بهترین شیرآلات ایرانی – معرفی ۷ برند برتر بازار ایران

بهترین شیرآلات ایرانی – معرفی ۷ برند برتر بازار ایران

فهرست مطالب

    اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، در سال‌های اخیر شیرآلات ایرانی به یکی از صنایع پیشرو تبدیل شدند و از نظر کیفیت و طراحی ظاهری پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتند. شاید بتوان با افتخار ادعا کرد که در حال حاضر تعدادی از شیرآلات ایرانی قدرت قابل توجهی در مقایسه با محصولات خارجی دارند.

    البته ناگفته نماند که بسیاری ازتولیدکنندگان بهترین شیرآلات ایرانی در محصولات خود از کارتریج و قطعات خارجی استفاده می کنند؛ اما در نهایت این مساله منجر به تولید شیرآلاتی شده که هم کیفیتی مشابه شیرآلات خارجی دارند و هم با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. با یک حساب سرانگشتی می‌شود گفت که با این شرایط، خرید شیرآلات از بازار داخلی بسیار عاقلانه تر است! در این مقاله ما برای انتخاب درست و مطمئن همراه شما هستیم و ۷ برند برتر شیرآلات ایرانی در سال اخیر را معرفی و بررسی می‌کنیم.

    چرا شیرآلات درجه یک ایرانی بخریم؟!

    اجازه بدهید جواب این سوال را با یک سوال مطرح کنیم! انتظار شما از شیرآلات در خانه‌تان چیست؟!

    • احتمالا مهمترین خواسته این است که کیفیت بدنه مطلوبی داشته باشد و با چند ماه استفاده در برابر آب، زنگ نزند.
    • طراحی ظاهری جذاب هم به اندازه کیفیت و جنس شیرآلات مهم است.
    • تنوع در رنگ و سبک داشته باشد تا بتوان برای فضاهای مختلف انتخاب متناسب‌تری داشت.
    • آبکاری باکیفیت داشته باشد و بعد از مدتی رنگ آن از بین نرود.
    • قیمت و ماندگاری مناسبی داشته باشد.
    • قطعات باکیفیتی درون آن به کار رفته باشد.
    • و…
    راهنمای خرید شیر روشویی

    تقریبا تمام انتظارات از یک شیرآلات در موارد فوق خلاصه می‌شود. قسمت جذاب ماجرا این است که شیرآلات برتر ایرانی تمام انتظارات فوق را با قیمت پایین‌تر از نمونه‌های خارجی برای شما فراهم می‌کنند:

    • تمام برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم برای تنه‌ی شیرآلات از آلیاژ برنج استفاده می‌کنند که با مقاومت و استحکام بالا، بهترین ماده برای سطوح و اجزای داخلی شیرآلات است. به علاوه برنج به دلیل خورده نشدن توسط آب، سلامت مصرف‌کنندگان را به بهترین شکل حفظ می‌کند.
    • طراحی ظاهری و تنوع سبک در شیرآلات ایرانی بدون اغراق پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است، برای اثبات می‌توانید چند نمونه از شیرآلات درخشان را مشاهده کنید.
    • آبکاری در شیرآلات مطرح ایرانی درست مانند نمونه‌های خارجی با کروم و الکترواستاتیک انجام می‌شود. علاوه بر این دو آبکاری رایج، در نمونه‌هایی مانند شیر آکوا درخشان از تکنولوژی آبکاری در خلاء (PVD) استفاده شده که مقاومت رنگ بسیار بالایی دارد. یک آبکاری مناسب علاوه بر زیبایی ظاهری، نقش بسزایی در دوام و عمر طولانی شیرآلات دارد.
    • قطعات فنی و کارتریج استفاده شده در محصولات، اغلب وارداتی از کشورهای پیشرو اروپایی مانند اسپانیا هستند.

    حمایت از تولیدکنندگان و اقتصاد داخلی

    اگر با تمام دلایل بالا هنوز برای خرید شیرآلات ایرانی شک دارید بهتر است به روی دیگر سکه هم اشاره کنیم. در حال حاضر با نوسانات بازار ارز، شیرآلات خارجی قیمت چند برابری پیدا کردند. ما در این شرایط می‌توانیم سهم موثری در رونق شرایط تولیدات داخلی ایفا کنیم. با این معامله دو سر سود، هم محصول ایرانی باکیفیت را با قیمتی مناسب تهیه می‌کنیم و هم در جهت بهبود شرایط اقتصادی هموطنان قدم برمیداریم.

    از طرفی در شرایط فعلی تولیدکنندگان داخلی با چالش‌های دشوار عدم دسترسی به مواد اولیه مناسب، حمایت نشدن درست از طرف مسئولان و … مواجه هستند. اما به دلیل انصاف و تلا‌ش‌های برخی تولیدکنندگان، این موانع باعث توزیع محصولات بی‌کیفیت در بازار نشده است. اگر نگوییم «وظیفه» ما است، می‌توان گفت «در توان» ما است که از این تولیدکنندگان حمایت کنیم. فرزندان و خانواده‌های ما در این صنعت مشغول به کار هستند و می توانیم برای شروع با خرید محصولات ایرانی، منزل خود را با این محصولات زینت دهیم.

