راسان از محبوب‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات در کشور است. شرکت شیرآلات راسان همیشه سعی داشته تا با استفاده از طرح‌های خلاقانه همراه با نوآوری و مدرنیته محصولاتی با کیفیت جهانی را به مشتریان خود عرضه کند و به همین دلیل نیز توانسته است سهم خوبی از بازار ایران را به دست آورده و اعتماد مشتریان را جلب کند.

علاوه بر این برند راسان با احترام و حمایت از حقوق مشتری از طریق ارائه خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت محصولات به روش‌های مختلف توانسته است جوایز و گواهینامه‌های بسیاری نیز دریافت کند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله از سایت چارسو به بررسی شیرآلات راسان و ۵ مدل برتر و پرفروش آن بپردازیم، تا اگر قصد خرید شیرآلات را دارید بتوانید انتخاب راحتتری داشته باشید.

چرا شیرآلات راسان انتخاب مناسبی برای خرید است؟

تصور شما از شیرآلات باکیفیت و مناسب چیست؟ هنگامی که قصد خرید شیرآلات را دارید چه توقعی از محصول مورد نظر دارید؟

جنس بدنه

قطعا کیفیت بالای بدنه بسیار مهم است زیرا دوست ندارید پس از مدت کوتاهی شیرآلات شما زنگ بزنند یا عمر کوتاهی داشته باشند.

طراحی شیرآلات

مورد بعدی زیبایی محصولات است. هنگام خرید شیرآلات قطعا دوست دارید شیرآلاتی زیبا با ظاهری درخشان و خیره کننده بخرید تا محیط خانه شما را زیباتر کنند.

تنوع در مدل‌ها

 تنوع در مدل‌ها نیز می‌تواند بسیار مهم باشد زیرا در این صورت انتخاب یک مدل مطابق با سلیقه شما و متناسب با دکوراسیون خانه شما بسیار راحتتر خواهد بود.

تنوع شیرآلات راسان

قطعات باکیفیت

و در نهایت استفاده از قطعات باکیفیت و مناسب در ساخت شیرآلات است که هم عمر و دوام آنها را افزایش داده و هم کار با آنها را راحتتر کند.

ویژگی‌های شیرآلات راسان

با توجه به مطالب گفته شده باید بگوییم راسان از آلیاژ برنج برای ساخت شیرآلات خود استفاده می‌کند که دوام و ماندگاری بالایی داشته و در برابر رطوبت و دما مقاوم است.تنوع شیرآلات نیز بسیار بالا بوده و در رنگ‌های مختلف موجود هستند. علاوه بر همه اینها برخی قطعات استفاده شده در شیرآلات راسان نظیر کارتریج وارداتی هستند.

همه چیز درباره شیرآلات راسان

در ادامه اطلاعاتی نظیر تاریخچه شرکت راسان، قیمت شیرآلات راسان، خدمات پس از فروش و … را بیان خواهیم کرد.

تاریخچه برند راسان

در سال ۱۳۷۶ این شرکت با استخدام نیزوهای متخصص و کارآزموده و خرید تجهیزات به روز و مناسب کار خود را آغاز کرد. امروز این کارخانه مساحتی حدود ۱۶۰۰۰ متر مربع و ۲۰۰ پرسنل دارد. استفاده از تکنولوژی‌های روز و هوشمند، مواد اولیه باکیفیت و کمک گرفتن از متخصصان سبب شد راسان به سرعت رشد کند و به یکی از معروفترین برندهای شیرآلات ایرانی تبدیل شود.

تاریخچه برند شیرآلات راسان

قیمت شیرآلات راسان

با توجه به نوسان قیمت در بازار ممکن است قیمت شیرآلات راسان نیز تغییر کند. اما به طورکلی قیمت شیرهای راسان نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است.

خدمات پس از فروش

ارائه خدمات پس از فروش مناسب از ویژگی‌های شرکت‌های مطرح است زیرا این برندها از کیفیت بالای محصولات خود مطمئن هستند. به همین دلیل راسان برای جلب رضایت مشتری شیرآلات خود را تا ۵ سال ضمانت بدنه و تا ۲ سال ضمانت قطعات مصرفی نظیر کارتریج می‌کند. به علاوه ۱۵ سال خدمات پس از فروش نیز برای مشتریان راسان در نظر گرفته شده است.

