آشپزخانه می‌تواند امن‌ترین و صمیمی‌ترین بخش هر خانه، مرکز دورهمی‌های اعضا و محلی برای ساختن لحظه‌های شاد خانوادگی یا دوستانه باشد. این شرایط نیازمند استفاده از محصولات ایمن، مطمئن و با امکان کاربری آسان در این فضا است. کیفیت اجاق گاز که از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه است، می‌تواند این شرایط را برای شما خلق کند. اما معیارهای کیفیت اجاق گاز استیل البرز کدام است؟ چرا استیل البرز در دستۀ پرفروش‌ترین اجاق گازهای بازار قرار گرفته و مزایا و معایب این محصولات چیست؟

معرفی برند استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز یکی از معتبرترین و پرفروش‌تری تولیدکننده‌های تجهیزات آشپزخانه در ایران است. تولیدات شرکت شامل انواع اجاق‌گاز، فر، مایکروویو، سینک، هود و همچنین شیرآلات آشپزخانه می‌شود. این کمپانی علاوه بر بازار داخلی حضور قدرتمندی در بازارهای جهانی دارد و کیفیت محصولات استیل البرز سبب جلب نظر مثبت مصرف‌کننده‌های خارج از کشور هم شده است. تنوع محصولات این برند ایرانی بیش از 200 مدل است و تولیدات خود را به بیشتر از 40 کشور در سراسر دنیا صادر می‌کند.

علاوه براین برند استیل البرز افتخارات بسیاری در سطح کشوری و جهانی دارد.

  • قرارگرفتن در جمع بیست برند برتر کشور
  • دریافت عنوان صادرکننده برتر در سال‌های 84 و 85
  • کسب عنوان صادرکننده نمونه استان فارس در سال ۱۳۹۸
  • داشتن گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی و نشان استانداردهای متعدد، از جمله استاندارد CE اروپا

آن‌چه خواندید‌ تنها بخشی از موفقیت‌های این شرکت ممتاز ایرانی است.

آشنایی با تاریخچه اجاق گازهای استیل البرز

شرکت استیل البرز در سال 1371 تاسیس و موفق به گسترش محصولات خود از شیراز به بازارهای تمام کشور شد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت، عرضۀ محصولات با قیمت‌های مناسب و… باعث شده استیل البرز تا به امروز سهم مهمی در صنعت تولید و عرضۀ لوازم خانگی داشته باشد.

علاوه براین بنابر گفتۀ مهندس نوید ایزدپناه، مدیر عامل صنایع استیل البرز، امروز این شرکت در راه تولید محصولات مرغوب کالاهای آشپزخانه بی‌نیاز از شرکت‌های خارجی است. بنابراین شما به عنوان مصرف‌کننده با برندی ایرانی روبه‌رو هستید که با تولید کالاهای بادوام، مدرن و ایمن خاطر شما را بابت خرید کالاهای آشپرخانه راحت می‌کند.

آشنایی با انواع اجاق گازهای استیل البرز

انتخاب کالاهای خانگی و لوازم آشپزخانه، از جمله اجاق گاز، به عوامل مختلفی وابسته است. تعداد اعضای خانواده، اندازه و محدودیت‌های فضای خانه و آشپزخانه، نحوه چیدمان و دکوراسیون داخلی، بودجۀ دردسترس برای خرید کالاهای مورد نیاز و … در این انتخاب تاثیرگذار هستند.

خوشبختانه که تنوع مدل‌های دارای کیفیت اجاق گاز استیل البرز گزینه‌های زیادی پیش روی مصرف‌کننده‌ها می‌گذارد. اجاق گاز رومیزی شیشه‌ای، رویۀ شیشه‌ای با فریم استیل، تمام استیل و اجاق گاز سرآشپز مدل‌های متنوع این مجموعه هستند.

شما می‌توانید برای خرید انواع اجاق گازهای صفحه‌ای یا اجاق گاز مدل معمولی تک‌تک آن‌ها را بررسی کنید. تنوع اجاق گازهای استیل البرز از یک شعله تا شش شعله است و مدل‌های گوناگونی متناسب با نیاز هر مشتری به بازار عرضه شده.

به طور خلاصه می‌توانیم انواع اجاق گازهای استیل البرز را با چند ویژگی‌ دسته‌بندی کنیم:

  • جنس قطعات به‌کاررفته در ساخت محصول
  • صفحه‌ای (رومیزی) یا معمولی بودن
  • تعداد شعله اجاق گاز (بین یک تا شش شعله)
  • رنگ محصول (رنگ‌های سفید، مشکی و استیل)
  • داشتن شعله پلوپز (Wok)

بیشتر بخوانید:

گازهای پرفروش اخوان

خدمات پس از فروش اجاق گازهای استیل البرز

یکی از ملاک‌های اصلی هنگام خرید هر کالا توجه به خدمات پس از فروش محصول است. مجموعه استیل البرز با درک این نیاز تلاش می‌کند تا رضایت مصرف‌کننده‌ها را به طور کامل جلب کند. بنابراین بخشی از خدمات را مستقیما و به صورت کاملا رایگان به خریدارن ارائه می‌دهد؛ مانند نصب محصولات و تعمیرات آن‌ها در دورۀ گارانتی.

