یک آشپزخانه هرچقدر هم که شیک باشد، بدون وجود تجهیزات غیر قابل استفاده است. اگر به دکور و کارکرد فضای آشپزخانه اهمیت می‌دهید، در اولین قدم باید بتوانید تجهیزات درستی انتخاب کنید. یکی از بهترین ایده‌ها برای خرید لوازم خانگی، انتخاب مدل‌های ست است. انتخاب ست هود و گاز تاثیر فوق‌العاده‌ای بر جلوه آشپزخانه دارد. در مقاله امروز چارسو، با راهنمای خرید ست هود و گاز رومیزی و معرفی بهترین مدل‌های بازار همراهمان باشید.

چرا خرید ست هود و گاز اهمیت دارد؟

حتی گران‌ترین هود و گاز رومیزی اگر با هم تناسب نداشته باشند، جلوه آشپزخانه را خراب می‌کنند. به همین دلیل بعضی از برندها، محصولاتشان را به صورت ست تولید می‌کنند. این ست‌ها توسط طراحان متخصص و با رعایت تناسبات رنگ، فرم و ابعاد طراحی شده‌اند. با انتخاب یکی از این ست‌ها، شما می‌توانید از ارتباط و تناسب بین اقلام مطمئن باشید.

البته خرید ست علاوه بر زیبایی‌شناسی مزایای دیگری هم دارد. اول اینکه معمولا خرید یک مجموعه، قیمت به‌صرفه‌تری از خرید جداگانه اقلام دارد (در فروشگاه اینترنتی چارسو اکثر ست‌های هود و گاز با تخفیف ویژه ارائه شده‌اند.) همچنین اگر تمام محصولات شما از یک برند باشد، نصب و سرویس دوره‌ای تجهیزات بسیار آسان‌تر خواهد بود.

نکات خرید ست هود و گاز رومیزی

برای خرید ست گاز و هود حتما به سبک آشپزخانه و رنگ کابینت‌ها توجه کنید. همانطور که گفتیم این دو تجهیزات تاثیر زیادی در جلوه آشپزخانه می‌گذراند. پس بهتر است طبق سلیقه و سبک خانه شما باشند. مورد بعدی توجه به برند تولید کننده ست است. خریدتان را از برندهای معتبری مثل استیل البرز، درخشان، کن و بیمکث انجام دهید. این برندها خدمات و گارانتی معتبری در سراسر ایران دارند که باعث می‌شود با خیال راحت از محصولات استفاده کنید. در آخر به ویژگی‌های فنی و کیفیت گاز و هود توجه کنید. ما در مقالات راهنمای جامع خرید هود و راهنمای کامل خرید گاز رومیزی همه چیز درباره انتخاب این دو محصول را برایتان توضیح داده‌ایم.


معرفی بهترین مدل‌های ست گاز و هود

بعد از این توضیحات، برای آشنایی بیشتر نگاهی به ۵ ست زیبا و باکیفیت بازار بیندازیم. این ست‌ها از برندهای استیل البرز و درخشان انتخاب شده‌اند. شما کدام یک را می‌پسندید؟

۱. ست هود و گاز رومیزی سفید استیل البرز

این ست از جنس شیشه سکوریت و در رنگ سفید طراحی شده است. گاز رومیزی شیشه‌ای و مدل مورب هود، باعث شده این ست بهترین جلوه را در آشپزخانه‌های امروزی و مدرن داشته باشد. برای مشاهده مشخصات محصول و قیمت بروز می‌توانید به صفحه ست سفید استیل البرز مراجعه کنید.

ست هود و گاز استیل البرز

۲. ست استیل البرز مدل اکو 119

مدل کلاسیک و رنگ غالب استیل باعث شده این ست با هر نوع دکور کلاسیک و مدرنی همخوانی داشته باشد. اگر دوست دارید ست گاز و هود شما همیشه و با تغییرات دکوراسیون قابل استفاده باشد، می‌توانید مدل شیک و کم ریسک اکو 119 را انتخاب کنید. قیمت مناسب، طراحی زیبا، کیفیت و قدرت بالا از مزایای این ست گاز و هود استیل البرز هستند. برای بررسی دقیق مشخصات و قیمت به صفحه ست اکو 119 مراجعه کنید.

ست گاز و هود آشپزخانه

۳. ست هود و گاز استیل البرز مدل تاپ 412

اگر دنبال مدلی ساده و در عین حال جدید هستید ست تاپ 412 از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این ست با مدل مورب هود، نمای مدرنی را در عین سادگی ایجاد کرده است. هود پرقدرت و کم صدا در کنار گاز رومیزی استنلس استیل بهترین ترکیب را برای آشپزخانه شیک شما ایجاد می‌کند. مشخصات دقیق و قیمت بروز این ست را می‌توانید در صفحه هود و گاز تاپ 412 مشاهده کنید.

ست گاز و هود ارزان

۴. ست نوت سفید درخشان

رنگ سفید و طراحی متفاوت این ست، بهترین انتخاب برای خاص‌پسندان است. این پکیج لوکس از گاز پنج شعله شیشه‌ای درخشان مدل G623 و هود نوت موتور توربو تشکیل شده. می‌توان گفت ست نوت از زیباترین هود و گازهای سفید بازار است. مشخصات دقیق و قیمت این ست را در صفحه گاز و هود نوت سفید بررسی کنید.

ست هود و گاز درخشان

۵. ست گاز و هود کلون طلایی درخشان

ست گاز و هود درخشان هم به اندازه شیرآلاتش خلاقانه و منحصربه‌فرد هستند. یکی دیگر از طرح‌های جذاب این برند ست کلون طلایی است. اگر به دنبال طرحی فراتر از مدل‌های کلاسیک و معمولی هستید، این ست گزینه خوبی برایتان است. هماهنگی رنگ طلایی و مشکی در گاز رومیزی و هود کلون، جلوه زیبا و چشم‌نوازی در آشپزخانه شما ایجاد می‌کند. برای اطلاع از مشخصات دقیق و قیمت بروز این محصول به صفحه ست کلون طلایی درخشان مراجعه کنید.

ست هود و گاز طلایی

خرید اینترنتی ست گاز رومیزی و هود

بین این پنج ست کدام نظرتان را جلب کرد؟ اگر ست دلخواه شما بین مدل‌های این مقاله نبود اصلا نگران نباشید! شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چارسو، صدها مدل مختلف را مشاهده و بررسی کنید. در این سایت تخصصی انواع هود، گاز و ست تجهیزات با مشخصات دقیق و قیمت ویژه ارائه شده‌اند. برای یک خرید مطمئن به همراه ضمانت اصالت کالا، پشتیبانی، ارسال اکسپرس و ۷ روز مهلت بازگشت به سایت چارسو مراجعه کنید.

اشتراک گذاری : Array