استیل البرز یکی از برندهای معروف در زمینه تجهیزات آشپزخانه است. این برند سابقه‌ای ۳۰ ساله و درخشان در تولید تجهیزات آشپزخانه نظیر سینک، هود، اجاق گاز رومیزی، فر و شیرآلات دارد. شیرآلات استیل البرز نسبت به سایر محصولات این برند جدیدتر هستند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به طور مفصل به بررسی شیرآلات استیل البرز بپردازیم.

آشنایی با شیرآلات استیل البرز

شیرآلات از تجهیزات ضروری در هر خانه به شمار می‌روند، زیرا در طول روز در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … از شیرآلات استفاده می‌کنیم. شیرآلات در دکوراسیون و زیبایی خانه نیز بسیار تاثیرگذار هستند و انتخاب شیرهای با کیفیت و در عین حال زیبا دغدغه افراد بسیاری است. به همین دلیل شرکت استیل البرز با سابقه درخشان تصمیم گرفت شیرآلاتی زیبا و با کیفیت بسیار بالا تولید کند.

جنس شیرآلات استیل البرز و ویژگی‌های ساختاری آنها

متریال به کار رفته در بدنه شیرآلات می‌تواند عمر و دوام آنها را تا حد زیادی افزایش دهد. اکثر شیرآلات موجود در بازار از آلیاژ برنج با روکش کروم ساخته می‌شوند. این آلیاژها دارای سرب فراوانی هستند. به مرور و با خوردگی توسط آب ممکن است سرب موجود در این شیرها وارد آب شده و به بدن آسیب برساند، زیرا سرب باعث ایجاد سرطان در انسان می‌شود.

 شیرآلات استیل البرز از متریال استیل ساخته شده‌اند. بدنه این شیرها کاملا از استیل بوده و علاوه بر زیبایی منحصربفرد، عمر و دوام شیر بسیار بالا می‌رود. زیرا استیل ضد زنگ و ضد خوردگی است. استیل توسط آب دچار خوردگی نمی‌شود و هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارد. آلیاژی که درشیرآلات استیل البرز به کار رفته چیزی شبیه به مینای دندان است، به همین دلیل به راحتی با یک دستمال، تمیز و براق می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی شیرآلات شودر

مزایای استفاده از شیرهای استیل البرز

  • شیرآلات استیل البرز با اینکه در حال حاضر تنوع بالایی ندارند ولی به خوبی می‌توانند انواع سلیقه‌ها و اکثر نیازها را پاسخگو باشند.
  • طراحی شیرآلات این برند بسیار زیبا، مدرن و لوکس است و با انتخاب این شیرآلات به خانه خود زیبایی خواهید بخشید.
  • جنس بدنه شیرهای این برند از استیل است که آنها را در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم می‌کند به همین دلیل نیاز به تعویض و تعمیر شیرآلات پس از مدت کوتاهی نخواهید داشت و هزینه‌هایتان کاهش می‌یابد.
  • نظافت و پاکیزیگی شیرآلات و از بین بردن لکه‌ها یکی از دغدغه‌های افراد است زیرا شیرآلات به راحتی لک شده و به سختی نیز تمیز می‌شوند. شیرآلات استیل البرز طوری ساخته شده‌اند که به راحتی بدون نیاز به شوینده خاصی و تنها با یک دستمال مانند روز اول تمیز و براق می‌شوند.
  • قطعات استفاده شده در شیرهای استیل البرز بسیار باکیفیت و اورجینال است، شیرآلات این برند دارای کارتریج کشور اسپانیا و ۶ سال ضمانت استیل البرز است. پس با خیال راحت می‌توانید از شیرآلات منحصربفرد استیل البرز خرید کنید.
  • شیرآلات استیل البرز فقط مختص آشپزخانه است و تولیدی برای سرویس بهداشتی و سایر کاربردها ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید شیرآلات استیل البرز با قیمتی مناسب و پایینتر از بازار را دارید به فروشگاه اینترنتی چارسو سر بزنید.

معرفی شیرآلات استیل البرز

۱. شیر ظرفشویی مدل ST-112

شیر ظرفشویی استیل البرز مدل ST-112 از استیل ضد زنگ و ضد خوردگی ساخته شده است و پوشش نهایی آن رنگی مات دارد. ارتفاع این محصول ۳۱.۵ سانتی متر و ارتفاع آبریز آن ۲۸.۵ سانتی متر است. همچنین طول آبریز علم آن ۲۴ سانتی متر است . این محصول با علم ثابت با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ساخته شده است. کارتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار، ساختار ارگونومیک، نصب آسان و سریع، ضد لک و رسوب پذیری بسیار کم از ویژگی‌های این شیر ظرفشویی است.

