اگر می‌خواهید تجربه مناسبی را در زمینه دوش گرفتن داشته باشید، باید انتخاب یک دوش حمام مناسب را مدنظر خود قرار دهید. انتخاب یک دوش حمام مناسب به شما کمک می‌کند تا درجه سردی و گرمی آب و همچنین فشار آن را مطابق میل خود تنظیم کنید.

به همین علت انتخاب و خرید علم دوش از یک برند معتبر از اهمیت زیادی برخوردار است. خرید دوش از یک برند معتبر، کیفیت آن دوش را تضمین کرده و خیال شما را بابت عملکرد مناسب دوش راحت خواهد کرد.

معرفی برند ملودی

در میان برندهای ایرانی که به تولید علم دوش مشغول‌اند، برند ملودی به تولید محصولات باکیفیت و بادوام معروف است.

ملودی محصولات خود را با طراحی بسیار زیبا و مدرنی عرضه می‌کند. همچنین محصولات ملودی در مقایسه با محصولات سایر مارک‌ها از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است. نصب و استفاده از علم دوش های ملودی بسیار آسان است. در صورتی که دوش حمام شما نیاز به تعمیر داشته باشد، می‌توانید از شبکه خدمات پس از فروش گسترده ملودی بهره مند شوید.

مجموعه این عوامل باعث شده است تا ملودی سهم مناسبی از بازار را در اختیار بگیرد.

۷ مدل پرفروش علم دوش های برند ملودی

در این قسمت قصد داریم ۷ مدل از پرفروش ترین علم دوش های برند ملودی را برای شما معرفی کنیم تا راحت‌تر بتوانید به خرید یکی از آن‌ها بپردازید.

با خرید هر یک از علم دوش های برند ملودی، از ۵ سال ضمانت نیز بهره مند خواهید شد. نصب تمامی این مدل‌ها به آسانی هر چه تمام‌تر صورت می‌گیرد. شما می‌توانید انواع علم دوش ملودی را روی تمامی شیر‌ها نصب کنید.

۱. دوش حمام (یونیورست) ملودی سوپرفلت

شاید بتوان این مدل را از پرفروش‌ترین علم دوش های برند ملودی در نظر گرفت. دوش حمام یونیورست ملودی مدل سوپرفلت، با دوش های سنتی از نظر ظاهر تفاوت دارد. سردوش این مدل به جای این که دایره‌ای شکل باشد، به صورت یک ۴ ضلعی ساخته شده است و اصطلاحاً از نوع فلت است. با خرید این مدل می‌توانید ظاهر متفاوتی را به حمام خود هدیه کنید.

رنگ این مدل، کرومی بوده و دارای کارتریج قابل تعویض است.

جنس بدنه: استیل

نوع آبکاری: نیکل – کروم

تعداد خروجی آب: ۲ عدد

نوع رنگ: براق

یونیورست ملودی

بیشتر بخوانید:

انواع دوش حمام

۲. دوش حمام (یونیورست) ملودی مدل آلبانو طلایی

مدل آلبانو طلایی، ظاهری ساده و فوق‌العاده زیبا را به حمام شما هدیه می‌کند. در کنار این ظاهر زیبا، رنگ طلایی را نیز قرار دهید تا حمام شما جلوه‌ای لوکس نیز پیدا کند.

جنس بدنه: آلیاژ برنج

نوع آبکاری: رنگ الکترواستاتیک

تعداد خروجی آب: ۲ عدد

نوع رنگ: مات

۳. دوش حمام (یونیورست) ملودی مدل آرماندو سفید طلایی

استفاده از رنگ طلایی در سرویس بهداشتی و حمام، می‌تواند ظاهری لوکس را به آن‌ها ببخشد. ترکیب رنگ سفید و طلایی دوش حمام یونیورست ملودی مدل آرماندو، موجب زیبایی دو چندان این مدل باکیفیت شده است. سردوش این مدل از نوع تلفنی و دارای ۵ حالت است.

جنس بدنه: استیل

نوع آبکاری: الکترواستاتیک

تعداد خروجی آب: ۲ عدد

نوع رنگ: براق

۴. دوش حمام (یونیکا) ملودی مدل fresh

ظاهر کلاسیک این دوش حمام باعث شده است تا با انواع دکوراسیون‌های مختلف حمام‌ها، هماهنگی داشته باشد. سردوش این مدل از نوع سیار بوده و می‌توانید ارتفاع دوش را نیز تنظیم کنید.

جنس بدنه: استیل

نوع آبکاری:‌ نیکل – کروم

تعداد خروجی آب: ۱ عدد

نوع رنگ: براق

۵. دوش حمام (یونیورست) ملودی مدل آدولفو سفید طلایی

مدل آدولفو، از دیگر مدل‌های زیبا و باکیفیت ملودی است که می‌توانید آن را برای خرید مدنظر قرار دهید. از ویژگی‌های بسیار مناسب این دوش حمام می‌توانیم به وجود ماساژور با قابلیت تنظیم جهت پاشش آب اشاره کنیم.

جنس بدنه: استیل

نوع آبکاری: الکترواستاتیک

تعداد خروجی آب: ۲ عدد

نوع رنگ: براق

۶. دوش حمام (یونیورست) ملودی مدل آلبانو مشکی

رنگ مشکی دوش حمام یونیورست ملودی مدل آلبانو مشکی، آن را از سایر علم دوش‌های ملودی متمایز کرده است. اگر می‌خواهید ظاهر خاص و بی همتایی را برای حمام خود فراهم کنید، انتخاب این مدل را به شما توصیه می‌کنیم.

سطح این دوش بسیار صاف و براق بوده و همین امر تمیز کردن آن را بسیار ساده کرده است.

جنس بدنه: آلیاژ برنج

نوع آبکاری:‌ الکترواستاتیک (برای مقاومت بالاتر در برابر رطوبت)

تعداد خروجی آب:‌ ۲ عدد

نوع رنگ:‌ مات

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید علم دوش

۷. دوش حمام (یونیورست) ملودی مدل آلبرتو

مدل آلبرتوی ملودی دارای سردوشی است که مشابه آن را در مدل‌های دیگر مشاهده نمی‌کنید. این مدل در دو رنگ کرومی و طلایی عرضه شده است.

آبکاری این مدل نیز با سایر مدل‌ها متفاوت و از نوع PVD تیتانیوم است که مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد.

جنس بدنه: آلیاژ برنج

نوع آبکاری: PVD تیتانیوم

تعداد خروجی آب: ۲ عدد

نوع رنگ: براق

کلام آخر

در این مطلب، ۷ مدل از پر فروش ترین علم دوش های ملودی را معرفی کردیم. می‌توانید هر یک از این مدل‌ها را که به آن علاقه داشتید از سایت چارسو خریداری کنید.

چارسو یک سایت اینترنتی معتبر و قابل اطمینان است که لوازم سرویس بهداشتی از جمله علم دوش، با بهترین قیمت در آن عرضه شده است.

اشتراک گذاری :