یکی از مهم‌ترین وسایلی که در آشپزخانه وجود دارد، شیر ظرفشویی است. شیر ظرفشویی وسیله‌ای است که در طول روز چندین و چند بار برای شستن ظرف‌ها و آشپزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین باید در خرید شیر ظرفشویی بسیار دقت کنید. ممکن است شیر‌های ظرفشویی موجود در بازار در عین زیبا بودن، از کیفیت لازم برخوردار نباشند.

عواملی مانند جنس شیر، ظاهر و زیبایی، دوام، سهولت در استفاده، قیمت و گارانتی را باید حتماً قبل از خرید شیر ظرفشویی در نظر بگیرید.

قیمت، گارانتی و ظاهر شیر را می‌توانید خودتان هنگام خرید بررسی کنید. از نظر ظاهری باید شیری را انتخاب کنید که ابعاد آن مناسب سینک و نیازهای شما باشد. از نظر زیبایی نیز ظاهر شیر باید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه باشد. معمولاً شیرهای کرومی با هر نوع دکوراسیون و طرحی متناسب هستند. اما برای عواملی مانند جنس شیر و دوام آن باید بررسی‌های بیشتری را انجام دهید.

از طرفی پیدا کردن یک شیر ظرفشویی ارزان که دوام و جنس خوبی داشته باشد هم کار ساده‌ای نیست.

خرید شیر از برندهای معتبر می‌تواند خیال شما را بابت دوام شیر راحت کند. این برندها شیر‌آلات خود را با قیمت و گارانتی مناسب عرضه می‌کنند. به شما توصیه می‌کنیم برای خرید شیر ظرفشویی، مارک‌های ایرانی را مدنظر قرار دهید. شیرآلات ارزان تولید شده توسط مارک‌های ایرانی از نظر کیفیت با انواع خارجی رقابت کرده و در عین حال ارزان‌تر هستند.

در این مطلب قصد داریم ۱۳ مدل شیر سینک ارزان قیمت را از بهترین مارک‌های ایرانی به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر بودجه شما در خرید شیر ظرفشویی محدود است، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی شیر ظرفشویی ارزان از بهترین مارک های ایرانی

برندهایی که قصد معرفی شیرآلات ظرفشویی آن‌ها را داریم، عبارت‌اند از:

چارسو: یکی از برندهای خوشنام که چند سالی است در زمینه فروش لوازم ساختمان فعالیت می‌کند و به سرعت در حال رشد است.

شادان: برندی با سابقه دو دهه فعالیت در زمینه شیرآلات که در ایران و حتی خاورمیانه محبوب است و محصولات خود را با ۶ سال ضمانت عرضه می‌کند.

سدنا سیتکو: دو برند معتبر و شناخته شده ایرانی که از سال ۱۳۷۶ به تولید شیرآلات بهداشتی می‌پردازد.

کسری: برندی که در سال ۱۳۸۱ تأسیس شده و شیرآلات باکیفیتی تولید می‌کند.

همانطور که می‌بینید، سالهاست که برندهای مختلفی در ایران در زمینه تولید شیرآلات فعالیت می‌کنند، بنابراین می‌توان با اتکا به تجربه این شرکت‌ها به راحتی محصولات آن‌ها را خریداری کرد.

بیشتر بخوانید:

15 مدل شیر توالت ارزان از برندهای معتبر

شیر ظرفشویی چارسو مدل افرا

ارزان بودن این شیر به علت بی کیفیت بودن آن نیست. برند چارسو کیفیت را فدای قیمت نکرده و یک ظرفشویی مناسب که از آلیاژ برنج ساخته شده را عرضه کرده است. آبکاری شیر ظرفشویی چارسو مدل افرا با نیکل-کروم انجام شده است. دو ورودی برای آب سرد و گرم در این شیر در نظر گرفته شده که جریان آب بسیار مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این شیر، از شیرهای اهرمی است و به راحتی می‌توانید جریان آب را با وسیله اهرم کنترل کنید.

شیر ظرفشویی چارسو مدل نارون

شیر ظرفشویی ارزان چارسو مدل نارون شباهت زیادی به مدل افرا دارد. تفاوت مدل نارون با مدل افرا در طراحی اهرم شیر است. سایر مشخصات شیر ظرفشویی مدل نارون نظیر جنس بدنه و نحوه آبکاری، با مدل افرا یکسان است.

شیر ظرفشویی چارسو مدل کاسپین

شیر ظرفشویی مدل کاسپین از نظر قیمت از دو مدل قبلی ارزان‌تر است. مشخصات، رنگ و جنس این شیر نیز مانند دیگر شیرهای ظرفشویی چارسو است و تنها از نظر ظاهری مقداری تفاوت دارد.

شیر ظرفشویی چارسو مدل ارس

مدل ارس، ارزان ترین شیر ظرفشویی چارسو محسوب می‌شود و از نظر ظاهری تقریباً شبیه مدل افرا است. ویژگی‌های ساختاری این مدل نیز با مدل‌های کاسپین، افرا و نارون یکسان است.