    بیشتر بخوانید:

    بهترین شیرآلات خارجی

    لیست بهترین شیرآلات ایرانی

    بعد از بحث سر علت خرید شیرآلات ایرانی، به معرفی برندها و مارک‌های برتر داخلی می‌رسیم. نه فقط در شیرآلات، بلکه در هر موضوعی معرفی بهترین‌ها قطعی و ۱۰۰ درصد نیست. چه بسا این لیست در آینده تغییر کند و برند جدیدی جای یکی از مارک‌های قبلی را بگیرد. ما در چارسو با تجربه‌ی چندین ساله در صنعت تجهیزات خانگی، ارتباط با تعداد زیادی از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و با بررسی آمار موجود، این لیست را براساس فاکتورهای کیفیت، طراحی ظاهری، خدمات پس از فروش و تجربه مصرف کنندگان تهیه کرده‌ایم. در بازار نیز نام این ۷ برند بیش از سایر مارک‌ها به گوش می‌رسد و قطعا این محبوبیت تصادفی به دست نمی‌آید. برندهایی که در ادامه مطالعه می‌کنید ترتیب خاصی ندارند و لیست به ترتیب حروف الفبا تنظیم شده‌اند.

    ۱. شیرآلات درخشان

    مجموعه صنعتی درخشان از سال ۱۳۸۲ با هدف تولید شیرآلات بهداشتی منطبق بر استانداردهای جهانی، فعالیت خود را آغاز کرد. در ادامه با توجه به نیاز بازار علاوه بر شیرآلات محصولاتی مانند هود، گاز رومیزی و سینک نیز توسط مجموعه درخشان تولید و به بازار عرضه شد. در تمام این سال‌ها این برند خوشنام با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتری سهم بزرگی از بازار را در دست گرفته و استانداردها و گواهینامه‌های متعددی کسب کرده است. مزیت رقابتی شیرآلات درخشان تنوع رنگ و طراحی جذاب شیرآلات است. رنگ های فانتزی و سبک‌های نو در بسیاری از مدل‌های این برند دیده می‌شود.

    ۲. شیرآلات راسان

    این شرکت از سال ۱۳۷۶ شروع به کار کرده است. ایده اولیه راسان تولید شیرآلات درجه یک ایرانی و سایر محصولات با کیفیت آلمانی بوده که طی این سال ها با تلاش تیم متخصص خود، تا حد بالایی به این هدف رسیده است. محصولات این شرکت را شیرآلات فانتزی، اهرمی و کلاسیک تشکیل می‌دهند. تنوع محصولات بسیار مناسب و در حدود ۳۰۰ قطعه با رنگ‌های متنوع سفید، کروم، طلایی است.

    ۳. شیرآلات شودر

    شودر از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات ایرانی مشغول به کار شده است. گروه شودر تاکید زیادی روی توجه به جزئیات دارند و در نتیجه‌ی این توجه به طراحی، تکنولوژی و نیاز مشتریان توانسته‌اند رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان را کسب کنند. تنوع طراحی محصولات شودر بسیار بالا و شامل انواع شیرآلات آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی در رنگ‌های متنوع کروم، کروم مات، سفید کروم، شیری کروم، طلا و طلا مات، مشکی و … است. در میان شیرآلات شودر علاوه بر طراحی مدرن، روی الگوهایی همچون بیزانس و باروک نیز کار شده است.

    ۴. شیرآلات قهرمان

    این شرکت نام آشنا و قدیمی در سال ۱۳۵۹ تاسیس شده است. احتمالا همه شما برای یک بار هم که شده نام برند قهرمان به گوشتان خورده است. این شهرت و رضایت در ازای سال‌ها تجربه و بهره‌گیری از متخصصان حاصل شده است. امروزه بخشی از محصولات درخشان به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می‌شود و نقش بسزایی در صنعت ایران داشته است. اگر قصد خرید از این برند را دارید نگران قیمت و تنوع محصولات نباشید. بازه قیمت شیرآلات قهرمان تقریبا مشابه با سایر برندهای باکیفیت ایرانی است و از نظر تنوع ، طراحی متفاوت کلاسیک و مدرن در رنگهای متنوع بین محصولات به چشم میخورد.

    ۵. شیرآلات کسری

    شیرآلات کسری در سال ۱۳۸۱ تأسیس شده است. این شرکت هم اکنون بیش از ۱۲۰ طرح و مدل مختلف شیرآلات را در مجموعه تولید و به بازار عرضه می‌کند. صادرات شیرآلات کسری به کشورهایی همچون عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا در دستور کار است.علاوه بر تولیدات اختصاصی کسری، نمایندگی بزرگترین تولیدکننده شیرآلات چین (Huayi)، آلکاپلاست جمهوری چک و ملودی نیز در اختیار این گروه است. بر خلاف اکثر برندهای امروزی، کسری در کنار شیرآلات اهرمی، شیرآلات کلاسیک نیز تولید می‌کند و این محصولات را برای طرفداران شیرآلات سنتی با قیمتی مناسب ارائه می‌کند.

