اگر یادتان باشد در سال‌های گذشته، تمام شیرآلات محدود به چند مدل ساده اهرمی بودند. قسمت بد ماجرا آنجا بود که همین چند مدل، بعد از مدتی استفاده تمام سطحشان را لکه می‌گرفت و در مواردی هم دچار خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی می‌شدند. آن دوره تمام شد و این روزها استاندارد و تنوع شیرآلات آنقدر بالا رفته که انتخاب را سخت می‌کند. تعداد زیادی برند خارجی و داخلی در تولید شیرآلات زیبا و باکیفیت با همدیگر در رقابت هستند. یکی از برندهای پیشرو داخلی، شیرآلات شودر است. در این مقاله قرار است از صفر تا صد شیرآلات شودر را با هم بررسی کنیم و به معرفی ۵ مدل برتر این برند بپردازیم. با چارسو همراه باشید.

با برند شودر آشنا شوید

بهتر است اول درباره برند شودر بدانیم. این گروه موفق از سال ۱۳۷۰ فعالیتش را در ایران شروع کرد. اولین تولیدات شودر مدل‌های ساده شیرآلات بودند، اما بعد از مدتی با فناوری پیشرفته، نیروهای متخصص و گسترش خط تولید به یکی از قطب‌های بزرگ طراحی و تولید شیرآلات در کشور تبدیل شد.

شودر با شعار “چون جزئیات مهم است” امروزه پابه‌پای طرح‌های روز دنیا پیشروی می‌کند. مزیت این برند، تنوع و طراحی خلاقانه مدل‌ها، کیفیت مرغوب براساس استاندارهای جهانی و خدمات پس از فروش برای همراهی با مشتریان است. با این مزایا شیرآلات شودر توانسته رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند و به انتخاب اول بسیاری از مصرف‌کنندگان، معماران و فعالان صنعت ساختمان تبدیل شود.

ویژگی شیرآلات شودر

در انتخاب شیرآلات بهداشتی ، سه عامل کیفیت، زیبایی و خدمات پس از فروش اهمیت دارد. در ادامه این سه فاکتور را در شیرآلات شودر بررسی می‌کنیم.

کیفیت شیرآلات شودر

  • بدنه شیرآلات شودر از آلیاژ برنج ساخته شده است. برنج از بهترین مواد برای ساخت شیرآلات است. این ماده اولا مقاومت بالایی دارد و در برابر فشار و ضربه آسیب نمی‌بینید. در ثانی ضد زنگ است و با مجاورت دائمی آب، دچار خوردگی و زنگ‌زدگی نمی‌شود.
  • کارتریج تمام شیرآلات شودر سرامیکی است. این عامل باعث می‌شود مقاومت در برابر فشار و دمای آب به حداکثر برسد.
  • تمام سطوح شیرآلات شودر به صورت آنتی‌باکتریال هستند و آلودگی را به خود جذب نمی‌کنند.
  • به دلیل طراحی خاص بدنه، شیرآلات شودر نسبت به شیرآلات معمولی رسوب کمتری می‌گیرند.
  • نصب و راه‌اندازی بسیار ساده انجام می‌شود و پیچیدگی خاصی ندارد.
  • آبکاری بسیار مرغوب و با درجه میکرون بالا انجام می‌شود.
  • شیرآلات شودر مجهز به پرلاتور کاهنده آب هستند که تاثیر بسزایی در صرفه‌جویی مصرف آب دارد.
  • مدل‌های مخصوص آشپزخانه بسیار کاربردی و با سه ورودی آب گرم، سرد و آب تصفیه طراحی شده‌اند. با این قابلیت شما دو اهرم جدا برای آب معمولی و آب تصفیه نوشیدنی دارید.
  • تولیدات شودر در تمام مراحل براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای لازم انجام می‌شود.
کیفیت شیرآلات شودر

طراحی ظاهری شیرآلات شودر

  • مدل‌های متنوع این برند، تمام سلایق را پوشش می‌دهد. از طرح‌های ساده و کلاسیک تا مدل‌های فانتزی، اروپایی و… در بین ست شیرآلات شودر به چشم می‌خورد.
  • تنوع رنگی بسیار بالاست و اکثر مدل‌ها در رنگ‌های کروم، طلا، طلا مات، سفید، شیری، مشکی و حتی رنگ‌های فانتزی قابل تهیه هستند.
  • خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌های متمایز شیرآلات شودر است. پس اگر به‌دنبال طرح‌های متفاوت و خاص‌تری برای منزل می‌گردید احتمالا بتوانید مدل مورد پسندتان را در بین طرح‌های شودر پیدا کنید.
  • نگهداری ساده‌ای دارند و اگر بعد از مدتی لکه آب روی سطوح شیرآلات قرار گرفت، به راحتی و با یک پارچه مرطوب قابل تمیز شدن هستند.

خدمات پس از فروش

  • شیرآلات شودر دارای ۵ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش هستند. شودر یکی از دلایل موفقیت خود را همراهی مشتریان در مرحله بعد از خرید می‌داند.

