شیرآلات بهداشتی، جزء جدا نشدنی تجهیزات رفاهی موجود در منازل هستند که انتخاب و خرید آنها به خصوص در زمان بازسازی یا نوسازی منازل، به یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد تبدیل شده است. انتخاب یک شیر توالت ارزان شاید چندان سخت به نظر نرسد اما همین محصول، در صورتی که از برندهای نا‌معتبر و متفرقه انتخاب شود، می‌تواند خسارت‌های زیادی را برای شما ایجاد کند. از این رو، بهتر است در انتخاب انواع شیر دستشویی ارزان قیمت، کیفیت را فدای کمیت نکنید و بهترین انتخاب را با توجه به بودجه خود داشته باشید. در این مقاله، در مورد برندهای معتبر تولید کننده انواع شیر توالت ارزان با شما صحبت خواهیم کرد.  

معرفی شیر توالت ارزان از بهترین برندهای ایرانی و خارجی‌

شیرآلات بهداشتی ارزان قیمت، در بازار ایران و از برندهای مختلف بسیار است. در نظر گرفتن این نکته که کدام یک از این برندها معتبر هستند و علاوه بر قیمت پایین، از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردارند، بسیار ضروری است. در این بخش، چند مورد از برندهای تولید کننده شیرآلات بهداشتی و توالت ارزان قیمت را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد :

شیر توالت چارسو مدل افرا

شیرآلات توالت تولید شده توسط برند چارسو، از نوع اهرمی است. بدنه این شیر از آلیاژ برنج ساخته شده که با آلیاژ دیگری از کروم و نیکل آبکاری شده است و ظاهری نقره ای و براق دارد که علاوه بر زیبایی، فرآیند پاک کردن آن را نیز آسان تر کرده است. دوام این شیرآلات، قابل قبول است و می توان مدت زیادی از آنها بدون ایجاد مشکل در ظاهر یا کیفیت قطعات استفاده کرد. میزان فشار جریان آب خروجی از این شیر نیز با توجه به استفاده از کارتریج 40، در سطح مطلوبی قرار دارد. این شیر، دارای دو خروجی جریان آب سرد و گرم و یک خروجی آب است که امکان اتصال شلنگ نیز برای آن وجود دارد.

شیر توالت چارسو مدل نارون

باز و بسته شدن این شیر توالت، از طریق دسته اهرمی انجام می‌شود. میزان لک پذیری این شیر با توجه به آلیاژ نیکل-کروم به کار رفته بر روی فلز برنج سطح زیرین، بسیار پایین است. همچنین به دلیل استفاده از آلیاژ برنج، میزان طول عمر و مقاومت این شیر قابل توجه است. شیر توالت مدل نارون، دارای دو ورودی برای جریان آب سرد و گرم هستند.

شیر توالت چارسو مدل کاسپین

شیرهای اهرمی، این روزها یکی از پرکاربردترین شیرآلات بهداشتی هستند که در بسیاری از منازل مورد استفاده قرار می گیرند. مدل اهرمی در شیرهای چارسو مدل کاسپین، به گونه‌ای است که فرآیند باز و بسته شدن این شیر به خوبی و با کمترین نیرو انجام می‌شود. سطح بیرونی این شیر، از آلیاژ نیکل و کروم پوشانده شده است که دوام و درخشندگی خاصی را به این شیر توالت بخشیده است. این شیر دارای دو ورودی برای جریان آب سرد و گرم است.

شیر توالت چارسو مدل ارس

شیرآلات بهداشتی نقره‌ای رنگ، با بسیاری از سبک‌های دکوراسیون هماهنگی لازم را دارند. شیرهای توالت چارسو مدل ارس، دارای پوششی از آلیاژ کروم و نیکل هستند که علاوه بر رنگ نقره ای و جلا و درخشندگی قابل توجهی که دارند، از دوام قابل توجهی نیز برخوردارند. این مدل از شیرآلات دستشویی، اهرمی و دارای دو ورودی برای آب سرد و گرم هستند.

شیر توالت شادان مدل زمرد سفید

شادان یکی از برندهای معتبر ایرانی تولیدکننده انواع شیر توالت ارزان است که محصولات خود را با 6 سال ضمانت کیفیت به بازار عرضه می کند. شیرآلات توالت مدل زمرد سفید، از آلیاژ برنج پوشانده شده با آلیاژ نیکل و کروم تشکیل شده اند. این شیرآلات از نوع اهرمی و دارای دو ورودی آب سرد و گرم هستند.

شیر توالت شودر مدل اکو

شیرآلات توالت برند شودر مدل اکو، از کیفیت بالایی برخوردار است. کارتریج مورد استفاده در این شیر، از نوع سرامیکی و با مقاومت قابل توجه در برابر دما و فشار بالا است. همچنین میزان رسوب‌پذیری در این شیر به دلیل طراحی ارگونومیک و خاص بدنه پایین است. آبکاری بدنه این شیر با درجه میکرون بالا انجام شده است. این شیر دارای دو خروجی برای آب سرد و گرم است.

