استیل البرز یکی از برندهای معروف و پرطرفدار ایرانی در زمینه تولیدات آشپزخانه است. این برند کار خود را از سال ۱۳۷۱ با تولید سینک شروع کرد. سینک‌های تولیدی استیل البرز از بهترین ورق‌های استیل وارداتی (استنلس استیل) ساخته شد و همین موضوع باعث شد برند استیل البرز محبوب شود. امروز استیل البرز توانسته با تکیه بر دانش و تکنولوژی خود، محصولات گسترده‌تری نظیر گاز رومیزی، فر، هود و شیرآلات را روانه بازار کند. در این مقاله از چارسو قصد داریم شما را با گازهای رومیزی استیل البرز و مدل‌های پرفروش این برند آشنا کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

مهمترین ویژگی گاز رومیزی استیل البرز چیست؟

استفاده از بهترین و به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در کنار بهره‌گیری از نیروی متخصص و کارآمد باعث شده محصولات این برند باکیفیت و با طرح‌های خلاقانه و به روز ارائه شود.

اجاق گازهای استیل البرز که با سه متریال ، شیشه، استیل و سرامیک ساخته می‌شوند. علاوه بر کیفیت بالای بدنه و قطعات داخلی به قدری از طراحی‌های گوناگون و متنوع برخوردارند که به راحتی با هر سبک آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شوند. به همین دلیل مشتریان به راحتی می‌توانند مناسبترین اجاق گاز را از هر لحاظ برای آشپزخانه خود انتخاب کرده و از خرید خود رضایت داشته باشند.

۲۴ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش اجاق گازهای استیل البرز همراه با بازه قیمتی مناسب اجاق گازها، ارزش خرید محصولات استیل البرز را بالا برده است.

انواع اجاق گازهای استیل البرز

استیل البرز اجاق گازهای خود با متریال‌های مختلف مثل استیل، سرامیک و شیشه می‌سازد. این اجاق گازها از تنوع بالایی برخوردارند و شما می‌توانید انواع طرح‌ها را از یک شعله تا ۶ شعله خریداری کنید. به علاوه اجاق گازهای استیل البرز به دو دسته اجاق گاز با قطعات داخلی و اجاق گاز با قطعات خارجی تقسیم می‌شود.

گاز رومیزی استیل البرز

اجاق گازهای استیل البرز با قطعات خارجی

 اجاق گازهای خارجی استیل البرز را با نمادهای  S برای استیل، G برای اجاق گاز شیشه‌ای و C برای نوع سرامیکی نامگذاری کرده‌اند و ۴۰ طرح متنوع نیز دارند. قطعات گازهای خارجی استیل البرز از کارخانه شناخته شده SABAF ORKILI DEFENDI وارد می‌شوند. کیفیت قطعات تولید شده این کارخانه بسیار بالا است.

اجاق گازهای استیل البرز با قطعات داخلی

گازهای جدید استیل البرز کاملا تولید داخل هستند و با نماد IS برای استیل، IG برای شیشه و IC برای سرامیک نامگذاری شده‌اند. قطعات داخلی این اجاق گازها تولید شرکت استیل البرز بوده و همان ظرافت و کیفیت قطعات خارجی را دارند. ولی به علت تولید در ایران از قیمت مناسبتری برخوردارند.

معرفی پرفروشترین اجاق گازهای استیل البرز

تمامی اجاق گازهای استیل البرز از کیفیت و ظاهر خوبی برخوردارند. با اینحال برخی از گازهای رومیزی این برند پرفروش‌تر هستند. در ادامه به معرفی این مدل‌های پرفروش و محبوب می‌پردازیم.

1 – گاز رومیزی توکار پنج شعله استیل البرز مدل S 5902

این اجاق گاز از استنلس استیل ۱۸/۱۰ ساخته شه است. این استیل بسیار باکیفیت و محکم و ضد خش است. شاید یکی از دلایل پرفروش بودن این اجاق گاز جنس استیل آن است. زیرا استیل نسبت به شیشه و سرامیک مقاومت بالاتر و قیمت مناسبتری دارد.

این اجاق گاز ۵ شعله است و هر شعله توان حرارتی متفاوتی دارد. یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن این اجاق گاز تعداد شعله‌هاست. اکثرا خانواده‌های ایرانی اجاق گازهای ۵ و ۶ شعله را ترجیح می‌دهند.

گاز رومیزی توکار پنج شعله استیل البرز مدل S 5902

این اجاق گاز همانطور که از اسم آن مشخص است با قطعات وارداتی ساخته شده و راندمان حرارتی بالای ۶۰% دارد و در گرید انرژی A  قرار می‌گیرد.

شبکه نگهدارنده چدنی که به خوبی لعاب کاری شده در سه تکه مجزا تمام سطح گاز را پوشش داده و تمیز کردن اجاق گاز را راحتتر می‌کند.

2- گاز رومیزی پنج شعله استیل البرز مدل s5910

خصوصیات این مدل نیز بسیار شبیه به مدل قبلی است. بدنه ساخته شده از استنلس استیل، تجهیزات SABAF ایتالیا، راندمان حرارتی بالا، دارای ۵ شعله، دارای ترموکوپل که وظیفه قطع و وصل جریان گاز را بر عهده دارد، همگی از ویژگی های این گاز رومیزی استیل البرز است. به علاوه این اجاق گاز مجهز به شعله شف است.

گاز رومیزی پنج شعله استیل البرز مدل s5910

3- گاز رومیزی پنج شعله شیشه‌ای استیل البرز مدل G 5909

این اجاق گاز استیل البرز جزو مدل‌های شیشه‌ای و بسیار محبوب است. طراحی زیبا، همراه با رنگ مشکی شیشه می‌تواند محیط آشپزخانه را به کلی عوض کند.

بدنه این محصول از شیشه سکوریت مقاوم به دما تا ۳۰۰ درجه ساخته شده است. به همین دلیل نیازی به نگرانی از جهت شکستن یا خراب شدن شیشه بر اثر دمای بالا در پخت و پز وجود ندارد. راندمان حرارتی بالا، قطعات باکیفیت DEFENDI ایتالیا، مجهز بودن به ترموکوپل گاز همگی از ویژگی‌های این اجاق گاز است.

راحتتر تمیز شدن اجاق گاز شیشه‌ای نسبت به استیل یکی از مزیت‌های این اجاق گاز است اما نسبت به مدل‌های استیل این برند قیمت بالاتری دارد.

گاز رومیزی پنج شعله استیل البرز مدل s5910

4- گاز رومیزی شش شعله استیل البرز مدل s6902

بدنه این اجاق گاز از استیل مرغوب ساخته شده است. استیل به کار رفته در این گاز رومیزی در برابر خوردگی، حرارت، زنگ زدگی و خش مقاوم است. پنج شعله دارد که یکی از آنها شعله شف است. ترموکوپل نیز که وظیفه قطع کردن جریان گاز در مواقع ضروری مانند سر رفتن غذا را دارد، در این مدل وجود دارد. طراحی ساده و کاربردی، همراه با ۶ شعله باعث شده S6902 جزو پرفروشترین‌ها باشد.

گاز رومیزی شش شعله استیل البرز مدل s6902

 

اشتراک گذاری :