این روزها هودهای مخفی به دلیل قیمت مناسب و سادگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما انتخاب از بین برندها و مدل‌های مختلف همیشه کاری سخت است. استیل البرز یکی از برندهای باکیفیت و خوشنام در بازار ایران است. در این مقاله قصد داریم ۶ مدل از پرفروشترین‌های هود مخفی استیل البرز را معرفی و مقایسه کنیم. با ما همراه باشید.

بررسی مزایای هود مخفی

هودهای مخفی طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. در ادامه به صورت خلاصه مزایای هود مخفی را بررسی می‌کنیم تا متوجه محبوبیت این مدل از هود شویم.

  • قیمت مناسب به علت طراحی ساده
  • کیفیت مناسب
  • صدای کمتر به علت قرار گیری در کابینت
  • مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک نسبت به سایر مدل‌ها
  • مناسب برای دکوراسیون‌های مدرن و مینیمال که تجهیزات آشپزخانه همگی توکار بوده و مخفی هستند.

معرفی برند استیل البرز

برند استیل البرز در سال ۱۳۷۱ با شعار (طراحی برای زندگی) شروع به فعالیت کرد. امروز بعد از گذشت ۳۰ سال استیل البرز با تکیه بر مهارت‌های مهندسی، تکنولوژی‌های جدید، توجه به کیفیت، و … توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

اگر از محصولات استیل البرز استفاده کرده باشید به راحتی متوجه کیفیت آنها خواهید شد. به همین دلیل در این مقاله ۴ مدل از پرفروشترین و محبوب‌ترین مدل‌های هود استیل البرز را معرفی و مقایسه می‌کنیم.

معرفی تمامی ۶ مدل هود مخفی استیل البرز

استیل البرز انواع مدل هود مورب، شومینه‌ای، مخفی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با امکانات و تکنولوژی‌های مختلف تولید می‌کند. ۶ مدلی که در ادامه معرفی می‌کنیم همگی هود مخفی توکار هستند و درون کابینت بالای اجاق گاز نصب می‌شوند. دلیل پرفروش بودن این ۶ مدل قیمت مناسب در کنار امکانات بالا و متنوع در مدل‌های مختلف است.

هود مخفی استیل البرز مدل SA503

این هود یک موتور با سه دور سرعت دارد. قدرت مکش SA503 بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت است.جنس هود از استیل مات بوده و صفحه کلید آن مکانیکی است. بازه صدای هود استیل البرز بین ۴۳ تا ۴۸دسیبل است که صدای کمی در بین هودها محسوب می‌شود. طول این هود ۸۰ سانتی متر است. دو لامپ SMD برای روشنایی اجاق گاز در هود SA503 تعبیه شده است.

هود مخفی استیل البرز مدل SA504

هود SA504 یک موتور با ۸ دور سرعت دارد. قدرت مکش SA504 بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت است. جنس هود از استیل مات بوده و صفحه کلید آن لمسی  است. بازه صدای هود SA504 بین ۴۳ تا ۴۸ دسیبل است که صدای کمی در بین انواع هود محسوب می‌شود. طول این هود ۷۰ سانتی متر است. دو لامپ SMD برای روشنایی اجاق گاز در هود SA504 تعبیه شده است.

هود مخفی استیل البرز مدل SA505

این هود یک موتور با ۸ دور سرعت دارد. قدرت مکش SA505 بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت است.جنس هود از استیل بوده و صفحه کلید آن لمسی است. بازه صدای هود استیل البرز بین ۴۳ تا ۴۸ دسیبل است که صدای کمی در بین هودها محسوب می‌شود. طول این هود ۷۰ سانتی متر است. دو لامپLED برای روشنایی اجاق گاز در هود SA505 تعبیه شده است.

هود مخفی استیل البرز مدل SA506

هود SA506 یک موتور با ۳ دور سرعت دارد. قدرت مکش SA506 بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت است. جنس هود از استیل بوده و صفحه کلید آن مکانیکی است. بازه صدای هود SA506 بین ۴۳ تا ۴۸ دسیبل است که صدای کمی در بین انواع هود محسوب می‌شود. طول این هود ۷۰ سانتی متر است. دو لامپ SMD برای روشنایی اجاق گاز در هود SA506 تعبیه شده است.

هود توکار مخفی استیل البرز مدل SA505b مشکی


هود SA505b با نمای تمام مشکی یک موتور با ۸ دور سرعت دارد. قدرت مکش SA505b حدود ۷۰۰ متر مکعب بر ساعت است. جنس هود از استیل و شیشه بوده و صفحه کلید آن لمسی است. بازه صدای هود SA505b بین ۴۳ تا ۴۵ دسیبل است که صدای کمی در بین انواع هود محسوب می‌شود. طول این هود 70 سانتی متر است. دو لامپ SMD برای روشنایی اجاق گاز در هود SA505b تعبیه شده است. تفاوت این هود با SA505 در رنگ تمام مشکی نمای آن است.

هود توکار مخفی استیل البرز مدل SA507

هود SA507 یک موتور با 3 دور سرعت دارد. قدرت مکش ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت است. جنس هود از استیل و شیشه بوده و صفحه کلید آن لمسی است. بازه صدای هود SA507 بین 54 تا 56دسیبل است. طول این هود ۷۰ سانتی متر است. دو لامپ SMD برای روشنایی اجاق گاز در هود SA507 تعبیه شده است.

جدول مقایسه پرفروش‌ترین هودهای مخفی استیل البرز

 دور موتورقدرت مکشبازه صداطولجنسصفحه کنترلروشنایی
SA503۳۸۰۰تا ۴۸ دسیبل۸۰استیلمکانیکیSMD
SA504۸۷۰۰تا ۴۸ دسیبل۷۰استیللمسیSMD
SA505۸۷۰۰تا ۴۸ دسیبل۷۰استیللمسیLED
SA506۳۸۰۰تا ۴۸ دسیبل۷۰استیلمکانیکیSMD
SA505b ۸۷۰۰تا ۴۵ دسیبل۷۰استیل و شیشهلمسیSMD
SA507۳۸۰۰تا ۵۶ دسیبل۷۰استیل و شیشهلمسیSMD

سخن آخر

این مقاله در پاییز 1401 بروز رسانی شده است.در این مقاله علاوه بر معرفی ۶ مدل پرفروش هوود مخفی استیل البرز سعی کردیم مزایای هود مخفی و معرفی کوتاهی از استیل البرز را نیز برای شما کاربران عزیز چارسو گردآوری کنیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید راحتتر هودی مناسب آشپزخانه خود انتخاب کنید.

اشتراک گذاری : Array