شما برای خرید توالت فرنگی به چه عاملی دقت می‌کنید؟ طرح و مدل؟ سیستم تخلیه؟ آکس و ابعاد؟ همه این مشخصات مهم هستند. اما یکی از ویژگی‌هایی که گاهی به آن دقت نمی‌شود، اندازه خروجی است.  در این مقاله ابتدا توضیح کوتاهی درباره اندازه خروجی می‌دهیم؛ و در ادامه ۱۰ مدل برتر توالت فرنگی با آکس ۱۰ را معرفی می‌کنیم. با چارسو همراه باشید.

چرا اندازه خروجی توالت فرنگی اهمیت دارد؟

قبل از خرید توالت فرنگی، باید اندازه خروجی آن را چک کنید. چرا؟ چون انتخاب طرح و مدل کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. اما در انتخاب ابعاد خروجی، باید استاندارد لوله‌کشی فاضلاب درنظر گرفته شود. اگر اندازه درست لوله خروجی را انتخاب نکنید، احتمال دارد هنگام نصب دچار مشکل شوید. معمولا ابعاد استاندارد خروجی بین ۶ تا ۱۰ سانتی‌متر هستند.

خروجی توالت فرنگی

ویژگی توالت فرنگی با خروجی ۱۰

خروجی ۱۰ بزرگترین خروجی توالت فرنگی است. توالت فرنگی‌های با این اندازه، مربوط به سیستم تخلیه آبشاری یا واش دان (wash down) هستند. در این سیستم سوراخ‌هایی دورتادور کاسه توالت قرار دارند. با فشردن سیفون، آب یکپارچه از این مجراها به پایین می‌ریزد. و تخلیه مستقیما به سمت فاضلاب انجام می‌شود.

 اما مثلا در طراحی سیستم شوتینگ‌دار معمولا از خروجی ۶ استفاده می‌شود. (برای آشنایی کامل با سیستم‌های تخلیه سری به مقاله انواع توالت فرنگی بزنید.) جالب است بدانید با قطر بزرگ ۱۰ در لوله خروجی، در صورت انداختن دستمال، مجرای خروجی آب مسدود نمی‌شود. به این مزیت ضد گرفتگی یا clog free می‌گویند.

.

معرفی بهترین توالت فرنگی ها با خروجی ۱۰

حالا از بین مدلهای متنوع توالت فرنگی با خروجی ۱۰، کدام را انتخاب کنیم؟ ما در ادامه لیستی از بهترین مدلها را معرفی کرده‌ایم. مدلها از برندهای معتبر و متنوع انتخاب شدند تا دستتان برای انتخاب باز باشد. معرفی بهترین برندها را در مقاله مارک‌های برتر توالت فرنگی ایرانی دنبال کنید.

۱. توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس

پلاتوس یکی از مدلهای پروفروش و باکیفیت شرکت گلسار است. طراحی این توالت به صورت یک تکه می‌باشد. برای تخلیه سیستم فلاش تانک دو زمانه در نظر گرفته شده، تا مصرف آب به‌خوبی کنترل شود. مدل پلاتوس گلسار با خروجی ۱۰ و تخلیه واش دان و با دو آکس ۱۹ و ۲۵ سانتی متر ارائه می‌شود.

توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس

۳. توالت فرنگی گلسار مدل پارمیس سیملس ( سه اینچ)

پارمیس سیملس از طرح‌های باکیفیت و قیمت مناسب گلسار است. این توالت فرنگی طراحی ساده و یک تکه‌ای دارد. در مدلهای یک تکه درزها کمتر هستند. در نتیجه نظافت بسیار آسان انجام می‌شود. درب آرام بند و تخلیه دوزمانه از دیگر ویژگی‌های پارمیس سیملس هستند.

۲. توالت فرنگی گلسار مدل یونیک

طراحی بروز و مدرن اولین ویژگی مدل یونیک است. بدنه توالت فرنگی کاملا یکدست و شفاف، و پوشیده از لعاب دو بار پخت می‌باشد. این مدل دارای تخلیه دو زمانه و درب آرام بند است. برای تخلیه از سیستم واش دان استفاده می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات کامل و قیمت توالت فرنگی یونیک گلسار را در چارسو مشاهده کنید.

