چند آینه بهتر از خرید آینه عریض‌تر از روشویی است زیرا این کار نظم محیط را بر هم می‌زند.
  • جنس آینه نیز بسیار مهم است. با توجه به سلیقه و نیاز خود از متریال‌های مختلف باکیفیت‌ترین نوع را انتخاب کنید. توجه داشته باشید محیط سرویس بهداشتی مرطوب است و باید متریالی ضد آب انتخاب کنید.
  • انتخاب مدل و رنگ با توجه به دکوراسیون خانه و محیط سرویس بهداشتی باید انجام شود. برای مثال اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است از آینه‌های عمودی استفاده کنید تا محیط بزرگتر دیده شود.
  • وجود کمد و باکس باعث می‌شود وسایل بهداشتی را در سرویس خود نظم بدهید. اگر روشویی شما کابین ندارد حتما از آینه باکس دار استفاده کنید تا از بی‌نظمی محیط جلوگیری کنید.

دکوراسیون مدرن

در دکوراسیون مدرن نورپردازی اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل برخی از آینه‌ها به چراغ‌های LED مجهز هستند. البته با آینه ساده و استفاده از لامپ و لوسترهای مدرن نیز می‌توانید نورپردازی خوبی ایجاد کنید.

اگر به دکوراسیون مدرن و مینیمال علاقه دارید می‌توانید از آینه‌هایی با شکل‌های ساده مثل مربع و مستطیل بدون قاب استفاده کنید. سعی کنید آینه‌ها بزرگ باشند بخصوص اگر محیط شما کوچک است هرچقدر ارتفاع آینه بیشتر باشد بهتر است.

آینه سرویس بهداشتی

در دکوراسیون مدرن آینه اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل امروزه شاهد سبکی هستیم که در آن یک دیوار یا بخش بزرگی از آن به طور کامل با آینه پوشانده می‌شود. این سبک در سرویس بهداشتی نیز قابل استفاده است.

آینه بزرگ

استفاده از آینه‌های گرد در دکوراسیون مدرن طرفداران بسیاری دارد. بخصوص اگر با روشویی گرد تکمیل شوند زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی می‌بخشند. البته اشکال هندسی دیگر و حتی اشکال ناموزون در دکوراسیون مدرن قابل استفاده است. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد.

آینه گرد در دکوراسیون مدرن

دکوراسیون کلاسیک

برخی افراد به دکوراسیون‌های کلاسیک و پرزرق و برق یا قدیمی علاقه دارند. باید گفت می‌توان به راحتی سرویس بهداشتی را نیز با دکوراسیون کلاسیک خانه هماهنگ کرد. فقط کافیست از طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های درستی استفاده کنید.

رنگ قهوه‌ای و رنگ چوب از روشن تا تیره در دکوراسیون کلاسیک کاربرد بسیار دارد. استفاده از کابین چوبی یا آینه با قاب چوبی و کنده کاری شده می‌تواند به خوبی بازتابی از سبک کلاسیک باشد.

آینه چوبی

اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید ولی طرح‌های ساده را بیشتر می‌پسندید می‌توانید از روشویی‌ پایه‌ای های قدیمی برای القای حس کلاسیک بودن استفاده کنید. به علاوه می‌توانید از آینه‌ای با قاب و کنده‌کاری‌های ساده استفاده کنید.

دکوراسیون کلاسیک سرویس بهداشتی

رنگ طلایی در دکوراسیون کلاسیک بسیار پر استفاده است. شما می‌توانید از این رنگ زیبا و جذاب برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. در کنار رنگ طلایی می‌توانید از رنگ سفید استفاده کنید. کابین و روشویی سفید می‌تواند جلوه رنگ طلایی را بیشتر کند و از شلوغ شدن محیط با رنگ‌ها و طرح‌های دکوراسیون کلاسیک جلوگیری کند.

ست آینه سرویس بهداشتی

آینه‌های گرد در دکوراسیون کلاسیک نیز استفاده می‌شوند با این تفاوت که قابی با طرح‌های پیچیده‌تر و رنگ‌های طلایی تا قهوه‌ای دارند. در سبک کلاسیک نیز بهتر است آینه گرد یا بیضی را با روشویی گرد ست کنید. می‌توانید از شیرآلات طلایی برای کامل کردن دکوراسیون خود استفاده کنید.

آینه گرد کلاسیک

آینه‌های باکسی

امروزه آینه‌های باکس دار بسیار محبوب شده‌اند. اگر سرویس بهداشتی شما کوچک است. روشویی شما کابین ندارد یا … برای نظم بخشیدن به سرویس بهداشتی خود و داشتن دکوراسیون بهتر می‌توانید از آینه‌های باکسی استفاده کنید. این آینه‌ها در انواع مدل‌ها متناسب با دکوراسیون‌های مختلف تولید می‌شوند.

آینه باکس چارسو مدل ارکید

آینه باکس ارکید برای دکوراسیون‌های مدرن مناسب است. این آینه باکس با طرح ساده، بدنه ساخته شده از PVC و ضد باکتری برای محیط سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

آینه باکس چارسو مدل ارکید در ابعاد ۷۰×۱۵×۶۰ تولید شده است. شما می‌توانید این آینه را همراه با ست کابین و روشویی از چارسو خریداری کنید.

آینه باکس چارسو مدل ارکید

آینه باکس چارسو مدل ساتین

آینه باکس ساتین برای دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک مناسب است. این آینه باکس با طرح ساده، طرحی طلایی رنگ روی درب باکس، بدنه ساخته شده از PVC و ضد آب و ضد باکتری برای محیط سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

آینه باکس چارسو مدل سایتن در ابعاد ۷۰×۱۵×۶۰ تولید شده است. شما می‌توانید این آینه را همراه با ست کابین و روشویی از چارسو خریداری کنید.

آینه باکس چارسو مدل ساتین

آینه باکس چارسو مدل الیزه

آینه باکس الیزه بسیار ساده و مینیمال است به همین دلیل برای دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک مناسب است. این آینه باکس با طرح ساده، بدنه ساخته شده از PVC و ضد آب و ضد باکتری برای محیط سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

آینه باکس چارسو مدل الیزه در ابعاد ۷۰×۱۵×۶۰ تولید شده است. شما می‌توانید این آینه را همراه با ست کابین و روشویی از چارسو خریداری کنید. ست کامل الیزه بیشتر برای دکوراسیون‌های کلاسیک مناسب است.

آینه باکس چارسو مدل الیزه

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم از هر سبک مثال‌های ساده‌ای بیاوریم. قطعا با توجه به سلیقه شما و محیط سرویس بهداشتی می‌توانید ایده‌های جذابتری نیز داشته باشید و از انواع مدل‌های آینه و روشویی استفاده کنید. فقط کافیست با توجه به متراژ سرویس بهداشتی و سبک مورد نظرتان آینه‌ای با رنگ، طرح و متریال مناسب انتخاب کنید.

اشتراک گذاری : Array