شیر توالت شادان مدل ایتالیایی

استفاده از یراق آلات باکیفیت، بدنه برنجی پوشیده شده از آلیاژ نیکل – کروم، دستگیره اهرمی، دو ورودی آب سرد و گرم و 6 سال ضمانت کیفیت کالا، از ویژگی‌های شیرآلات توالت مدل ایتالیایی برند شادان است.

شیر توالت شادان مدل فیروزه

جنس شیرهای توالت شادان مدل فیروزه، از آلیاژ برنج و با آبکاری کروم است. مقاومت این شیرآلات در حد قابل قبولی است. این شیر دارای دو ورودی آب سرد و گرم و یک کارتریج 40 برای افزایش فشار در دهانه خروجی است.

شیر توالت سدنا

مغزی داخلی این شیر، تولید شده در کشور ایران و دارای کیفیت بالایی است. جنس بدنه شیرهای توالت سدنا از آلیاژ برنج با روکشی از کروم تشکیل شده است که مقاومت قابل توجهی در برابر سختی آب دارد. نصب این شیر، بسیار آسان و بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی در رابطه با لوله کشی و نصب شیرآلات بهداشتی است. این شیر دارای دو ورودی برای جریان آب سرد و گرم است.

شیر توالت سیتکو سری ۵۶۰

نوع باز و بسته شدن شیر توالت برند سیتکو سری 150، از طریق اهرم است. بدنه این شیر از جنس آلیاژ برنج است. این آلیاژ در برابر سختی آب، فشار یا وارد شدن ضربات احتمالی مقاومت قابل توجهی دارد. همچنین مغزی مورد استفاده در این شیر از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

شیر توالت سیتکو سری ۱۵۰

مغزی استفاده شده در انواع شیر توالت برند سیتکو سری 150، از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع شیر، اهرمی و از جنس آلیاژ برنج است و مقاومت بالایی در برابر سختی آب، ضربات احتمالی و فشار دارد.

شیر توالت درخشان مدل هما نیو

بدنه این شیرآلات از جنس آلیاژ برنج و پوشیده شده با آلیاژی از کروم است که رنگ نقره ای و درخشنده ای به آن بخشیده اشت. مغزی این شیر تولید شده در کشور اسپانیا است و از مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار است. این شیر از نوع اهرمی، دارای دو ورودی آب سرد و گرم و یک خروجی است.

شیر توالت کسری مدل کارون

بدنه این شیر از آلیاژ برنج ساخته شده است و دو نوع آبکاری سفید و نقره ای با الیاژ نیکل-کروم بر روی این بدنه و با کیفیت بسیار بالایی انجام شده است به طوری که این شیر بهداشتی، در مقابل فشار، سختی آب و ضربات احتمالی، مقاومت قابل توجهی دارد. این شیر از نوع اهرمی و دارای دو ورودی آب سرد و گرم است.

شیر توالت شادان مدل آلیس

شیرهای شادان مدل آلیس، یکی از انواع شیر توالت ارزان از نوع اهرمی با دو ورودی آب سرد و گرم به همراه کارتریج 40 در دهانه خروجی شیر است. بدنه این شیر از آلیاژ برنج است و در دو رنگ طلایی و کروم به بازار عرضه می شود. پیشنهاد میکنیم برای انتخاب بهتر به صفحه لیست قیمت شیرآلات کسری مراجعه کنید.

شیر توالت درخشان مدل هوکا

طراحی ظاهری این شیر بسیار زیبا و خاص است. بدنه آن از جنس آلیاژ برنج با روکشی از کروم است که مقاومت بالایی در برابر لکه، ضربه و سختی آب دارد. مغزی داخلی این شیر نیز، تولید شده در کشور اسپانیا است و حرکت اهرم را نرم و راحت می کند. این شیر دارای دو ورودی آب سرد و گرم و یک خروجی برای اتصال شلنگ است.

کلام آخر

انتخاب یک شیر توالت ارزان اگر مسائل دیگری مانند کیفیت بدنه و قطعات شیر، اعتبار برند، اعتبار فروشگاه و مسائلی از این قبیل، علاوه بر قیمت شیر در نظر گرفته شود، نه تنها یک خرید اقتصادی خواهد بود، بلکه می تواند این اطمینان را به شما بدهد که با قیمتی بسیار ارزان، محصولی با کیفیت بالا را خریداری می کنید و برای چند سال نیازی به صرف هزینه برای خرید مجدد این محصول نخواهید داشت. همیشه گشتن در بین برندهای مختلف و صرف وقت کافی برای شناخت یک برند معتبر، می تواند شما را از شر دردسرهای ناشی از خریدهای بدون اطلاع و از روی عجله خلاص کند.

اشتراک گذاری : Array