    ۶. شیرآلات کلار

    فعالیت شیرآلات کِلار (کِلار پویا) از سال ۱۳۸۲ شروع شده است. این برند از نظر تولید شیرآلات توکار پیشرو است و اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات توکار می‌باشد. در محصولات این برند از کارتریج‌های اروپایی kerox استفاده می‌شود. شیرآلات کلار تنوع بالایی دارند و بیش‌تر در سبک مدرن و توکار و رنگهای کروم، سفید و طلایی طراحی شده‌اند.

    کلار تاکید بسیاری بر کیفیت شیرآلات خود دارد. تمام محصولات این برند از بهترین مواد اولیه (شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان) ساخته می‌شوند و دارای 25 تا 30میکرون آبکاری هستند. این شرکت طی سال‌های فعالیت خود درصد بالایی از رضایت مخاطبان را جلب کرده و توانسته گواهی‌های متعددی مانند تولیدکننده برتر سال ۹۴، نشان ملی برترین مدیریت، استانداردها و … را دریافت کند.

    ۷. شیرآلات کی دبلیو سی

    کی دبلیو سی (KWC) یک شرکت سوئیسی باقدمت است که از ۱۵۰ سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد. شركت شيرهای ساختمانی و صنعتی ايران در سال ۱۹۷۴ میلادی به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس (KWC) اقدام به عقد قرارداد انتقال تكنولوژی توليد شيرهای بهداشتی از این شرکت کرد. برند کی دبیلیو سی در کشورهای مختلفی مانند ایالات متحده آمریکا، آلمان و ایتالیا دارای خط تولید است. تا به امروز تنها نماینده رسمی KWC در خاورمیانه ، شرکت شیرهای ساختمانی وصنعتی ایران ( KWC IRAN ) است. تنوع و کیفیت محصولات این شرکت قابل قبول است و در سبک‌های مختلف کلاسیک، مدرن، توکار، چشمی، ترموستاتیک و حتی مدل‌های رنگی و فانتزی تولیدات متنوعی دارد.

    بیشتر بخوانید:

    چرا شیرآلات ایرانی بخریم؟

    و در آخر…

    بدون شک نمی‌توان تک تک شرکت های موجود در عرصه تولید شیرآلات درجه یک ایرانی را نام برد. مواردی که نام برده شد محبوب‌ترین و مشهورترین مارک‌های ایرانی بودند که جایگاه ویژه‌ای در صنعت شیرآلات ایرانی دارند. اما این لیست ثابت نخواهد ماند و قطعا شرکت‌های تازه تأسیس و قدرتمندی نیز پیدا می‌شوند که توان رقابت با این برندها را داشته باشند. برای مشاهده قیمت شیرآلات این برندها و مشخصات دقیق هر کدام می‌توانید به فروشگاه چارسو مراجعه کنید و با بررسی و مقایسه محصولات از برندهای مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید.

    اگر شما نیز تجربه استفاده از شیرآلات ایرانی را داشته‌اید، نقد خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. امید داریم که در کنار هم جهت ارتقای تجربه کاربری محصولات ایرانی قدمی هرچند کوچک برداریم.

    سوالات متداول

    شیرآلات شودر ساخت کجاست؟

    شودر یکی از برندهای ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1370 شروع کرد و شیرآلات شودر ساخت ایران است.

    قیمت بهترین شیرآلات ایرانی چقدر است؟

    شیرآلات ایرانی برندهای متنوع داشته و هر مارک شیرآلات ایرانی مدل‌های متنوعی دارند. به همین دلیل قیمت آنها متفاوت است ولی می‌توان گقت قیمت بهترین شیرآلات ایرانی بسیار کمتر از مشابه خارجی است.

    شیرآلات درجه یک ایرانی برای کدام برندهاست؟

    برندهای مختلفی مثل قهرمان، کسری، راسان، شودر، درخشان، کی دبلیو سی، کلار، چارسو و …. از شیرآلات درجه یک ایرانی هستند.

    شیرآلات از کجا بخرم؟

    شما می‌توانید شیرآلات مد نظر را از بازار خریداری کرده یا با جستجو در فروشگاه اینترنتی چارسو و مقایسه برندها و مدل‌های متنوع شیرآلات خود را با بهترین قیمت بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

    مطالب مرتبط

    67 نظر
    • من چند سالی هست تو صنف شیرآلات هستم شاید این جدول یک زمانی درست بود اما الان شیرآلاتی مثل قهرمان و کسری و کلار واقعا بازاری ندارن و جای خودشون رو به شرکت هایی مثل اوج و کی دبلیو سی و البرز دادن

      • با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامي؛
        مطالبي كه در وبلاگ چارسو قرار داده ميشه با نظر جمعي ٤ كارشناس فعال در این زمينه منتشر ميشه و بازار سراسر كشور در نظر گرفته ميشه. كي دبليو سي كه در ليست ما هست، با احترام به نظر شما شيرالات قهرمان و كسري و كلار هر سه پيشرو اين صنعت هستند. شيرالات البرز روز پيشرفت زيادي در اين سالها داشته و البته شيرالات اوج فاصله زيادي تا اين ليست دارد. ممنون از همراهی و نظر شما

        • به نظرم شما وقتی نظر کارشناسی میدین مسولیت مهمی را متحمل میشین و باید خیلی دقت بفرمایید.بنده سالهاست کاسب خیابان بنی هاشم بورس شیرآلات ایران هستم و شما با یک گذر کوتاه از این خیابان و سایر بورس های دیگه کاملا لمس میکنید این موضوع رو

