این روزها بحران کرونا زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده است. در این شرایط چارسو تلاش می‌کند در کنار سایر کسب‌وکارها و هموطنان، سهم کوچکی در بهبود وضعیت داشته باشد. ما مسئولیت اجتماعی خود می‌دانیم که در راستای سلامت مشتریان، تغییرات جدیدی را اعمال کنیم. در این مطلب با اقدامات فروشگاه تجهیزات خانه و آشپزخانه چارسو جهت حفظ سلامت شما در ایام کرونا آشنا می‌شویم.

۱) از انتخاب تا دریافت کالا به صورت ۱۰۰% آنلاین

سفارش آنلاین در دوران کرونا اهمیت چند برابر پیدا کرده است. با خرید اینترنتی شما می‌توانید بدون نیاز به خروج از خانه و در محیط امن خودتان، تمام مراحل ثبت سفارش را انجام دهید. فروشگاه بزرگ چارسو به عنوان یک مجموعه کامل و متنوع در اختیار شماست. در این سایت شما هیچ محدودیتی در انتخاب برند و مدل موردنظرتان ندارید. صدها مدل جدید از برندهای معتبر و طرح‌های متنوع در چارسو قابل سفارش هستند. کافی است مدل دلخواهتان را انتخاب کنید، پرداخت امن و آنلاین را انجام دهید و سفارشتان را درب منزل تحویل بگیرید.

۲) مشاوره و راهنمایی در انتخاب کالا

گاهی ممکن است برای انتخاب کالا به راهنمایی فروشنده نیاز داشته باشید. ما به این نیاز کاملا پاسخ داده‌ایم. در چارسو نه تنها مشخصات کالا به طور کامل در اختیارتان قرار می‌گیرد، بلکه تمام محصولات دارای نقد و بررسی هم هستند! شما می‌توانید برای انتخاب کالای مناسب خودتان از ۳ روش زیر کمک بگیرید:

  • توضیحات محصول: پایین هر محصول توضیحات کاملی ارائه شده است. این توضیحات شامل بررسی کیفیت کالا، طراحی ظاهری، مزایا و معایب، گارانتی و… هستند.
  • قابلیت مقایسه: اگر بین چند محصول مختلف تردید دارید، می‌توانید از قابلیت مقایسه استفاده کنید. برای اینکار در صفحه محصولات موردنظر آیکون مقایسه را انتخاب کنید. حالا به بخش مقایسه محصول بروید و تمام کالاها را بررسی کنید.
  • بخش وبلاگ: در وبلاگ تخصصی چارسو مقالات راهنمای خرید متعددی قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با مطالعه این بخش، اطلاعات مفیدی درباره خرید انواع تجهیزات خانه و آشپزخانه کسب کنید.

در کنار این ۳ روش، کارشناسان ما در چارسو همواره آماده کمک به شما هستند. برای ارتباط با همکاران می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و یا در چت آنلاین پیام بدهید.

۳) رعایت بالاترین سطح بهداشتی

برای کاهش ریسک و حضور فیزیکی در شرکت، بخشی از همکاران چارسو از همان ابتدای شیوع ویروس، به صورت دورکاری فعالیت دارند. از طرفی تمام سطوح داخلی روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می‌شوند. سایر همکاران نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک و ضدعفونی‌کننده، جهت آماده‌سازی سفارشات شما حضور دارند.

۴) بسته‌بندی ایمن و ضدعفونی شده

سلامت بسته‌های ارسالی با چند راهکار تامین می‌شود. همانطور که گفته شد برای تامین سلامت شما و همکاران، تمام سطوح به صورت مداوم ضدعفونی می‌شوند. در وهله دوم فضای بسته‌بندی سفارشات با نهایت ملاحظات بهداشتی و استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی‌کننده فعالیت دارد. در نهایت اینکه، برای اطمینان می‌توانید بسته‌بندی محکم و اختصاصی چارسو را بعد از دریافت، مجدد ضدعفونی کرده یا دور بیندازید.

۵) نظارت بر قیمت‌گذاری و حفظ تخفیف‌ها

ما تلاش می‌کنیم در این روزهای سخت، با ارائه بهترین قیمت کنار هموطنانمان باشیم. چارسو این اصل را در قیمت‌گذاری تمام اقلام رعایت کرده و پایین‌ترین قیمت بازار را درنظر گرفته است. از طرفی در بسیاری از محصولات تخفیف‌های گذشته حفظ شده تا شرایط خرید برای همه عزیزان آسان‌تر باشد.

چارسو با همه توان در کنار شماست…

ما در چارسو به نوبه خود تلاش می‌کنیم با اقدامات مسئولانه، نقش موثری در مسیر شکست ویروس کرونا داشته باشیم. از همراهی و صبوری شما سپاسگذاریم و با تمام توان تلاش می‌کنیم خدمات امن و باکیفیتی را به همه مشتریانمان ارائه دهیم. برای مشاهده و سفارش انواع تجهیزات خانه و آشپزخانه می‌توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید.

در این روزهای سخت هموطنان فداکار و بزرگی را داریم که در کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند. از طرف تیم چارسو دست تک تک این عزیزان را به گرمی می‌فشاریم. به امید سلامتی همه مردم

اشتراک گذاری :