بیشتر بخوانید:

بررسی ست شیرآلات بهداشتی درخشان

معرفی ۵ مدل از بهترین شیرآلات شودر

حالا که با تمام ویژگی‌های ظاهری و کاربردی شودر آشنا شدید به معرفی ۵ مدل از این برند بپردازیم. ما تلاش کردیم این مدل‌ها را از ست‌های برتر و با تفاوت ظاهری انتخاب کنیم تا سلایق مختلف را پوشش دهد. برای مشاهده و اطلاع از قیمت شیرآلات شودر سری به بخش فروشگاهی سایت چارسو بزنید.

۱. مدل دانته شودر

به جرات می‌توان گفت خاص‌ترین مدل شودر، سری دانته است. این طرح در همان نگاه اول قواعد را به هم می‌ریزد و مخاطب را با یک طراحی کاملا متفاوت و خلاقانه مواجه می‌کند. دانته از طرح‌های اختصاصی و جدید برند شودر است که اتفاقا مورد استقبال خاص‌پسندان واقع شده است. تمام ویژگی‌های ممتاز شودر مانند تنه برنج، کارتریج سرامیکی، رسوب‌پذیری کمتر، پرلاتور کاهنده، ساختار ارگونومیک و… در این مدل لحاظ شده است. دانته در تنوع رنگی کروم، شیری-طلایی و طلایی قابل خریداری است.

شیرآلات شودر مدل دانته

۲. سری بیزانس شودر

سری لوکس و جذاب بیزانس از دیگر طرح‌های مشهور است. شودر در این مدل توانایی خود در طراحی مدل‌های متنوع را به خوبی به نمایش گذاشته است. الگو برداری شیرآلات بیزانس از سبک سنتی اروپایی بوده که با امکانات و کیفیت مدرن تولید شده است. اگر به دنبال یک دکوراسیون لوکس و اصیل هستید شیرآلات بیزانس بهترین انتخاب برای شماست.

شیرآلات شودر مدل بیزانس

۳. شیرآلات شودر سری اطلس

 اگر از ساده‌پسندان هستید و دنبال شیرآلات معمولی و در عین حال باکیفیت می‌گردید، طرح اطلس مناسب شماست. شودر این مدل را در ساده‌ترین حالت طراحی کرده تا با تمام سبک‌ها و دکورها هماهنگ باشد. با وجود سادگی طراحی، کیفیت سری اطلس در حد پیشرفته‌ترین شیرآلات است. با بدنه برنجی، کارتریج سرامیکی، طراحی ارگونومیک و خدمات پس از فروش می‌توانید اطمینان کافی از دوام و کارایی این شیر داشته باشید.

شیرآلات شودر مدل اطلس

۴. شیرآلات شودر مدل اروپا

این سری شیرآلات همانطور که از نامش پیداست با الگوی ایتالیایی طراحی شده است. تمام زوایا و سطوح به صورت فلت و قائم هستند که جلوه خاص و زیبایی به شیر داده است. در این مدل با کارتریج دو مرحله‌ای مصرف آب شما تا ۳۰% کاهش می‌یابد. بدنه برنج بدون سرب، کارتریج اسپانیایی، رنگ‌بندی متنوع، طراحی مطابق با استاندارد اروپا و خدمات پس از فروش از ویژگی‌های فوق‌العاده شیرآلات ست اروپا هستند.

شیرآلات شودر مدل اروپا

۵. مدل یونیک شودر

یک مدل زیبای دیگر از این برند، سری یونیک است. طراحی شیک و ساده یونیک مانند یک نگین در دکوراسیون داخلی می‌درخشد. این مدل به دلیل ظاهر دلنشین و همه پسند به یکی از طرحهای محبوب شودر تبدیل شده. به دلیل این استقبال، سری دیگری با نام یونیک پلاس نیز به بازار عرضه شده است. تنوع رنگی، کیفیت قطعات، پلاتور مخلوط کننده آب و هوا، کارتریج سرامیکی، آبکاری موغوب و خدمات پس از فروش از امکانات این مدل شیرآلات هستند.

شیرآلات شودر مدل یونیک

خرید شیرآلات شودر

شیرآلات شودر محدود به پنج مدلی که در مقاله امروز بررسی کردیم نمی‌شوند. این برند تنوع بی‌نظیری از انواع طرح‌ها و رنگ‌ها دارد که با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چارسو می‌توانید آنها را مشاهده کنید. در سایت چارسو امکان خرید اینترنتی شیرآلات شودر و سایر برندهای مطرح، برای تمام نقاط ایران فراهم شده است. شما می‌توانید با مقایسه بین برندها و مدل‌ها و مطالعه مشخصات هر مدل، بهترین شیرآلات را طبق نیاز خود انتخاب کنید و محصول خود را با سفارش آنلاین درب منزل تحویل بگیرید. همچنین برای انتخاب بهتر می‌توانید از مقاله راهنمای خرید شیرآلات استفاده کنید.

اشتراک گذاری : Array