شیرآلات در خانه و هر ساختمانی نقش بسیار مهمی دارند زیرا در روز به دفعات برای بهداشت و نظافت و … از آنها استفاده می‌شود. به همین دلیل کیفیت، کارآیی و طراحی آرگونومیک شیرآلات بسیار مهم است و باید در خرید به آنها دقت کنید. بخصوص که وقتی ست شیرآلات جدیدی می‌خرید ممکن است ۵ تا ۱۰ سال نیز از آنها استفاده کنید. اما هنگام انتخاب باید به طراحی ظاهری شیرآلات و هماهنگی آن با دکوراسیون خانه توجه کنید. رعایت این نکته ساده در خرید می‌تواند دکوراسیون ساختمان شما را دگرگون کند. در ادامه با چارسو همراه باشید تا ۲۲ مدل از زیباترین شیرآلات ساختمانی فانتزی، مدرن، کلاسیک و … را معرفی کنیم.

نقش مهم شیرآلات در دکوراسیون ساختمان

گفتیم شیرآلات نقش مهمی در خانه دارند و در طول روز به دفعات از آنها استفاده می‌شود. به همین دلیل شیرآلات باید از نظر طراحی نیز زیبا چشمگیر باشند تا فضای خانه را زیباتر کنند. امروزه شیرآلات در طرح‌های  متنوع فانتزی، مینیمال، مدرن و کلاسیک ساخته می‌شوند به علاوه رنگ‌بندی شیرآلات نیز بسیار متنوع شده است و شیرآلات ساختمانی را در رنگ‌های مختلفی مثل طلایی، طلایی مات، سفید، مشکی، رزگلد و رنگ‌های شاد می‌توانید خریداری کنید.

قطعا یک آشپزخانه مدرن با شیر ظرفشویی کلاسیک زیبایی خود را از دست می‌دهد و بالعکس یک سرویس بهداشتی کلاسیک با شیرآلات مدرن ترکیب خوبی نخواهد داشت. پس اگر به دکوراسیون خانه خود اهمیت می‌دهید، در خرید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی به طرح و رنگ شیرآلات نیز توجه کنید.

معرفی زیباترین شیرآلات ساختمانی

در ادامه زیباترین و خاصترین مدل‌های شیرآلات را با بررسی سبک و طراحی برایتان معرفی می‌کنیم تا هنگام خرید انتخاب مدل با توجه به دکوراسیون خانه برایتان ساده‌تر شود.

شیرآلات توکار

شیرآلات توکار از زیباترین و پرطرفدارترین مدل‌ها هستند. البته نصب این نوع شیرآلات ممکن است کمی سخت و زمانبر باشد. قبل از خرید باید از یک متخصص مشورت بگیرید تا در صورت امکان نصب در محیط خانه از این مدل استفاده کنید. اما اگر در حال بازسازی خانه خود یا ساخت خانه جدید هستید انتخاب شیرآلات توکار می‌تواند تاثیر شگرفی در دکوراسیون خانه داشته باشد. در ادامه چند مدل از انواع شیرآلات توکار را می‌بینیم.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی

شیرآلات مدرن

این روزها دکوراسیون مدرن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. سبک مدرن بیشتر از رنگ‌های خنثی و ملایم و طرح‌های مینیمال پیروی می‌کند. این شیرآلات می‌توانند در انواع هوشمند با طرح و رنگ‌های متفاوت و طراحی‌های خاص و ساده باشند. در زیر تصویر چند مدل از شیرآلات مدرن را مشاهده می‌کنید.

شیرآلات کلاسیک

شیرآلات کلاسیک همیشه زیبا بوده و محبوبیت خود را دارند. این شیرآلات اصولا از دو اهرم جدا برای تنظیم آب سرد و گرم برخوردار هستند و جزئیات آنها زیاد است. زیبایی شیرآلات کلاسیک در خانه‌هایی با این سبک می‌تواند چشم‌ها را به خود خیره کند. در ادامه چند مدل از جدیدترین انواع شیرهای کلاسیک را می‌بینید.

برای خرید شیرآلات مدرن و کلاسیک با تنوع بالا روی لینک زیر کلیک کنید:

لیست قیمت شیرآلات کسری

شیرآلات رنگی

انتخاب رنگ درست متناسب با سایر اجزای محیط بسیار مهم است. در همین مقاله اشاره کردیم امروزه شیرآلات تنوع رنگی بالایی دارند و شما با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون محیط می‌توانید بهترین و مناسبترین رنگ را انتخاب کنید. برای مثال در دکوراسیون مدرن بیشتر از رنگ سفید، مشکی و کروم استفاده می‌شود. در دکوراسیون کلاسیک انواع رنگ طلایی و رزگلد بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. و در سبک‌های بوهمین و خانه‌های رنگی نیز می‌توان از شیرآلات رنگی مثل قرمز، زرد، آبی و … استفاده کرد. در ادامه چند نمونه از رنگ‌های مختلف زیباترین شیرآلات ساختمانی و تاثیر آن در دکوراسیون محیط را می‌بینید.

شیرآلات لوکس و خاص

امروزه شیرآلاتی با طراحی‌های خاص وجود دارند. این نوع شیرآلات به صورت متنوع برای سبک‌های مختلف دکوراسیون ساخته می‌شوند. شیرآلاتی با نورپردازی،طراحی بدنه خاص با الهام گرفتن از طبیعت، کاربردهای جالب و … در ادامه چند مدل از این شیرآلات لوکس را مشاهده می‌کنید. اکثر این شیرها در دسته لوکس و گران قیمت قرار دارند.

جمع‌بندی

حالا که با انواع شیرآلات و طرح و رنگ آنها آشنا شدید بهتر است در خرید خود به جز در نظر گرفتن برند، کیفیت بدنه، قیمت، خدمات پس از فروش و ..به طرح و رنگ شیرآلات نیز دقت کنید تا خانه‌ای زیبا و پر از انرژی داشته باشید. شما می‌توانید انواع شیرآلات مدرن، کلاسیک، شاوری، هوشمند در رنگ‌های مختلف را از فروشگاه اینترنتی چارسو خریداری کنید.

اشتراک گذاری :