بنابراین شما به عنوان مشتری به جای سروکارداشتن با فروشگاه‌ یا نصب‌کننده‌ها می‌توانید به طور مستقیم با نمایندگی‌های شرکت در ارتباط باشید. در نتیجه بابت خرید اجاق گاز با خدمات پس از فروش مطمئن اعتماد به برند استیل  البرز کار آسانی است.

بررسی ایمنی اجاق گازهای استیل البرز

آشپزی جزئی از فرهنگ هر کشور است. رفتار آشپزهای هر منطقه و سبک آشپزی کشورها با یکدیگر متفاوت هستند. شرکت‌های معتبر مجهز به مراکز پیشرفتۀ تحقیقاتی، محصولات استاندارد خود را متناسب با رفتار مصرف‌کننده‌ها طراحی، تولید و به بازار هدف عرضه می‌کنند.

استیل البرز با به‌کار بردن قطعات اصلی گازسوز باکیفیت احتمال بروز خطر و نشت گاز را در تولیدات خود را بسیار کاهش داده است. به ویژه زمانی که فرایند نصب با دقت و توسط کارشناسان فنی حرفه‌ای انجام شود.

به علاوه نحوه سوختن یکنواخت شعله گاز، چه هنگام استفاده از جریان گاز شهری و چه گاز سیلندری مایع، کار آشپزی را حتی برای مبتدیان هم آسان می‌کند. این ویژگی نوید غذاهای خوشمزه و خوش‌پخت را به ساکنان خانه می‌دهد.

 اگرچه کیفیت اجاق گاز استیل البرز از نظر ایمنی لازم برای سبک آشپزی ایرانی و مطابق با استانداردهای جهانی تضمین شده است، اما نکاتی هست که شما به عنوان مصرف‌کننده باید هنگام خرید، نصب و استفاده رعایت کنید تا ایمنی کار بالا برود.

نکات کار با اجاق گازهای استیل البرز

بهتر است نگاه گذرایی به چند نکتۀ مهم بیاندازیم:

  • توجه به برچسب کنترل کیفیت و مصرف انرژی هنگام خرید
  • خرید از فروشگاه‌های معتبر و دریافت کارت گارانتی
  • نصب اجاق‌گاز توسط فرد متخصص ( این مورد جز خدمات پس از فروش استیل البرز است)
  • نصب اجاق گاز استیل البرز در محل مناسبی از آشپزخانه؛ دور از هود، سیم‌کشی برق و با فاصله از شیر آب و مواد قابل اشتعال
  • استفاده از وسایل ایمنی برای اجاق‌گاز، مانند قفل دستگیره، تسمه ایمنی کودک محافظ ایمنی و بست نگهدارنده اجاق گاز
  • به‌کاربردن ظروف با اندازه مناسب و متناسب با اندازۀ سرشعله‌های اجاق گاز حین آشپزی

کیفیت اجاق گازهای استیل البرز موثرترین عامل در انتخاب شما

برای اطمینان از کیفیت اجاق گاز هنگام خرید باید ابتدا مشخص کنید مهم‌ترین ویژگی این کالا برای شما چیست.

ایمنی اجاق استیل البرز

آشپزخانه محل حادثه‌خیزی است. کنار هم قرارگرفتن وسایل برقی، جریان آب و شعله آتش نیاز به توجه به انتخاب هر کالا و نحوه چیدمان آشپزخانه را بیشتر می‌کند. بنابراین ایمنی یکی از مهم‌ترین نکات خرید اجاق گاز است.

استحکام صفحه و بدنۀ اجاق گاز

جنس صفحۀ اجاق از شیشه نسوز و نشکن یا استیل یک تکه مرغوب و بادوام اروپایی است. به‌علاوه دربرابر خراش، ساییدگی، خوردگی فلز و هر آسیب فیزیکی و شیمیایی قابل پیش‌بینی مقاومت دارد. همچنین پاک‌کردن سطح سیقلی آن راحت است و معمولا با پاک‌کننده‌های طبیعی هم به‌خوبی تمیز می‌شوند.

امکان قطع خودکار جریان گاز در مواقع اضطراری

گاهی هنگام آشپزی یا گرم‌کردن غذا چند دقیقه آشپزخانه را ترک می‌کنید یا ممکن است به دلیل مشغله زیاد از غذای روی گاز غافل شوید. در این حالت امکان سررفتن غذا، خاموش‌شدن شعله توسط باد و … هست. اگر با چنین اتفاقی جریان گاز متوقف نشود، احتمال گازگرفتگی و انفجار بالا می‌رود. بنابراین ویژگی ترموکوپل تاپ تایم در اجاق گازهای صفحه ای استیل البرز یک مزیت مهم به شمار می‌آید و نشان از کیفیت اجاق گاز استیل البرز دارد. با وجود ترموکوپل‌های حساس خطر نشتی گاز در کمتر از یک ثانیه برطرف می‌شود.