          • شما ميفرماييد شيرالات اوج و البرز روز جايگاه بالاتري از قهرمان و كسري و كلار دارند؟ كارشناسان ما همگي اتفاق نظر دارند كه اينطور نيست. اين مطلب كاملا بي طرفانه و با توجه به آيتم هاي مختلف در سراسر بازار كشور(نه يك منطقه خاص) از جمله قدمت، كيفيت، استمرار و تيراژ توليد تهيه و تنظيم شده ، با تشكر از نظر شما

            • سلام، منزل نوسازی خریداری کردم که تمام شیر آلات اون اوج هست و الان که ۶ ، ۷ ماهه می گذره کارتریج های شیر یکی یکی خراب شدن و چون استاندارد نیست جالبه که تو بازار نتونستم پیدا کنم واقعا خیلی خیلی تا برندهایی مثل قهرمان فاصله زیادی دارن

            • با سرچ در گوگل میتونید شرکت مربوطه را پیدا کنید و موضوع را باهاشون در میان بگذارید، اصولا نباید چنین محصولی برای یک شیرآلات استاندارد بوجود بیاید احتمالا مشکل از شرکت سازنده کاتریج بوده.

    • با عرض سلام و ادب
      تشکر میکنم بابت این مطلب خیلی خوب و کاربردی.
      بنده منزل خودم رو عوض کردم و در حال خرید شیرآلات منزل جدید هستم.شیر سینک رو کلار مدل برمودا خریدم چون از فروشگاه معتبری تهیه کردم و خیلی تعریف این برند رو انجام دادن.الان برام سوال پیش اومده که آیا بقیه شیرآلات رو هم کلار بگیرم یا برند دیگه ای رو انتخاب کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

      • سلام؛
        برند كلار هم مثل بقيه برندهايي كه در اين مقاله هست از نظر كيفيت بسيار عالي هستند.
        اگر راضي هستيد ميتوانيد مابقي شيرالات رو از همين برند و همين مدل برمودا بخريد تا با هم ست باشند.

    • سلام خدمت تمام دوستان بنده به مدت ۳۰ سال در زمینه توزیع شیرالات فعال هستم از نمایندگی شیبه تا شیرالات گروهه آلمان ?? به نظر بنده بهترین برندها داخلی شیرالات شایان شودر قهرمان و کی دبلیوسی و هستند و تمام شیرآلات نامبرده در این مقاله جز شیرالات سطح پایین بازار ما قرار دارن

      • سلام با احترام و تشكر از نظر شما همكار گرامي؛
        برندهايي كه اشاره كرديد در ليست ما حضور دارند، اين مقاله توسط كارشناسان حرفه اي و قديمي اين صنعت تهيه شده گرچه ممكنه اختلاف نظرهايي هم وجود داشته باشه ولي برندهاي كلار – راسان – درخشان و كسري بي شك جزو شيرالات سطح بالا و پيشرو اين صنعت هستند.

      • سلام خدمت حاج آقای صفر خانی من هم نظر شما رو تایید میکنم و فقط شایان و قهرمان رو تموم شده میدونم و راسان و اوج رو به لیست شما اضافه میکنم

        • با سلام؛
          شما حتی مقاله رو کامل نخوندید! چون راسان در لیست ما قرار داره.
          شایان و قهرمان هم در حال حاضر جزو تولیدکنندگان داخلی معتبر هستند.
          ممنون از همراهی شما

          • خانم حسین پور؛
            باسلام
            با احترام به نظر شما عزیزان ، شیرالات از چند قسمت تشکیل می شه ؛ پرلاتور ، کاتریج ، شلنگ رابط ، خود شمش برنج و مواد آبکاری . برندهای که شما فرمودین هیچ کدوم دانش فنی خاصی ندارن تولیداتشون مثل همه اگه بخواهند کیفیتشون بره بالا حتما از کشورهای خارجی بایستی کمک بگیرن . اگر شما یک تولید کننده کوچیک رو با نوع تولید بزرگتر ها ببینید و استانداردشون رو مقایسه کنید متوجه می شین که هیچ فرقی ندارن . کاتریج چینی ، پرلاتور چینی ، برنج در حد کف استاندارد ، آبکاری همانطور . اگر شما یه سوال از همه این تولیدکنندها بپرسین ابکاریتون چند میکرون هست همه میگن مابین 12 الی 14 یعنی خودشون نمی دونن چقدر بزنن که دوام کافی داشته باشه به طور قطع می توان گفت که به کیفیت خودشون هم اعتقاد ندارن.

