سبک خانه‌های امروزی با خانه‌های قدیمی تفاوت زیادی دارد. به همین ترتیب تجهیزات خانه هم تغییر کرده‌اند. اجاق گاز صفحه ای یکی از تجهیزات بروز و پرطرفدار است. شاید هنگام خرید برای انتخاب این مدل مردد شوید. سوال اینجاست که اجاق گاز صفحه ای بهتر است یا مبله؟

در مقاله امروز برای پاسخ به این سوال همراه ما باشید. برویم تا مزایا و معایب اجاق گاز صفحه ای را با جزئیات کامل بررسی کنیم.

اجاق گاز صفحه ای بخریم یا مبله؟

در سبک زندگی آپارتمانی آشپزخانه‌ها کوچکتر هستند. گاز رومیزی یک ایده عالی برای استفاده بهینه از فضاست. خود گاز حجم بسیار کمی اشغالی می‌کند. از طرف فضای پایین گاز هم برای اضافه کردن کشو و کابینت قابل استفاده است. پس اگر محدودیت فضا دارید، یا به دکوراسیون مدرن علاقمند هستید؛ توصیه می‌کنیم گاز صفحه ای خریداری کنید.

معایب گاز رومیزی

معایب اجاق گاز صفحه ای

بهتر است قبل از خرید، معایب اجاق گاز صفحه ای را بدانید. آگاهی بیشتر، انتخاب درست‌تری را به همراه دارد. خرید مدل رومیزی مزایای زیادی دارد. اما هیچ محصولی بدون عیب نیست.

  • این مدل فر ندارد. لذا باید از پخت کیک، شیرینی، نان، پیتزا و… چشم پوشی کنید.
  • به طور کلی، معمولا قدرت شعله‌ها در مدل رومیزی کمتر از مدل مبله هستند.
  • جداسازی و نصب گاز صفحه‌ای از خانه‌ای به خانه دیگر دشوار است.

رفع معایب اجاق گاز صفحه ای

اگر همچنان علاقمند به خرید گاز رومیزی هستید؛ می‌توانید معایب بالا را تا حد زیادی رفع کنید. مثلا اگر در آشپزی به فر احتیاج دارید، یک فر مجزا خریداری کنید. انواع فر توکار و روکار در فروشگاه چارسو قابل سفارش هستند. برای قدرت شعله نیز، مدلتان را از یک برند معتبر با توان حرارتی بالا انتخاب کنید.

مزایا اجاق گاز صفحه ای

با وجود معایب اجاق گاز صفحه ای، مزایای آن بیشتر هستند. خرید این مدل به طور موثری جلوه آشپزخانه شما را تغییر می‌دهد. و موارد مثبت زیر را در حین استفاده به همراه دارد:

  • ظاهر شیک و مدرنی در آشپزخانه شما ایجاد می‌کند.
  • نظافت و تمیز کردن فقط محدود به یک صفحه رومیزی است. لذا وقت خیلی کمی می‌گیرد.
  • از فضای زیر گاز، می‌توانید برای نصب کشو و کابینت استفاده کنید.
  • تنوع جنس، تعداد شعله و مدل بسیار بالایی دارند.
  • امکان ست کردن گاز و هود رومیزی با خرید طرح ست امکان‌پذیر است.

نکات خرید اجاق گاز رومیزی

ما در مقاله راهنمای کامل خرید گاز رومیزی تمام موارد را توضیح دادیم. در اینجا مرور سریعی به موارد مهم داشته باشیم. برای خرید گاز رومیزی تعداد شعله را طبق نیاز خانواده انتخاب کنید. توان حرارتی شعله‌ها (خصوصا شعله پلوپز) باید بالا باشد. هرچه قدرت بالاتر باشد زمان آشپزی کاهش می‌یابد.

به جنس ولوم‌ها و محل قرارگیری آنها دقت کنید. تجهیزات گازسوز نیز در کیفیت گاز مهم هستند. نهایتا اینکه گاز رومیزی را از برندهای معتبر خریداری کنید. تا از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید. برندهای اخوان، استیل البرز، کن، درخشان، بیمکث و… از تولید کنندگان معتبر داخلی هستند.

خرید آنلاین بهترین گاز رومیزی

یک خرید عالی چه ویژگی دارد؟ آسان و آنلاین باشد. اطلاعات کامل و مشخصات محصول را توضیح دهد. ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی داشته باشد. مهلت بازگشت کالا و ارسال اکسپرس داشته باشد.

تمام این ویژگی‌ها در فروشگاه چارسو در اختیار شما هستند! برای مشاهده قیمت، مقایسه بین مدلها و خرید آنلاین به صفحه گاز رومیزی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :