بیمکث یکی از برندهای محبوب ایرانی است که تجهیزات آشپزخانه تولید می‌کند. هودهای بیمکث کیفیت بالا و تنوع دارند. در این مقاله به بررسی و مقایسه هودهای مخفی اخوان میپردازیم.

هود مخفی بیمکث مدل B2068U مشکی و سفید

این مدل یک موتور با 4 دور دارد و به شما امکان می‌دهد با توجه به غذایی که می‌پزید ( حجم، روغن؛ آلودگی، دود و …) سرعت موتو را انتخاب کنید. اصولا هودها حداکثر 3 دور موتور دارند ولی این مدل با 4 دور کارکرد بهتری دارد.  قدرت مکش این هود 600 متر مکعب بر دقیقه است که قدرت خوبی محسوب میشود. فیلتر این مدل از نوع آلومینیومی قابل شستشو است که دائمی بوده و در اثر گرما تغییر شکل نمی‌دهد. برای دید بهتر هنگام آشپزی در هود از لامپ SMD استفاده شده است. صفحه کنترل هود مخفی بیمکث B2068U لمسی بوده و ظاهر زیبایی دارد همچنین این هود در رنگ‌های سفید و مشکی در سایز 70 ارائه میشود. در نهایت محصولات بیمکث در صورت نصب توسط تعمیرکار مجاز 25 ماه گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش دارند.

برای خرید، مطالعه جزئیات بیشتر محصول و قیمت به‌روز همراه با تخفیف چارسو روی لینک های زیر کلیک کنید:

هود مخفی بیمکث مدل B2068U سایز ۷۰ مشکی با موتور فلزی

هود مخفی بیمکث مدل B2068U سایز ۷۰ سفید با موتور فلزی

هود مخفی بیمکث مدل B2052U

این مدل یک موتور با 4 دور دارد و به شما امکان می‌دهد با توجه به غذایی که می‌پزید ( حجم، روغن؛ آلودگی، دود و …) سرعت موتو را انتخاب کنید. اصولا هودها حداکثر 3 دور موتور دارند ولی این مدل با 4 دور کارکرد بهتری دارد.  قدرت مکش این هود 600 متر مکعب بر دقیقه است که قدرت خوبی محسوب میشود. فیلتر این مدل از نوع آلومینیومی قابل شستشو است که دائمی بوده و در اثر گرما تغییر شکل نمی‌دهد. برای دید بهتر هنگام آشپزی در هود از لامپ SMD استفاده شده است. صفحه کنترل هود مخفی بیمکث  B2052U لمسی بوده و ظاهر زیبایی دارد همچنین این هود در رنگ‌های استیل و مشکی در سایز 70 و سفید در سایز 90 ارائه میشود. بازه صدای این هود بین 52 تا 68 دسیبل است. در نهایت محصولات بیمکث در صورت نصب توسط تعمیرکار مجاز 25 ماه گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش دارند.

برای خرید، مطالعه جزئیات بیشتر محصول و قیمت به‌روز همراه با تخفیف چارسو روی لینک های زیر کلیک کنید:

هود مخفی بیمکث مدل B2052U سایز ۷۰استیل

هود مخفی بیمکث مدل B2052U سایز ۷۰ مشکی

هود مخفی بیمکث مدل B2052U سایز ۹۰ سفید

هود مخفی بیمکث مدل B2030U مخفی استیل و مشکی

این مدل یک موتور با 4 دور دارد و به شما امکان می‌دهد با توجه به غذایی که می‌پزید ( حجم، روغن؛ آلودگی، دود و …) سرعت موتو را انتخاب کنید. اصولا هودها حداکثر 3 دور موتور دارند ولی این مدل با 4 دور کارکرد بهتری دارد.  قدرت مکش این هود 600 متر مکعب بر دقیقه است که قدرت خوبی محسوب میشود. فیلتر این مدل از نوع آلومینیومی قابل شستشو است که دائمی بوده و در اثر گرما تغییر شکل نمی‌دهد. برای دید بهتر هنگام آشپزی در هود از لامپ SMD استفاده شده است. صفحه کنترل هود مخفی بیمکث B2030U لمسی بوده و ظاهر زیبایی دارد همچنین این هود در رنگ‌های استیل و مشکی در سایز 70 ارائه میشود. در نهایت محصولات بیمکث در صورت نصب توسط تعمیرکار مجاز 25 ماه گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش دارند.