            • سلام.
              استدلالی که شما میفرمائید خیلی کلی، و در مواردی غلطه.
              ما از روی احساسات و نظر شخصی مقاله نمی‌نویسیم. و از اونجایی که سایت ما تعداد بالایی برند داخلی و خارجی رو پوشش میده، با برند خاصی کار نمی‌کنیم که بخوایم تبلیغش کنیم و سایر برندها رو زیر سوال ببریم. هدف ما فقط بررسی محصول برای کمک به آگاهی کاربران هست. برای چنین مقاله‌ای با تیم فروشگاه چارسو که چندین ساله مستقیما در بازار و عرصه شیرآلات حضور فعال دارند مشورت میشه، فعالیت‌های برندها بررسی میشه و مشخصات دقیق شیرآلات رو چک میکنیم.
              همین کارتریجی که می‌فرمائید چینی، در واقع اسپانیایی هست در برندهایی مثل درخشان.
              و به علاوه استفاده از قطعات شرکت های اروپایی که پیشرو هستند نکته منفی به حساب نمی‌آید، بیشتر تصمیمی هوشمندانه برای بالا بردن کیفیت شیرآلات ایرانیه. در واقع مصرف‌کننده ایرانی میتونه کیفیت مشابه خارجی رو با قیمت بسیار معقول‌تر تهیه کنه.
              موفق باشید.

            • دوست عزیز استاندارد آبکاری 10 میکرون هستش ا

    • شیرآلات راسان و شودر کیفیت خیلی خوبی دارند اما واقعا گرون هستند، من به دوستان شیرآلات قهرمان و شیرالات کسری پیشنهاد میکنم

    • با عرض سلام خدمت شما
      متاسفانه هنوز که هنوزه در ذهن مردم و کارشناسان اسم یک برند قدیمی که دیگه حرفی برای گفتن نداره و فقط چون قبلا برندی وجود نداشته که قابل رقابت باشه در ذهن ها جا افتاده. ولی از کارشناسان شما می خوام که یک دید میدانی نسبت به برندهای دیگر هم داشته باشند. برای مثال برند شیرالات ادرینا با سابقه ای زیاد، مدل های متنوع و رنگ های متنوع که از بقیه برند ها که خیلی تنوع نسبت به برند ادرینا ندارند و مدل هاشون رو فقط از روی هم کپی برداری میکنن و فقط اسمش رو عوض میکنن از قلم افتاده چرا که این برند هم کارخانه تولیدی داره و هم خودش طراحی مدل ها رو انجام میده و از لحاظ خدمات و گارانتی از بقیه برند ها فوق العاده بهتر عمل میکنه.

      • با سلام
        ادعایی که مطرح کردید کاملا نسبی هست. نه میشه یه برند رو به صرف قدیمی بودنش به عنوان یک برند معتبر دونست، و نه میشه گفت چون برند قدیمیه پس دیگه حرفی برای گفتن نداره.
        ما توی لیستمون امتیازی برای قدمت برند قائل نشدیم و بهترین شیرآلات رو براساس کیفیت و متریال استفاده شده، تنوع مدل‌ها، خدمات پس از فروش، نظر کاربرا و چند عامل دیگه تهیه کردیم.
        برندی که شما فرمودین رو در حال حاضر نمیتونیم به لیست اضافه کنیم. حجم دیتایی که از این برند هست اونقدری زیاد نیست که بشه نقد و بررسی روش انجام داد. بنظر میاد این برند هنوز جای کار داره و میتونه حداقل توی سایت خودش اطلاع رسانی، بررسی جزئیات محصولات و مقالات معرفی بیشتر داشته باشه. به امید پیشرفت و موفقیت هر روزه‌ی شیرآلات ایرانی.
        و سپاس از همراهی شما

    • سلام
      ضمن عرض خسته نباشید خواستم تجربه خریدم که اخیرا انجام دادم خدمتتون عارض بشم.سینک آشپزخانه بی نام گرفتم که در بازار بصورت فله وجود دارد بعد بررسی و مشورت با دوستام مرجوع کردیم چرا که کاشف به عمل آمد در مدت کوتاهی زنگ میزند.
      به جاش سینک اخوان خریدیم که فعلا راضی کننده است.
      شیر آشپزخانه هم برند قهرمان از نوع دومنظوره خریدیم که از آن راضی هستیم.
      در حال حاضر برای دستشویی و حمام به دنبال خرید شیرآلات جنس خوب هستیم که سر از این مقاله در آوردم.

      • با سلام
        ممنون از همراهی و اشتراک تجربه تون
        برای تحقیق بهتر می‌تونید وارد فروشگاه چارسو بخش شیرآلات دستشویی و حمام بشید، در این قسمت اطلاعات و مشخصات تمام شیرآلات توضیح داده شدن
        موفق باشید

    • با سلام و عرض خسته نباشید. مقاله ی خوب شما و به عنوان یک فرد بدون اطلاع نسبت به مسایل مرتبط به شیر آلات خوندم که بسیار مفید بود. همچنین کامنت دوستان و ایجاد گفتمان هم خیلی کارساز بوده که از دوستانی که لطف کردند کامنت گذاشتند هم تشکر میکنم. من میخوام برای منزل یک ست کامل دوش حمام بگیرم و قصد دارم چیزی تا 700 تومان هزینه کنم. به نظر شما تا این رنج قیمت محصول خوبی میشه خرید؟ اگر پیشنهادی از برند یا مدل خاصی دوستان یا نویسنده ی محترم دارن لطفا بفرمایند. با تشکر

      • با سلام
        خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده و سپاس از همراهی شما.
        بله با این قیمت حتما میتونید مدل مناسبی تهیه کنید. پیشنهاد میکنم خودتون به بخش خرید شیرآلات حمام در فروشگاه چارسو مراجعه کنید (https://charsoo.com/faucets/shower-faucets/)
        تا طبق سلیقه و انتظاراتی که دارید مدل موردنظر رو انتخاب کنید.
        در این صفحه تنوع مدل ها، برندها، قیمت، توضیحات و مشخصات فنی محصول قابل بررسی هست.
        وارد هر محصول که بشید، شرح محصول تمام ویژگی های شیر موردنظر رو توضیح داده تا بهتر بتونید تصمیم بگیرید.
        موفق باشید.