طراحی زیبا، چشم‌نواز و کاربردی

اجاق گاز از چشم‌گیرترین وسیله‌ها در آشپزخانه است. بنابراین زیبایی و مدرن‌بودن آن اهمیت زیادی دارد. صنایع استیل البرز این ویژگی‌ها را در طراحی انواع مدل‌های اجاق گاز در نظر داشته‌اند.

علاوه براین طراحی اجاق گاز استیل البرز به گونه‌ای است که فاصلۀ بین سرشعله‌ها با هم و فاصلۀ بین سرشعله با پیچ‌های تنظیم حرارت، متناسب با ابعاد متداول ظروف استاندارد، رعایت شده. بنابراین کار با اجاق گاز هنگام آشپزی آسان و ایمن است.

علاوه بر تمام امتیازهایی که در بالا گفته شد، داشتن شیشه محافظ نشکن و مقاوم، شبکه‌های چندنی محکم و بادوام، صفحه‌های مستحکم ضد خراش، سیستم احتراق با فندک برقی و… از مزایای اجاق استیل البرز هستند.

 قیمت اجاق گازهای استیل البرز

قیمت این دسته از محصولات با توجه به ابعاد اجاق گاز، تعداد شعله‌ها و جنس قطعات ایرانی یا ایتالیایی به‌کاررفته در ساخت آن از تنوع بالایی برخوردار است. جای خوشحالی است که حتی ارزان‌ترین اجاق گازهای استیل البرز هم با کیفیت عالی، ظاهری زیبا، دارابودن استانداردهای جهانی و داشتن ویژگی‌های مهمی مانند تجهیزات گازسور مطمئن در بازار موجود هستند.

علاوه بر این گران‌ترین اجاق گازهای استیل البرز تمام آن‌چه یک سرآشپز حرفه‌ای برای آشپزی انتظار دارد را برآورده می‌کند. این محصولات با ویژگی‌هایی مثل شعله‌های وک با توان حرارتی بالا قدرت رقابت با بهترین محصولات خارجی را دارند.

شما عزیزان می‌توانید لیست قیمت کامل اجاق گازهای استیل البرز را از سایت شرکت صنایع استیل البرز و سایر نمایندگی‌های فروش معتبر این مجموعه در سرتاسر کشور تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

گازهای پرفروش کن

از میان مدل‌های متنوع موجود در بازار چرا اجاق گاز استیل البرز بخرم؟

یکی از برتری‌های محصولات استیل البرز نسبت به سایر رقبا گارانتی مطمئن و خدمات پس از فروش قوی شرکت است. همچنین قیمت مناسب، کارایی فوق‌العاده، زیبایی ظاهری و تنوع مدل‌های اجاق گاز رقابت را برای سایر برندها دشوار می‌کند.

زمان انتخاب رسیده!

زمانی که گزینه‌های خرید بهترین اجاق گاز ایرانی را مرور می‌کنید مطمئنا متوجه کیفیت اجاق گاز استیل البرز خواهید شد. شرکتی که به‌طور تخصصی در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع لوازم آشپزخانه فعالیت دارد و محصولاتی متناسب با نیاز و سلیقۀ مردم ایران روانۀ بازار می‌کند.

سوالات متداول

برای خرید اجاق گاز استیل البرز توجه به چه ویژگی‌هایی ضروری است؟

جنس قطعات اصلی سیستم گازسوز اجاق گاز، استحکام و ضد زنگ و ضد خراش بودن رویه یا صفحۀ اجاق، ایمنی و داشتن ترموکوپل برای قطع خودکار جریان گاز و خرید از نمایندگی ‌های معتبر.

آیا تمام اجاق گازهای استیل البرز شامل خدمات پس از فروش می‌شود؟

کلیۀ محصولات شرکت صنایع استیل البرز از خدمات پس از فروش مطمئن شامل نصب رایگان و تعمیر در مدت گارانتی برخوردار هستند.

کیفیت اجاق گاز استیل البرز چگونه است؟

این محصول نسبت به مدل‌های مشابه ایرانی و خارجی برتری‌های چشمگیری دارد. طراحی زیبا، کاربردی و تخصصی، کیفیت تجهیزات اصلی ایمن اجاق گاز، استفاده از ورقه‌های استیل بادوام و دارابودن استانداردهای روز جهانی همان چیزی است که از برند تخصصی کالاهای آشپزخانه انتظار می‌رود

قیمت اجاق گازهای استیل البرز چقدر است؟

انواع مدل‌های اجاق گاز استیل البرز مطابق با نیازهای طیف وسیعی از مصرف‌کننده‌ها طراحی و تولید شده است. این محصولات با محدوده قیمت متنوعی در بازار موجود هستند. قیمت این محصولات وابسته به کیفیت و جنس قطعات اولیه، اندازه، تعداد سرشعله‌ها و سایر امکانات آن است.

اشتراک گذاری :