برای خرید، مطالعه جزئیات بیشتر محصول و قیمت به‌روز همراه با تخفیف چارسو روی لینک های زیر کلیک کنید:

هود مخفی بیمکث مدل B2030U مخفی سایز ۷۰ مشکی

هود مخفی بیمکث مدل B2030U مخفی سایز ۷۰ استیل

هود مخفی بیمکث مدل B2061U مشکی و سفید

این مدل یک موتور با 4 دور دارد و به شما امکان می‌دهد با توجه به غذایی که می‌پزید ( حجم، روغن؛ آلودگی، دود و …) سرعت موتو را انتخاب کنید. اصولا هودها حداکثر 3 دور موتور دارند ولی این مدل با 4 دور کارکرد بهتری دارد.  قدرت مکش این هود 600 متر مکعب بر دقیقه است که قدرت خوبی محسوب میشود. فیلتر این مدل از نوع آلومینیومی قابل شستشو است که دائمی بوده و در اثر گرما تغییر شکل نمی‌دهد. برای دید بهتر هنگام آشپزی در هود از لامپ SMD استفاده شده است. صفحه کنترل هود مخفی بیمکث B2061U لمسی بوده و ظاهر زیبایی دارد همچنین این هود در رنگ‌های سفید و مشکی در سایز 70 ارائه میشود. در نهایت محصولات بیمکث در صورت نصب توسط تعمیرکار مجاز 25 ماه گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش دارند.

برای خرید، مطالعه جزئیات بیشتر محصول و قیمت به‌روز همراه با تخفیف چارسو روی لینک های زیر کلیک کنید:

هود مخفی بیمکث مدل B2061U سایز ۷۰ مشکی

هود مخفی بیمکث مدل B2062U مشکی و استیل

این مدل یک موتور با 4 دور دارد و به شما امکان می‌دهد با توجه به غذایی که می‌پزید ( حجم، روغن؛ آلودگی، دود و …) سرعت موتو را انتخاب کنید. اصولا هودها حداکثر 3 دور موتور دارند ولی این مدل با 4 دور کارکرد بهتری دارد.  قدرت مکش این هود 600 متر مکعب بر دقیقه است که قدرت خوبی محسوب میشود. فیلتر این مدل از نوع آلومینیومی قابل شستشو است که دائمی بوده و در اثر گرما تغییر شکل نمی‌دهد. برای دید بهتر هنگام آشپزی در هود از لامپ SMD استفاده شده است. صفحه کنترل هود مخفی بیمکث B2062U لمسی بوده و ظاهر زیبایی دارد همچنین این هود در رنگ‌های استیل و مشکی در سایز 70 ارائه میشود. در نهایت محصولات بیمکث در صورت نصب توسط تعمیرکار مجاز 25 ماه گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش دارند.

برای خرید، مطالعه جزئیات بیشتر محصول و قیمت به‌روز همراه با تخفیف چارسو روی لینک های زیر کلیک کنید:

هود مخفی بیمکث مدل B2062U سایز ۷۰ مشکی

هود مخفی بیمکث مدل B2062U سایز ۷۰ استیل

هود مخفی بیمکث مدل B2075U

این مدل یک موتور با 4 دور دارد و به شما امکان می‌دهد با توجه به غذایی که می‌پزید ( حجم، روغن؛ آلودگی، دود و …) سرعت موتو را انتخاب کنید. اصولا هودها حداکثر 3 دور موتور دارند ولی این مدل با 4 دور کارکرد بهتری دارد.  قدرت مکش این هود 600 متر مکعب بر دقیقه است که قدرت خوبی محسوب میشود. فیلتر این مدل از نوع آلومینیومی قابل شستشو است که دائمی بوده و در اثر گرما تغییر شکل نمی‌دهد. برای دید بهتر هنگام آشپزی در هود از لامپ SMD استفاده شده است. صفحه کنترل هود مخفی بیمکث B2075U لمسی بوده و ظاهر زیبایی دارد همچنین این هود در رنگ‌های سفید و مشکی در سایز 70 ارائه میشود. در نهایت محصولات بیمکث در صورت نصب توسط تعمیرکار مجاز 25 ماه گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش دارند.

برای خرید، مطالعه جزئیات بیشتر محصول و قیمت به‌روز همراه با تخفیف چارسو روی لینک های زیر کلیک کنید:

هود مخفی بیمکث مدل B2075U سایز 70 مشکی

جدول مقایسه هودهای مخفی بیمکث

مدلرنگ هاسایزدور موتورنوع فیلترقدرت مکش
B2068Uسفید و مشکی704آلومینیومی600 متر مکعب بر دقیقه
B2052Uاستیل، مشکی، سفید70 و 904آلومینیومی600 متر مکعب بر دقیقه
B2030Uاستیل و مشکی704آلومینیومی600 متر مکعب بر دقیقه
B2061Uسفید و مشکی704آلومینیومی600 متر مکعب بر دقیقه
B2062Uاستیل و مشکی704آلومینیومی600 متر مکعب بر دقیقه
B2075Uسفید و مشکی704آلومینیومی600 متر مکعب بر دقیقه
اشتراک گذاری : Array