برند درخشان با تولید محصولات لوکس و با کیفیتی نظیر شیرآلات، هود، اجاق گاز و سینک توانسته است در ایران و بازارهای بین‌المللی به یک برند معتبر و پرطرفدار تبدیل شود. به همین دلیل انتخاب محصولات این برند همیشه یک انتخاب خوب خواهد بود. در این مطلب از چارسو قصد داریم به نقد و بررسی ست شیرآلات درخشان مدل جزیره بپردازیم.

معرفی شیرآلات درخشان

شیرآلات درخشان جزو باکیفیت‌ترین شیرآلات برندهای ایرانی محسوب می‌شوند. تنوع بالا در طراحی، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش عالی در کنار کیفیت بالا باعث محبوبیت شیرهای درخشان شده است.

درخشان شیرآلات خود را در قالب مجموعه‌هایی ۴ تکه تولید می‌کند. این مجموعه‌ها شامل شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام و شیر دستشویی است. از آنجایی که توجه به دکوراسیون خانه برای آرامش بیشتر محیط و زیبایی اهمیت خاصی دارد، تمامی اجزا حتی شیرها نیز باید درست انتخاب شوند. بهترین حالت انتخاب شیرآلاتی با طراحی یکسان یا در واقع همان ست شیرآلات است.

البته شما می‌توانید شیرآلات موردنظر خود را به صورت تکی و جداگانه نیز خریداری کنید. در فروشگاه چارسو ست شیرآلات از تخفیف بیشتری برخوردار هستند، به همین دلیل انتخاب ست شیرآلات مقرون به صرفه تر خواهد بود.

بررسی مجموعه شیرآلات درخشان مدل جزیره

این ست همانند سایر ست‌های درخشان از ۴ تکه یعنی شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر آفتابه و شیر دوش ساخته شده است. هرکدام از اجزای این ست را به صورت مجزا بررسی خواهیم کرد. اما اول کمی درباره طراحی ظاهری ست جزیره صحبت کنیم.

طراحی ظاهری شیرآلات درخشان مدل جزیره

این ست طرحی خلاقانه و نسبتا مدرن دارد. ظاهر شیرآلات درخشان مدل جزیره از شکل و شمایل شیرآلات رایج فاصله گرفته است.

ست شیرآلات جزیره  با رنگ کروم و سبک طراحی خاص خود برای خانه‌های مدرن انتخاب مناسبی است. البته همه چیز به سلیقه خریدار بستگی دارد. با این حال نمی‌توان شیرآلات مدل جزیره را کاملا مینیمال در نظر گرفت ولی ظاهری شلوغ و پیچیده نیز ندارد.

اگر جزو افرادی هستید که به طرح‌های جدید و خلاقانه علاقه دارید این ست می‌تواند ظاهر خانه شما را به کلی عوض کند. به خصوص که رنگ کروم محصول یک رنگ عالی برای استفاده در هر خانه با هر سبک دکوراسیونی است.

بیشتر بخوانید:

بررسی مدل بیوتی از شیرآلات درخشان

شیرآلات درخشان مدل جزیره

جنس بدنه شیرآلات درخشان مدل جزیره

تمام اجزای ست شیرآلات درخشان مدل جزیره از آلیاژ برنج ساخته شده‌اند. آلیاژ برنج برای تولید شیرآلات متریال بسیار مناسبی است زیرا استحکام بالایی دارد. آبکاری کروم برای زیبایی بیشتر این ست و همچنین افزایش مقاومت شیرآلات جزیره نسبت به دما و رطوبت انجام شده است.

کارتریج و قطعات داخلی شیرآلات درخشان کیفیت بسیار بالایی داشته و از کشور اسپانیا وارد می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید شیرآلات

قیمت و خدمات پس از فروش شیرآلات درخشان مدل جزیره

با توجه به کیفیت بدنه و کیفیت قطعات داخلی، این ست قیمت مناسبی دارد. تمامی ست‌های شیرآلات درخشان در سایت چارسو با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند. به همین دلیل ارزش خرید این ست‌ها چندین برابر می‌شود.

درخشان برای احترام به مشتریان خود ۵ سال ضمانت و خدمات پس از فروش برای محصولات خود در نظر گرفته است. در صورت وجود مشکل در شیرآلات، کارشناسان درخشان مشکل را بررسی کرده و در صورتی که شیر تعمیر قابل تعمیر نباشد، شیر خراب با یک شیر سالم و نو تعویض خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

معرفی ۱۲ ست شیرآلات ارزان و باکیفیت به قیمت عمده

شیرآلات درخشان

بررسی شیر ظرفشویی درخشان مدل جزیره

بدنه این شیر ظرفشویی از آلیاژ برنج ساخته شده و روکش کروم روی بدنه به زیبایی و مقاومت شیر سینک افزوده است. بدنه سینک به صورت ساده و فلت طراحی شده است. امروزه این طراحی در دکوراسیون‌های مدرن محبوبیت زیادی دارد. تنه شیر ظرفشویی درخشان مدل جزیره نسبت به سایر شیرها طراحی بزرگتری دارد. به همین دلیل استحکام تنه این مدل بالا بوده و باعث ایجاد جریان بهتر و قوی‌تری از آب خواهد شد.

بررسی شیر روشویی درخشان مدل جزیره

شیر روشویی درخشان با ظاهری زیبا، کیفیت بالای بدنه و قطعات داخلی یک انتخاب خوب و مناسب است و در کنار سایز اجزای ست شیرآلات جزیره می‌تواند توجه همه را به خود جلب کند. تنه این شیر نیز مانند سایر محصولات این ست بزرگ بوده و علاوه بر استحکام و عمر بالا، جریان آب خوبی نیز خواهید داشت.

بررسی شیر دستشویی درخشان مدل جزیره

بدنه شیر توالت درخشان مدل جزیره مانند سایر اجزای این ست از آلیاژ برنج ساخته شده است و برای افزایش زیبایی ظاهری و استحکام بیشتر بدنه آبکاری کروم دارد. تمامی قطعات داخلی شیر دستشویی و ست جزیره درخشان وارداتی و محصول کشور اسپانیا هستند.

شیر دوش درخشان مدل جزیره

بررسی شیر حمام درخشان مدل جزیره

شیر دوش جزیره نیز تنه‌ای تنومند دارد و جریان آبی قوی ایجاد خواهد کرد. اهرم این شیر دوش سمت راست و خروجی آن در سمت چپ قرار دارد. طراحی شیر حمام درخشان مدل جزیره نیز مانند سایر اجزای این ست به صورت ساده و فلت است.

بیشتر بخوانید:

معرفی 5 مدل برتر شیرآلات راسان

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به طور کامل به بررسی ست شیرآلات درخشان مدل جزیره بپردازیم. اگر شما تجربه‌ای در استفاده از شیرآلات درخشان دارید از طریق نظرات با ما در میان بگذارید. ست جزیره تنها ست موجود در سایت چارسو نیست. شما می‌توانید سایر ست‌های شیرآلات با طراحی‌های متفاوت، رنگ‌های خاص و قیمت‌های متنوع را در سایت چارسو مشاهده کنید.

اشتراک گذاری : Array