خرید ست سرویس بهداشتی مناسب یعنی تضمین زیبایی و سلامت در خانه. اگر با نکات مهم خرید ست سرویس بهداشتی آشنا نیستید، کافی است تا انتهای این مطلب همراهمان باشید. در این مقاله از چارسو قرار است ۷ نکته ساده و مهم برای خرید ست بهداشتی را یاد بگیریم.

ست سرویس بهداشتی و اقلام آن

ست سرویس بهداشتی مجموعه ابزار کاربردی برای نظافت و بهداشت توالت است. در واقع به‌جای اینکه تک‌تک وسایل موردنیاز را جداگانه بخرید، با خرید ست جلوه زیبایی به دکور سرویس بهداشتی می‌دهید.

تنوع ست‌های بهداشتی بازار واقعا بالاست. به همین دلیل تعداد اقلام متفاوت هستند. ست انتخابی شما می‌تواند شامل سطل زباله، فرچه، جا صابونی، جا مایع، جا مسواکی، لیوان و آویز حوله باشد.

نکات مهم در خرید ست سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی به نظافت مداوم نیاز دارد. به دلیل همین استفاده‌ی مکرر، باید هنگام خرید به کیفیت ست بهداشتی توجه کنید. در ادامه نکات مهم خرید را با هم مرور میکنیم

۱. به جنس بدنه توجه کنید

ست سرویس بهداشتی در محیط مرطوب نگهداری می‌شود. به همین خاطر ضدآب بودن بدنه، مهمترین نکته است. یک بدنه باکیفیت و ضدآب، دوام ست شما را تضمین می‌کند. برای مثال جنس pvc، سرامیک، رزین، اکرلیک و پلاستیک در برابر آب مقاوم هستند.

۲. به مساحت سرویس بهداشتی دقت کنید.

اگر مساحت توالت کوچک است، ست‌های بزرگ با اقلام زیاد را کنار بگذارید. بهتر است یک ست جمع‌وجور با سه چهار آیتم موردنیازتان خریداری کنید. برای توالت‌های کوچک، ست دیواری هم ایده خوبی است.

ست سرویس بهداشتی اکرلیک
ست سرویس بهداشتی ۵ پارچه کنتراست

۳. به رنگ و مدل ست سرویس بهداشتی فکر کنید

قبل از خرید یکبار با دقت به سرویس بهداشتی خانه نگاه کنید. سبک دکور، رنگ کاشی و… را به خاطر بسپارید. در ادامه سعی کنید محصولی که می‌خرید با فضای توالت همخوانی داشته باشد. جدیدترین مدلها را در مقاله قبلی ست سرویس بهداشتی ببینید.

۴. از برندهای معتبر خرید کنید

برندهای معتبر محصولاتشان را با مواد اولیه مرغوب و تولید استاندارد به بازار عرضه می‌کنند. سعی کنید ست سرویس بهداشتی را از برندهای باکیفیت انتخاب کنید. در این صورت ممکن است کمی هزینه بیشتری کنید، اما از طرفی طول عمر محصولتان بیشتر خواهد بود.

۵. مقاومت در برابر شوینده‌ها را چک کنید

در سرویس بهداشتی دائما از انواع شوینده استفاده می‌شود. لازم است اقلام ست در برابر این موارد مقاوم باشند. برای مثال جنس پلکسی و رزین مقاومت بالایی هنگام شستشو دارند.

ست سرویس بهداشتی ۶ پارچه مدل ۶۰۲

۶. سطل پدالی و فرچه ضخیم انتخاب کنید

سطل‌هایی که پدال ندارند از نظر بهداشتی چندان مناسب نیستند. وجود پدال باعث می‌شود تماس دست با سطوح آلوده به حداقل برسد. برای انتخاب فرچه هم سعی کنید براش‌های ضخیم را انتخاب کنید تا کارتان برای نظافت سرویس بهداشتی ساده‌تر باشد.

۷. به محل نصب دقت کنید.

اگر قرار است اقلام ست را در ارتفاع قرار دهید، به جنس بدنه دقت کنید. ست‌های سرامیک و شیشه امکان شکستن دارند. بهتر است محل نصب و قرارگیری اقلام را از قبل مشخص کنید، تا اندازه محصولتان را متناسب با فضایی که دارید انتخاب کنید.

نکات خرید ست سرویس بهداشتی
ست سرویس بهداشتی ۶ پارچه مدل ۶۱۵

خرید آنلاین انواع ست سرویس بهداشتی لوکس

برای مشاهده جدیدترین مدلهای بازار نیازی به مراجعه حضوری نیست! شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با سایت چارسو، انواع ست سرویس بهداشتی از برندهای معتبر را مشاهده و خریداری کنید. با ضمانت اصالت کالا، تحویل به سراسر ایران، ۷ روز مهلت بازگشت و پشتیبانی، برای یک خرید مطمئن در کنار شما هستیم.

اشتراک گذاری :