این روزها با بالارفتن قیمت شیرآلات خارجی، خرید این برندها از لحاظ مالی مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل افراد به خرید شیرآلات ایرانی علاقه بسیاری دارند. خوشبختانه بسیاری از برندهای ایرانی از کیفیت بالا برخوردارند که قابل رقابت با محصولات خارجی است. در این مقاله به بررسی رتبه بندی شیرآلات ایرانی و معرفی بهترین شیرآلات از لحاظ میزان فروش، قیمت، قدمت و … می‌پردازیم. تمام برندهای مورد بررسی در این مقاله از کیفیت مناسبی برخوردارند.

بیشتر بخوانید:

چرا شیرآلات ایرانی بخریم؟

رتبه بندی شیرآلات ایرانی : پرفروش‌ترین‌ها

اول از همه پرفروشترین شیرآلات ایرانی را معرفی می‌کنیم. برندهای زیر به این دلیل محبوب و پرفروش هستند که کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب دارند. البته تنوع محصولات و ضمانت‌نامه معتبر در میزان فروش این مصحولات بی تاثیر نیست.

شیرآلات قهرمان

برند شیرآلات قهرمان رتبه اول این لیست را از آن خود می‌کند. این برند با بیش از 50 سال سابقه تولید، کیفیت مناسب محصولات همراه با قیمت مناسب، خدمات پس از فروش خوب و … توانسته فروش بالایی داشته باشد.

شودر

شیرآلات شودر لوکس‌ترین شیرآلات این لیست است. تکنولوژی تخصصی و به روز در تولید این شیرآلات به کار گرفته شده است. به علاوه متریال به کار رفته در این برند از کیفیت بالایی برخوردار است. در کنار همه این موارد تنوع طرح و رنگ بالا باعث شده تا شودر در لیست شیرآلات برتر ایرانی قرار بگیرد.

شیرآلات درخشان

در این لیست شیرآلات درخشان از تنوع بسیار بالا برخوردار است. شما می‌توانید انواع طرح‌های مدرن و کلاسیک در رنگ‌های مختلف، فانتزی یا ترکیبی از رنگ‌ها را از این برند تهیه کنید. با این تنوع بالا و کیفیت مناسب قیمت شیرآلات درخشان کاملا معقولانه است.

کی دبلیو سی

شیرآلات کی دبیلو سی جز شیرآلات پرفروش ایرانی و باکیفیت تحت لیسانس سوئیس تولید می‌شود. شیرآلات کی دبیلو سی با تولید محصولات باکیفیت باعث ارتقای کیفیت محصولات در بازار ایران شد. اگر به دنبال شیرآلات باکیفیت با طراحی به روز هستید شیرآلات کی دبلیو سی بهترین انتخاب هستند و در مقایسه با مصحولات خارجی قیمت مناسبی دارند.

شیرآلات درخشان

شیرآلات کسری

کسری نیز در این لیست جزو برندهای پرتنوع است. شما می‌توانید از بین شیرآلات متنوع کسری محصول موردنظر خود را با قیمت مناسب انتخاب کنید. ضمانت و خدمات پس از فروش مناسب در کنار تنوع بالا باعث شده این برند پرطرفدار باشد.

شیرآلات راسان

شیرآلات راسان از نظر طراحی  بسیار کاربردی هستند. این شیرآلات در کنار طراحی خوب، قیمت مناسبی نیز دارند که باعث شده راسان یکی از شیرآلات پرفروش در این لیست باشد.

رتبه بندی شیرآلات ایرانی : ارزانترین‌ها

اگر از نظر بودجه محدودیت دارید هم می‌توانید شیرآلاتی باکیفیت و گارانتی معتبر بخرید. در ادامه دو برند از ارزانترین شیرآلات ایرانی را معرفی می‌کنیم.

سیتکو

سیتکو یکی از برندهای خوشنام ایرانی در زمینه تولید تجهیزات ساختمانی است. فعالیت این برند از سال 1363 آغاز شد. مهمترین ویژگی برند سیتکو بخصوص شیرآلات سیتکو کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است. تنوع محصولات این برند بالاست و شما می‌توانید با بودجه نه چندان بالا شیرآلات در طرح و رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنید.

شادان

شادان یکی از برندهای مطرح ایرانی است که شیرآلات متنوع، باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب ارائه می‌کند. این شرکت از سال 2005 میلادی خط تولید شیرآلات خود را راه اندازی کرد تا بتواند جای شیرآلات چینی بی‌کیفیت را در بازار بگیرد و محصولی درخور مشتری ایرانی تولید کند. اگر به دنبال شیرآلات با قیمت مناسب هستید برند شادان بهترین انتخاب است.

بیشتر بخوانید:

زیباترین شیرآلات ساختمانی

رتبه بندی شیرآلات ایرانی : لوکس‌ترین‌ها

اگر قیمت برای شما مهم نیست و به دنبال شیرآلاتی با بیشترین کیفیت و زیباترین طراحی ظاهری هستید برند شودر و استیل البرز مناسب شماست.

شیرآلات استیل البرز

استیل البرز یک برند مطرح و قدیمی در زمینه تولید محصولات آشپزخانه است. این برند به تازگی شروع به تولید شیرالات نیز کرده و شیرآلاتی باکیفیت، با بدنه استیل و طراحی منحصربفرد تولید کرده است. البته شیرآلات استیل البرز فعلا تنوع بالایی ندارند.

شیرآلات شودر مدل بیزانس

رتبه بندی شیرآلات ایرانی : جدیدترین‌ها

برخی از شیرآلات با اینکه نسبت به بقیه برندها جدیدتر هستند ولی توانسته‌اند در لیست پرفروشترین شیرآلات ایرانی قرار بگیرند. در ادامه به بررسی این شیرآلات می‌پردازیم.

اوج

برند اوج یک برند قدیمی است اما شیرآلات این برند را میتوان جز جدیدترین شیرآلات ایرانی نام برد. شیرآلات اوج با شمش برنج ساخته می‌شود و درصد خلوص بالایی دارند. استفاده از کارتریج‌های باکیفیت شیرآلات اوج باعث کیفیت بالای آنها شده است. همچنین خط تولید این برند از به‌روزترین دستگاه‌های روز دنیا برخوردار است.

آرتین

آرتین یکی از برندهای نوپای ایرانی است که در سال 1376 کار خود را شروع کرد. این برند با هدف کارآفرینی و ارائه محصولات باکیفیت ایرانی شروع به کار کرد و در زمان کمی توانست به یکی از محبوبترین و پرفروشترین برندهای ایرانی تبدیل شود.

کیان

شیرآلات کیان قدمتی حدود 10 سال دارد. این برند شیرآلاتی با کیفیت بالا همراه با تنوع در طرح و رنگ را به مشتریان خود ارائه می‌دهد ولی هنوز نتوانسته حجم مناسبی از بازار را از آن خود کند.

کلام آخر

تمام برندهای این لیست از کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردارند. فروش پایین یک برند دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن نیست. قطعا قدمت برند و نوع و حجم تبلیغات نیز در میزان فروش موثر است.

اشتراک گذاری :