    • و این که دوستان اگر میشه راهنمایی بفرمایند جنس اجزای مختلف بهتره که چی باشه. جنس تنه، جنس دسته، نوع پوشش و نوع رنگ بهتره که از چ جنس یا جنس هایی باشه. برای مثال دوشی با جنس تنه ی استیل و جنس دسته ی آلیاژ برنج و رنگ براق، دوش مناسبی محسوب میشه؟

      • در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی از آلیاژ برنج برای تنه استفاده می‌کنند. برنج هم از نظر استحکام و مقاومت، و هم از نظر عدم واکنش با آب و رطوبت متریال مناسبی هست. استیل هم گزینه خوبیه، ولی شیرآلاتی که حاوی موادی مثل سرب هستند منسوخ شدند. از نظر روکش هم، آبکاری کروم معقول و مناسبه. این روکش هم نیازها و انتظارات از یک شیرآلات رو تامین میکنه و هم قیمت خوبی داره. اما اگر به رنگ های خاصی مثل سفید، مشکی، طلایی و… علاقه دارید میتونید از روکش های الکترواستاتیک یا pvd (آبکاری در خلاء) استفاده کنید. این آبکاری ها هم جلوه متفاوت و خاصتری دارند و هم کیفیتشون فوق العاده است. البته معمولا قیمت بالاتری هم نسبت به کروم دارند.
        برای راهنمایی بیشتر میتونید به سایر مقالات بلاگ چارسو یا شرح محصولات در بخش فروشگاه چارسو مراجعه کنید.

    • با عرض سلام و خسته نباشید مقاله ای بسیار خوب و کمک کننده بود ، فقط یک سوال دارم که اگه پاسخ بدید ممنونتون میشم . من الان 2 روز هست که ست کامل شیرالات kwc مدل zo رنگ کروم خریدم و خانواده از رنگش خوششان نیامد و میگویند که بدهید که رنگ طلایی با کوره بزنند که من آشنا هم برای رنگ زدن دارم به نظر شما آیا میشود بدون تحویل به شرکت بیرون رنگ بزنند و آب نشود؟؟؟؟ ویا شما جایی رو سراغ دارید که به هر صورت رنگ شیرآلات منو تغییر بده و به طلایی تبدیل کنه؟؟؟؟

      ممنون میشم که پاسخ بدید.

      • سلام ممنون از نظر و همراهی شما؛
        رنگ کردن شیرآلات به هر طریقی رد شده است. اول از همه شیر شما از گارانتی ۵ ساله خود شرکت خارج میشود و هر مشکلی برای شیر بوجود بیاید متوجه خودتان خواهد بود، و همچنین فرآیند آبکاری شیرالات مراحل مخصوص و تخصصی خودش رو دارد حتی اگر چنین کاری را بیرون برایتان انجام دهند از لحاظ فنی کار درستی نیست.
        موفق باشید

    • با سلام و تشکر از شما و همکاران محترمتون من قست خرید شیر آلات شودر رو داشتم که یه فروشگاه بند kig رو معرفی کرد و مدیی بود تمام قطعات شیرالات رو تولید میکنه و به همه بندها میده و چون خودش تولید کننده واقعی قیمتش از بند های شودر و راسان و… ارزونتره میتونم نظر کارشناسای شما رو در اینباره بدونم ممنون

      • با سلام؛
        شیرالات KIG هم یک شرکت تولید کننده شیرالات هست و کیفیت مناسبی هم دارد. نظر این فروشنده محترم است و این شرکت قطعاتی را تولید می کنند و احتمالا به شرکتهای کوچکتر که امکان تولید قطعات را ندارند هم قطعه بدهند. ولی ارائه قطعه به شرکتهای بزرگتر از جمله شودر و راسان را تایید نمیکنیم.

    • سلام برند شیبه اولین برند شیر آلات در ایران هستش و بیشتر این برندهایی که نامشان را اعلام کردین پرسنل شرکت شیبه بوداند. قابل ذکر است که کماکان از کیفیت بالایی برخوردار است و تنوع مدلهای آن زیاد شده و چند مدل تو کار هم دارد.

      • سلام
        بله در قدمت این برند شکی نیست. ولی ما در این مقاله عوامل خیلی متنوعی رو درنظر گرفتیم. برای مثال برندی مثل درخشان با این که نسبتا جدید به حساب می‌آید اما واقعا در تنوع مدل‌ها، خلاقیت طراحی و کیفیت عالی عمل کرده. در مقاله ای دیگر با عنوان بهترین و اولین شیرآلات ایرانی حتما به شیبه خواهیم پرداخت
        موفق باشید

    • مگه میشه حرف از شیرآلات زد و اسم “بهریزان” رو نیاورد؟!
      بنظرم بهریزان جز سه مورد اول از نظر کیفیت در شیرآلاته. اینو من مصرف‌کننده با جزییات تمام بررسی کردم.