شیر ظرفشویی شادان مدل زمرد سفید

شادان برای تولید شیر ظرفشویی ارزان مدل زمرد، رنگ زیبایی را در نظر گرفته است. رنگ سفید این شیر، آن را از سایر شیر‌های موجود در این لیست متمایز کرده است. طراحی ظاهری محصول ساده و در عین حال بسیار کاربردی است. آبکاری این شیر با نیکل-کروم انجام شده و از دوام بسیار خوبی برخوردار است. این مدل را می‌تواین گران‌ترین شیر ظرفشویی برند شادان محسوب کرد.

شیر ظرفشویی شادان مدل پارس

مدل پارس که توسط شادان ساخته شده است، یک شیر ظرفشویی باکیفیت و مناسب است. رنگ کرومی این شیر مناسب هر نوع دکوراسیونی است. شادان برای این شیر پرطرفدار خود رنگ طلایی را نیز عرضه کرده است که البته گران‌تر است. جنس این شیر از آلیاژ برنج است و آبکاری آن با نیکل-کروم انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

مزایا و معایب شیرآلات طلایی

شیر ظرفشویی شادان مدل ایتالیایی

این شیر نیز از نوع اهرمی بوده و کارتریج ایتالیایی بسیار باکیفیت آن، جریان آب قوی و مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. شادان در ساخت این شیر از مصالح باکیفیت و مرغوب استفاده کرده است. جنس بدنه شیر ظرفشویی شادان مدل ایتالیایی از آلیاژ برنج است و آبکاری آن با نیکل-کروم انجام شده است.

شیر ظرفشویی شادان مدل فیروزه

مدل فیروزه، ارزان‌ترین شیر ظرفشویی تولید شده توسط شادان است که در عین حال از کیفیت مناسبی هم برخوردار است. این شیر نیز از آلیاژ برنج ساخته شده و آبکاری آن با نیکل-کروم انجام شده است.

شیر ظرفشویی سدنا

سدنا برای تولید شیر ظرفشویی خود از آلیاژ برنج استفاده کرده است تا شیر بر اثر مجاورت دائمی با آب دچار زنگ‌زدگی نشود. آبکاری این شیر نیز با کروم با درجه میکرون بالا انجام شده است. مغزی این شیر استفاده از آن را بسیار آسان کرده است. علم بلند شیر نیز، کار را برای قرار دادن ظروف در سینک راحت کرده است.

شیر ظرفشویی سیتکو سری ۵۶۰

شیر سینک ارزان سیتکو با آلیاژ برنج ساخته شده و آبکاری آن نیز با کروم با درجه میکرون بالا انجام شده است. با خرید این شیر می‌توانید از گارانتی ۵ ساله سیتکو بهره‌مند شوید. طراحی این شیر نسبت به سایر شیرها مدرن‌تر است. محصولات سیتکو برای نصب آسان طراحی شده‌اند و می‌توانید بدون داشتن هیچ گونه دانش فنی، آن‌‌ها را نصب کنید.

شیر ظرفشویی سیتکو سری ۱۵۰

این مدل از نظر ظاهری با مدل سری ۵۶۰ کمی متفاوت بوده و البته از آن ارزان‌تر است. جنس بدنه آن نیز مانند مدل قبلی از آلیاژ برنج است و آبکاری آن با کروم انجام شده است.

شیر ظرفشویی سیتکو سری ۱۱۰

ارزان‌ترین شیر ظرفشویی تولید شده توسط سیتکو، سری ۱۱۰ است. این شیر هم در عین ارزان بودن از کیفیت خوب و گارانتی ۵ ساله برخوردار است. رنگ این شیر نیز کرومی و جنس بدنه آن از آلیاژ برنج است.

شیر ظرفشویی کسری مدل کارون

برند شیرآلات کسری، شیر ظرفشویی ارزان مدل کارون را در دو رنگ سفید و کرومی عرضه کرده است که مدل سفید آن گران‌تر است. جنس بدنه مدل کارون از آلیاژ برنج بوده و آبکاری آن با استفاده از رنگ الکترواستاتیک و نیکل و کروم انجام شده است. با خرید این شیر از ضمانت ۵ ساله کسری بهره‌مند خواهید شد. در آلیاژ این شیر از حداقل میزان سرب استفاده شده و کاملاً می‌توان آن را یک شیر استاندارد محسوب کرد.

کلام آخر

در این مطلب ۱۳ مدل شیر ظرفشویی ارزان قیمت را معرفی کردیم تا بتوانید به راحتی شیر ظرفشویی مناسب آشپزخانه خود را انتخاب و خریداری کنید.

تمامی مدل‌های معرفی شده در این مطلب در سایت چارسو با بهترین قیمت موجود هستند و می‌توانید به راحتی و با اطمینان خاطر هر یک از آنها را بخرید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید شیرآلات را از وبلاگ چارسو مطالعه کنید.

اشتراک گذاری :