۲. شیر ظرفشویی مدل ST-231 (تلسکوپی)

این مدل با قابلیت چرخش و تغییر ارتفاع آبریز همراه است. طراحی ST-231 بسیار خلاقانه و کاربردی و در عین حال زیباست و به طرح تلسکوپی معروف است. مانند تمام شیرآلات دیگر استیل البرز بدنه این شیر سینک از استیل بوده و رنگ مات دارد. ارتفاع کل این شیر ۴۳.۶ سانتی متر و ارتفاع آبریز بین ۳۲ تا ۳۶ سانتی متر متغیر است. همچنین طول آبریز بین ۲۴.۵ تا ۲۶ سانتی متر متغیر است. خروجی آب این مدل ۸.۳ لیتر بر دقیقه است. کارتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار، ساختار ارگونومیک، نصب آسان وسریع، ضد لک و رسوب پذیری بسیار کم از ویژگی‌های این شیر ظرفشویی است.

۳. شیر ظرفشویی  ST-311 ( شلنگ دار)

شیر ظرفشویی تمام استیل ST-311 استیل البرز به صورت شلنگ دار (Pull Out) تولید شده به صورتی که سر شیر از جای خود بیرون می‌آید و تمام سطح سینک را پوشش می‌دهد. یک طراحی مدرن، هیجان انگیز و خلاقانه در این محصول به کار رفته است که می‌تواند زیبایی خاصی به آشپزخانه شما ببخشد. ارتفاع بدنه اصلی این شیر ۳۰.۷ سانتی متر و ارتفاع خروجی آب ۲۷.۵ سانتی متر است. در کنار این طراحی حرفه‌ای کیفیت بالای بدنه که از جنس استیل است در کنار امکان چرخش ۳۶۰ درجه، کارتریج باکیفیت و سهولت در پاکیزگی و شلنگدار بودن باعث شده این مدل گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید باشد.

۴. شیر ظرفشویی ST-211 (چند جهته)

این مدل خاص با قابلیت چرخش در دو محور همراه است. طراحی ST-211 بسیار خلاقانه و کاربردی و در عین حال زیباست. این مدل دارای دو بازو متحرک که هر دو دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه هستند ساخته شده و تمام نقاط سینک را پوشش می‌دهد. مانند تمام شیرآلات دیگر استیل البرز بدنه این شیر سینک از استیل بوده و رنگ آن مات است. ارتفاع بدنه اصلی ۳۳.۶ سانتی متر و ارتفاع آبریز ۳۰.۴ سانتی متر است. طول آبریز بین ۵ تا ۵۵ سانتی متر متغیر است. کارتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار، ساختار ارگونومیک، نصب آسان وسریع، ضد لک و رسوب پذیری بسیار کم از ویژگی‌های این شیر ظرفشویی است.

۵. شیر ظرفشویی مدل ST-321 (شلنگ دار)

شیر ظرفشویی تمام استیل ST-321 استیل البرز به صورت شلنگ دار (Pull Out) تولید شده به صورتی که سر شیر از جای خود بیرون می‌آید و تمام سطح سینک را پوشش می‌دهد. این شیر با ارتفاع بلند خود، طراحی ساده و زیبایی دارد. ارتفاع بدنه اصلی این شیر ۴۰‌.۵ سانتی متر و ارتفاع خروجی آب ۱۷.۶ سانتی متر است و طول آبریز آن بطور ثابت ۲۱ سانتی متر که با خروج سر شیر افزایش میابد. در کنار این طراحی حرفه‌ای کیفیت بالای بدنه که از جنس استیل است در کنار امکان چرخش ۳۶۰ درجه، کارتریج باکیفیت و سهولت در پاکیزگی و شلنگ دار بودن و ارتفاع بلند شیر باعث شده این مدل گزینه‌ای بسیار مناسب برای خرید باشد.

۶. شیر ظرفشویی مدل ST-411 (دو منظوره)

شیر ظرفشویی تمام استیل ST-411 استیل البرز به صورت دو منظوره تولید شده به طوری که دو خروجی آب مجزا یکی برای آب شهری و دیگری برای دستگاه تصفیه آب دارد. این شیر با ارتفاع مناسب خود و طراحی علم فلت کارایی زیادی دارد. ارتفاع بدنه اصلی این شیر ۳۵ سانتی متر و ارتفاع خروجی آب ۳۱.۵ سانتی متر است و طول آبریز آب شهری آن ۲۴.۴ سانتی متر و طول آبریز دستگاه تصفیه آن ۲۲ سانتی متر است. در کنار این طراحی حرفه‌ای کیفیت بالای بدنه که از جنس استیل است در کنار امکان چرخش ۳۶۰ درجه، کارتریج باکیفیت و سهولت در پاکیزگی و دو منظوره بودن با دو خروجی مجزای آن باعث شده طرفداران خاص خود را داشته باشد.

کلام آخر

این مقاله در آبان ماه سال ۱۴۰۱ بروز رسانی شد. در این مقاله مدل های St-321 و St-411 اضافه و بررسی شد. ما سعی کردیم شما را با تمام مدل های شیرآلات بسیار باکیفیت و مدرن استیل البرز آشنا کنیم. باید اشاره کنیم تمامی این شیرآلات دارای دفترچه راهنما و ۶ سال ضمانت استیل البرز هستند. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید شیرآلات را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین شیرآلات را برای خانه خود انتخاب کنید.

اشتراک گذاری :