      • سلام
        ممنون تجربه‌تون رو در میان گذاشتید.
        ولی اگه تمام معیارها رو در کنار هم بررسی کنیم در حال حاضر برندهایی مثل kwc یا قهرمان پیشروتر و شناخته‌شده‌تر هستند.
        موفق باشید

    • من در مورد شیر آلات خیلی بررسی نکردم. ولی اینجا تجربه شخصی خودم را میگم. من شیر الات شایان خریدم چند سال پیش و فوق العاده راضی ام. هم خیلی روان باز و بست میشه و متریالش هم مناسبه. علی رغم صحبت دوستان من هیچ اعتقادی به شیر الات قهرمان ندارم. شرکت ما ای این شیر الات خریداری کرده و در عمل اصلا جالب نبود. مهم ترین ایرادشون اینه که سفت باز و بست میشن و اصلا روان نیستند.

    • سلام خانم حسین پور
      ممنون از سایت خوبتون
      میشه در مورد برند پارسیان نیز توضیحاتی بدین ، داخل کاتالوگ هاشون خیلی استانداردها و افتخارات درج کردن … نمیدونم تا چه حد کیفیت دارن؟ ممنون

      • سلام
        ممنون از همراهی شما
        حتما در مورد برند پیشنهادیتون تحقیق میکنیم و در صورت امکان مقاله‌ای رو به نقد و بررسیش اختصاص میدیم

    • سلام
      با سپاس از وب سایت خوب شما که اطلاعات ارزشمندی رو در اختیار همگان قرار داده اید .
      من خواهشمندم فروشندگان کارتریج های شیرآلات را معرفی بفرمایید من بخصوص برند کراکس مد نظرم هست . از لطف شما سپاسگزارم

      • سلام
        ممنون از همراهی شما
        پیشنهاد شما به بخش مربوطه انتقال داده میشه

      • سلام روزتون بخیر
        انشالا در مقالات آینده به این موضوع میپردازیم
        ممنون از همراهی شما

    • با سلام
      بنظر من برندkwcاز همه شیرالات ذکر شده بهتر هست کیفیت زیبایی وبروز ،در ضمن طراحی بگونه ای هست که بستنش هم راحته نیاز به مهارت خاصی نداره من مدل زئوس گرفتم خودم بستمش سه ساله بچه کوچیک دارم مدام استفاده میکنم

      • سلام
        ممنون که تجربه تون رو در میان گذاشتید
        بله شیرآلات kwc چه از نطر طراحی ظاهری و چه از نظر کیفیت عالی هستند.

    • با سلام اگه امکان داری در خصوص شیر الات اریا هم از نظر کیفیت هم قیمت یکم اطلاعات بزاربن ممنون میشم

      • سلام ممنون از همراهی شما
        پیشنهادی که فرمودین به بخش مربوطه انتقال داده میشه

    • به درد نخورتربن شیرآلات موجود در بازار آریانا هستش
      خدمات صفر
      نمایندگی پاسخگو نیست
      دفتر کارخانه میگه نمایندگی به ما ربطی ندارد
      رنگش در چند ماه تغییر میکنه
      کارتریج و اهرم در چند ماه سیاه میشه
      چکه می‌کنه
      دیگه نگم براتون

    • سلام من ۱۸ ساله ازشیرآلات هانس استفاده میکنم هنوزم مثل روز اولش کار میکنه انگار نه انگار ۱۸ ساله داره کار میکنه این شرکت واقعا از هر لحاظ عالیه خراب شدن تو کارش نیست ولی حیف که خیلی گرون

    • بنده یکی از بنکداران فروش شیرآلات در خیابان بنی هاشم هستم.به جرات میتوانم بگویم اگر برند پارسیان از برندهای هم تراز خود مثل کی دبلیو سی و قهرمان چیز بیشتر نداشته باشد کمتر هم نیست.ضمن اینکه این شرکت شعار سرلوحه خود را قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی را سرلوحه خود قرار داده است.

      • سلام
        ممنون که تجربه‌تون رو باهامون به اشتراک گذاشتید

    • سلام و خسته نباشید
      من قصد خرید ست کامل شیرآلات توکار رو دارم . از بین برندهای کی دبلیو سی ، شودر و کلار کدوم رو انتخاب کنم. از نظر کیفیت رتبه بندی کنید

      • سلام وقت بخیر
        واقعیت اینه که این سه برند، هر سه پیشرو در شیرالات توکار هستن. در واقع در شیرآلات توکار اطمینان مهمه که
        هر سه این برندها از نظر قسمت مکانیزم توکار که با چشم دیده نمی‌شوند و عملکرد، قابل اطمینان هستند. پس از نظر کیفیت هیچ کدوم مشکلی ندارند، فقط طراحی ظاهری باقی می‌مونه که به سلیقه خریدار بستگی داره.
        تلاشی که شرکت کلار در این زمینه داشته بسیار قابل تقدیر هست.
        موفق باشید.

