همانطور که می‌دانید اخوان یکی از برندهای محبوب و باکیفیت ایرانیست. در این مقاله قصد داریم هودهای اخوان با موتور فلزی را معرفی کنیم. اما قبل از آن بیایید به بررسی درباره هودهای موتور فلزی و مزایا و معایب آنها بپردازیم. هودهای موتور فلزی اخوان موتوری به شکل پروانه‌ای- حلزونی از جنس فلز دارند.

متریال فلز ماندگارتر و باکیفیت‌تر از نوع پلاستیکی است اما بسیاری تصور دارند موتور فلزی صدای بیشتری نسبت به نوع پلاستیکی دارد. اما برند اخوان و سایر برندهای مطرح مد‌ل هایی تولید کرده‌اند که صدایی بسیار کم دارند. در نهایت با استفاده زیاد و مجاورت با گرما موتور فلزی هودها تغییر شکل نمی‌دهد.

یکی از معایب هود با موتور فلزی قیمت بالای آن نسبت به هود با موتور پلاستیکی است البته اگر بتوان این مورد را عیب نامید. زیرا شما مبلغی را در ازای کیفیت بالاتر می‌پردازید. پس تنها نکته ای که هنگام خرید هود موتور فلزی باید به آن توجه کنید کم بودن صدای موتور است.

در ادامه هودهای با موتور فلزی برند اخوان را به صورت کامل معرفی می‌کنیم. برای مطالعه جزئیات بیشتر و دیدن قیمت به روز محصول و تخفیف چارسو روی عنوان هر مدل کلیک کنید تا به صفحه محصول در سایت چارسو هدایت شوید.

معرفی کامل هودهای با موتور فلزی اخوان

هود مورب اخوان مدل H-61-MF

هود مورب H-61-MF موتور فلزی حلزونی توربو 4 دور دارد. بدنه هود از جنس شیشه و رنگ آن مشکی است. ابعاد هود با طول 90 سانتی متر و  عرض 50 سانتی متر است. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب بوده 56 دسیبل صدا دارد. فلیتر این هود آلومینیومی چند لایه قابل شستشو با امکان نصب فیلتر ذغالی است. صفحه کنترل لمسی همراه با کنترل از راه دور از دیگر امکانات این هود است.  روشنایی این هود از نوع لامپ SMD-LED بوده و  20 ماه ضمانت اخوان از تاریخ نصب توسط خدمات کارخانه نیز دارد.

هود مورب اخوان مدل H-63-MF با حلزونی فلزی

هود مورب H-63-MF موتور فلزی حلزونی  پروانه ای دارد. بدنه هود از جنس شیشه و رنگ آن مشکی است. ابعاد هود با طول 90 سانتی متر و  عرض 50 سانتی متر است. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب بوده 56 دسیبل صدا دارد. فلیتر این هود آلومینیومی چند لایه قابل شستشو است. صفحه کنترل لمسی همراه با کنترل از راه دور از دیگر امکانات این هود است.  روشنایی این هود از نوع لامپ SMD-LED بوده و  20 ماه ضمانت اخوان از تاریخ نصب توسط خدمات کارخانه نیز دارد.

هود شومینه‌ای اخوان مدل H-66-MF با حلزونی فلزی

هود مورب H-66-MF موتور فلزی حلزونی پروانه ای توربو 4 دور دارد. بدنه هود از جنس شیشه و رنگ آن مشکی است. ابعاد هود با طول 90 سانتی متر و  عرض 50 سانتی متر است. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب بوده 56 دسیبل صدا دارد. فلیتر این هود آلومینیومی چند لایه قابل شستشو با امکان نصب فیلتر ذغالی است. صفحه کنترل لمسی همراه با کنترل از راه دور از دیگر امکانات این هود است.  روشنایی این هود از نوع لامپ SMD-LED بوده و  20 ماه ضمانت اخوان از تاریخ نصب توسط خدمات کارخانه نیز دارد.

هود مورب اخوان مدل H-51-MF با حلزونی فلزی

هود مورب H-51-MF موتور فلزی حلزونی دارد. بدنه هود از جنس شیشه و رنگ آن مشکی است. ابعاد هود با طول 90 سانتی متر و  عرض 50 سانتی متر است. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب بوده 56 دسیبل صدا دارد. فلیتر این هود آلومینیومی چند لایه قابل شستشو است. صفحه کنترل LCD لمسی همراه با کنترل از راه دور از دیگر امکانات این هود است.  روشنایی این هود از نوع لامپ SMD-LED بوده و  20 ماه ضمانت اخوان از تاریخ نصب توسط خدمات کارخانه نیز دارد.


هود مورب اخوان مدل H57-mf با موتور فلزی

هود مورب H57-mf موتور فلزی 4 دور توربو دارد. بدنه هود از جنس شیشه و رنگ آن مشکی است. ابعاد هود با طول 90 سانتی متر و  عرض 50 سانتی متر است. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب بوده 56 دسیبل صدا دارد. فلیتر این هود آلومینیومی چند لایه قابل شستشو است. صفحه کنترل لمسی همراه با کنترل از راه دور از دیگر امکانات این هود است.  روشنایی این هود از نوع لامپ SMD-LED بوده و  20 ماه ضمانت اخوان از تاریخ نصب توسط خدمات کارخانه نیز دارد.

هود مورب اخوان مدل H-72-B-MF با حلزونی فلزی

هود مورب اخوان مدل H-72-B-MF  موتور فلزی حلزونی توربو 4 دور دارد. بدنه هود از جنس شیشه رفلکس و رنگ آن مشکی است. ابعاد هود با طول 90 سانتی متر و  عرض 50 سانتی متر است. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب بوده 56 دسیبل صدا دارد. فلیتر این هود آلومینیومی چند لایه قابل شستشو با امکان نصب فیلتر ذغالی است. صفحه کنترل لمسی همراه با کنترل از راه دور از دیگر امکانات این هود است.  روشنایی این هود از نوع لامپ SMD-LED بوده و  20 ماه ضمانت اخوان از تاریخ نصب توسط خدمات کارخانه نیز دارد.

هود مخفی اخوان مدل H-64-CS-MF با حلزونی فلزی

هود مخفی H-64-CS-MF موتور فلزی حلزونی توربو 4 دور دارد. بدنه هود از جنس شیشه  مشکی و استیل ساده است. ابعاد هود با طول 70 سانتی متر و  عرض 30 سانتی متر است. قدرت مکش این هود 560 متر مکعب بوده 56 دسیبل صدا دارد. فلیتر این هود آلومینیومی چند لایه قابل شستشو  است. صفحه کنترل لمسی همراه با کنترل از راه دور از دیگر امکانات این هود است.  روشنایی این هود از نوع لامپ SMD-LED بوده و  20 ماه ضمانت اخوان از تاریخ نصب توسط خدمات کارخانه نیز دارد.

هود مخفی اخوان مدل H-64-EMF با موتور فلزی

هود مخفی H-64-EMF  موتور فلزی دارد. بدنه هود از جنس شیشه و رنگ آن مشکی است. ابعاد هود با طول 70 سانتی متر و  عرض 30 سانتی متر است. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب بوده 56 دسیبل صدا دارد. فلیتر این هود آلومینیومی چند لایه قابل شستشو است. صفحه کنترل لمسی همراه با کنترل از راه دور از دیگر امکانات این هود است.  روشنایی این هود از نوع لامپ SMD بوده و  20 ماه ضمانت اخوان از تاریخ نصب توسط خدمات کارخانه نیز دارد.

اشتراک گذاری :