توالت فرنگی با خروجی 10

۴. توالت فرنگی مروارید مدل مگا

مروارید از معتبرترین برندهای چینی بهداشتی در کشور است. توالت فرنگی این برند از مواد اولیه مرغوب، و در طرح‌های متنوع تولید می‌شود. مدل مگا از طرح‌های زیبا و بروز مروارید است. تخلیه دوزمانه، درب آرام بند، تخلیه آبشاری ویژگی‌های مهم این مدل هستند. توالت فرنگی مگا به صورت خودشور و همراه بیده ارائه می‌شود.

۵. توالت فرنگی گاتریا مدل ساترون

مدل ساترون با توجه به قیمت مناسب، امکانات خوبی دارد. تخلیه دوزمانه، طراحی بروز، درب آرام بند و سیستم واش دان از ویژگی‌های این مدل هستند. سرعت تخلیه در این مدل ۵ ثانیه است. خروجی نیز به کف و با اندازه ۱۰ می‌باشد.

۶. توالت فرنگی گاتریا مدل یولدوز

یولدوز از مدلهای جدید و بیده‌دار است. سیستم تخلیه دو زمانه ۸ لیتر تخلیه آب ظرفیت دارد. مکانیزم درب مدل به صورت آرام بند می‌باشد. طراحی این مدل ساده و جمع و جور است. اگر فضای کوچکی دارید توالت فرنگی گاتریا یولدوز بهترین انتخاب است.

توالت فرنگی گاتریا یولدوز خروجی 10

۷. توالت فرنگی گاتریا مدل ژوپیتر

یک مدل بیده‌دار دیگر از گاتریا ژوپیتر است. با طراحی خودشور یا بیده، شستشو به راحتی انجام می‌شود. این مدل با خروجی ۱۰، درب آرام بند، و تخلیه دوزمانه طراحی شده است. برای مشاهده قیمت بروز و مشخصات کامل به توالت فرنگی ژوپیتر مراجعه کنید.

۸. توالت فرنگی مینا مدل برلیان پلاس

برلیان پلاس از مدلهای خروجی ۱۰ با تخلیه آبشاری است. سیستم فلاش تانک دکمه‌ای و دو زمانه می‌باشد. در هر بار تخلیه ۸ لیتر آب مصرف می‌شود. یکی از دکمه‌ها نصف ظرفیت را تخلیه می‌کند و دکمه دیگر تمام ظرفیت را. برلیان پلاس ۶۸ سانتی‌متر طول دارد. این ابعاد در سرویس بهداشتی‌های کوچک نیز قابل استفاده است.

۹. توالت فرنگی چینی کرد مدل والریا

می‌رسیم به یک مدل از برند محبوب چینی کرد. والریا از مدلهای ساده و باکیفیت بازار است. سیستم تخلیه آبشاری و با خروجی ۱۰ می‌باشد. دکمه دو زمانه این مدل ۳ و ۶ لیتر ظرفیت آب دارد. درب آرام بند و لعاب یکدست از ویژگی‌های والریا هستند.

خروجی توالت فرنگی چینی کرد

۱۰. توالت فرنگی آرمیتاژ مدل آرمیتاژ

این مدل یک تکه و با فرم بیضی طراحی شده است. ظاهر محصول یکدست و با لعاب سفید آنتی‌باکتریال است. تخلیه آرمیتاژ آبشاری با خروجی ۱۰ می‌باشد. این توالت فرنگی درب آرام بند و ۷۰ سانتی‌متر طول دارد.

خرید آسان و آنلاین انواع توالت فرنگی

امیدواریم به شناخت بهتری از توالت فرنگی رسیده باشید؛ و بتوانید مناسب‌ترین مدل را خریداری کنید. برای خرید آنلاین انواع توالت فرنگی می‌توانید به فروشگاه بزرگ چارسو مراجعه کنید. در این فروشگاه جدیدترین مدلها از برندهای متنوع در اختیار شما هستند. قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا، ۷ روز مهلت بازگشت و تحویل اکسپرس از امکانات چارسو به تمام کاربران هستند. برای یک تجربه بی‌نظیر در خرید تجهیزات بهداشتی همراه شما هستیم.

اشتراک گذاری :