    • فروشگاه محترم اینترنتی چارسو
      مهندس طاهری هستم که حدود ۲۵ سال هم درتولید هم در فروش شیرآلات فعالیت دارم تمام تولید کننده های شیرآلات محترم هستند ولی مقایسه محصولات تولیدکنندگان از دیدگاه کیفیت ، شکل ظاهری، تنوع محصول،قیمت، بسته بندی ، خدمات پس از فروش ( گارانتی و وارانتی) و سطح آبکاری ، کارتریج و سهم بازار داخلی و خارجی و تبلیغات و ….. مزیت رقابتی آنها مدنظر هستند لذا اینکه جایگاهها براساس گروه بندی که کدام برندها در سید اول و کدام برندها در سید دوم و الی آخر در نظر گرفته می‌شود
      با تشکر از سایت و مدیریت سایت

      • سلام.
        جناب طاهری ممنون از همراهی و نظرات مفید شما

    • سلام وقت بخیر
      اول اینکه تشکر کنم بابته مقالتون زیبابود واینکه نظر خودم روراجع به این مقاله بگم چون کاملاخودم فعالیت دارم درعرصه شیرآلات دربخش تولید اول اینکه این چند تایی که معرفی کردین همشون معروفن وخوب امادرایران هیچ برندی به اندازه برند قهرمان شناخته شده نیست بااختلاف بسیارزیاد امامتاسفانه دربخش مدل هایی فانتزی ضعیف عمل کرده ودراین قسمت شیرآلات شودر راسان شایان kwc بهتر عمل کردن وشیرآلات کسری بیشتر وارد کننده کارتریج هستند مدل ملودی ونسبتا پایین تر این شرکت ها هستند ودرآخر اینکه یه بخش معایب محاسن اضافه کنید که اونهای دنبال شیرآلات بهتر بتونند تصمیم گیری کنند باتشکر

      • سلام
        بله موافق هستیم با نظر شما. قهرمان از نظر کیفیت ،تنوع و قیمت مناسب و شناخته شده هست. ولی از نظر طرح‌های فانتزی برندهای دیگه‌ای مثل برندهایی که مثال زدید + برند درخشان، بهتر هستند.
        ممنون از اینکه تجربه‌تون رو به اشتراک گذاشتید.

    • با سلام و تشکر از اطلاع رسانی خوب شما
      می خواستم راجع به کیفیت شیرآلات نوتریکا اطلاعات داشته باشم چون خیلی طراحی جالبی دارند

      • سلام
        حتما پیشنهادتون رو انتقال میدیم
        و در صورت امکان مقاله‌ای با این موضوع منتشر خواهیم کرد
        ممنون از همراهی شما

    • من بعنوان یه مصرف کننده شیرآلات ایرانی ازلحاظ رنگ بجز رنگ کرومی واقعا کفیت پایینی دارن بعد از دوسال تمام رنگ شیرآلات کنده میشه برای خونمون شیراآلات راسان رنگ سفید خریدیم و لی بعد از گذشت دو سال رنگ شیر آلات در حال کنده شدن هست

    • با سلام ممنون مشیم نظر شمارو در مورد شیرالات تنسر و ولکان هم بدونم در این مقاله و حتی در کامنت ها هم هیج اسمی ندیدم اما مدل های خیلی زیبا و برورزی در بازار از این دو برند دیدم…ار نطظر کیفیت اجزای داخلی و رنگ و لعاب بنده چطور هستن و ایا از کیفیت خوبی برخودار هستن یا خیر

      • سلام وقت بخیر ، کارشناسان ما تجربه ای از این دو برند که فرمودید ندارند ، البته به نسبت شیرآلات تنسر شناخته شده تر هست. اگر شما تجربه ای دارید میتونید اینجا در میان بگذارید

    • من شیرالات کسری رو بهترین برند ایران میدونم چون هم کیفیت خیلی خیلی بالایی داره قیمتشم رقابتیه. 10ساله استفاده میکنم هنوز انگار نو هستش

      • بله شیرآلات کسری یکی از بهترین ها هست و ممنون از اینکه نظرتون اعلام فرمودید.

    • سلام به عنوان یک مصرف کننده ده سال پیش شیرآلات کی دبلیو سی بزای خانه گرفتم که به لحاظ کارکرد و افت ظاهری اصلا جالب نیستن. شش سال پیش هم شیر آلات قهرمان برای ویلا گرفتم که واقعا تکون نخوردن به جز شیر آشپزخانه. خواستم تجربم رو با دوستان به اشتراک بذترم.

      • نظرات مختلف هستند و بسیاری هم از تجربه بسیار خوبی از این دو برند دارند – ممنون از اینکه نظرتون را با ما در میان گذاشتید.

    • سلام
      کلا این شیرآلاتی که معرفی فرمودید ، شیرآلات تاپ و برندی هستند که اتفاقا گران قیمت هم هستند.
      من توی شیرآلات تهران برنز کار می کنم و سالهاست برای خیلی از برندهای معروف در کنار تولیدات خودمون شیرآلات بهداشتی و ساختمانی تولید می کنیم

      هم کیفیتمون عالی هست ، هم شیرآلاتمون نشان استندادر دارند و هم صادراتی هستیم

      ولی بسیار با قیمت های مناسب تر

      بهتون پیشنهاد می کنم یک نگاهی به شیرآلات بهداشتی ما هم بندازید ، پشیمون می شید

    ایمیل شما محرمانه است و منتشر نخواهد شد.