افتخارات راسان

راسان به دلیل تلاش برای تولید محصولات با کیفیت و استاندارد به کمک تجهیزات هوشمند و متخصصان توانسته است افتخارات زیر را کسب کند:

  • استاندارد ISO 9001:2008 از موسسه TÜV اتریش
  • استاندارد OHSAS:2008 اروپا
  • استاندارد ISO 14001:2004 اروپا

بیشتر بخوانید:

بررسی شیرآلات استیل البرز

معرفی برترین و پرفروش‌ترین شیرآلات راسان

تمامی شیرهای راسان از آلیاژ برنج ساخته شده و دارای آبکاری کروم یا رنگ الکتروستاتیک با درجه میکرون بالا هستند.  ولی در ادامه مقاله قصد داریم 5 مدل از شیرآلات راسان که در نظر خریداران از نظر طراحی محبوبیت بیشتری دارد را معرفی کنیم.

۱- شیرآلات راسان مدل اکتاو

ست شیرآلات اکتاو از برند راسان شامل یک عدد شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام و شیر توالت است. طراحی ست اکتاو ساده اما مدرن و جذاب است. در طراحی این ست سعی شده شیرآلات از فرم معمول خود اندکی فاصله داشته باشند. ظاهر این ست شاید شما را یاد وسایل انیمیشن دیو و دلبر نیز بیندازد. این ست در دو رنگ کروم و طلایی موجود است.

شیرآلات راسان مدل اکتاو

۲- شیرآلات راسان مدل مروارید

این ست نیز شامل شیر روشویی، شیر سینک، شیر دوش و شیر آفتابه است. طراحی ست مروارید راسان ساده است. ظاهر این ست همانند شیرآلات معمولی و رایجی است که بسیار دیده‌اید. اگر فردی ساده دوست هستید و دوست ندارید در خرید  شیرآلات با طراحی‌های متفاوت ریسک کنید، ست مروارید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شیرآلات راسان مدل مروارید

۳- شیرآلات راسان مدل آلیس

این ست نیز مانند سایر ست‌های راسان شامل چهار شیر ظرفشویی، روشویی، توالت و حمام است. طراحی ست آلیس اندکی از سبک مینیمال فاصله گرفته و شاهد خم و گوشه‌هایی در ست آلیس هستیم که ظاهر شیرها را لوکس و شاید کمی کلاسیک جلوه می‌دهد. پس اگر به سبک‌های لوکس علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم این مدل را بررسی کنید. ست آلیس نیز در دو رنگ کروم و طلایی به بازار عرضه شده است.

شیرآلات راسان مدل آلیس

۴- شیرآلات راسان مدل رابیت

این ست مانند سایر ست‌هایی که معرفی کردیم شامل هر ۴ شیر اصلی است. اگر به سبک‌های مدرن علاقه دارید و دکوراسیون خانه شما مدرن است ست رابیت بهترین انتخاب است. ظاهر این ست به‌ گونه‌ای است که حس می‌کنید در آینده زندگی می‌کنید. ست رابیت در دو رنگ سفید و کروم تولید شده است. انتخاب راسان برای رنگ این ست بسیارهوشمندانه بوده است.

شیرآلات راسان مدل رابیت

۵- شیرآلات راسان مدل لوتوس

ست لوتوس از هیجان انگیزترین ست‌های شیرآلات راسان است. این ست ظاهری خاص دارد و در رنگ‌های کروم، سفید و مشکی موجود است. اگر سبک مدرن را دوست دارید ست لوتوس به رنگ کروم و سفید انتخاب مناسبی است. اما ظاهر این شیرآلات طوری طراحی شده که از ست لوتوس مشکی و سفید در سبک دکوراسیون نئوکلاسک نیز می‌توان استفاده کرد. ترکیب رنگ مشکی و طلایی در شیرآلات لوتوس مشکی و رنگ سفید و کروم در ست سفید زیبایی خاصی به شیرآلات بخشیده است.

شیرآلات راسان مدل لوتوس

سخن آخر

امیدواریم با برند راسان به خوبی آشنا شده باشید. ما در این مطلب تنها 5 مدل از برترین‌های راسان را معرفی کردیم تا شاهد تنوع و طراحی‌های خاص راسان باشید. اما اگر قصد خرید از این برند را دارید بهتر است همه مدل‌های راسان را بررسی کنید تا مناسبترین ست را برای خانه خود انتخاب کنید. همچنین توصیه می‌کنیم مقاله راهنمای خرید شیرآلات را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری : Array