خوشبختانه در سال‌های اخیر تنوع و کیفیت شیرآلات ایرانی بسیار بالا رفته‌اند. به طوری که دیگر نیازی نیست برای خرید یک ست باکیفیت، به برندهای گرانقیمت خارجی مراجعه کنید. در حال حاضر یکی از برندهای فعال و باکیفیت ایرانی «شیرآلات درخشان» است. مقاله امروز چارسو را به نقد و بررسی محصولات این برند، مشخصات کیفی و ظاهری، و بررسی ۵ مدل پرفروش اختصاص دادیم. پس اگر می‌خواهید همه چیز را درباره شیرآلات درخشان بدانید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

درباره برند درخشان

مجموعه صنعتی درخشان از سال ۱۳۶۷ فعالیت خودش را آغاز کرده است. با بیشتر از ۳۰ سال تلاش، امروزه تولیدات باکیفیت و متنوع درخشان، انتخاب اول بسیاری از خانواده‌های ایرانی هستند. علاوه بر استقبال داخلی، محصولات این شرکت به ۷ کشور جهان صادر می‌شود. شیرآلات بهداشتی، هود، سینک و اجاق گاز از تولیدات درخشان، مطابق با استاندارد ملی ایران و رعایت استاندارد جهانی هستند.

این مجموعه رمز موفقیت خود را به کارگیری تجهیزات مدرن، مشاوران و متخصصان مجرب، مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی روز دنیا می‌داند. درخشان در تلاش است با فراهم کردن مجموعه لوازم آشپزخانه مرغوب و زیبا، آشپزی راحت و آرامش در خانه را برای تک تک مصرف‌کنندگان ایجاد کند.

ویژگی‌های شیرآلات درخشان

درخشان انواع علم دوش، شیر دوش، شیر آشپزخانه، شیر روشویی و توالت را در بخش شیرآلات بهداشتی خود تولید می‌کند. برای آشنایی با ویژگی این محصولات، آنها را در سه بخش کیفیت، طراحی ظاهری و خدمات پس از فروش بررسی می‌کنیم.

خرید اینتزنتی شیرآلات درخشان

کیفیت شیرآلات درخشان

در گذشته برای ساخت شیرآلات از سرب خشک استفاده می‌شد. وجود سرب در آب آشامیدنی و مصرفی، برای سلامت خانواده مضر است. به علاوه دوام و طول عمر این ماده چندان بالا نیست و بعد از مدتی دچار تخریب و پوسیدگی می‌شود. امروزه بهترین ماده برای تولید شیرآلات برنج است. آلیاژ برنج دوام و مقاومت بالایی دارد، ماده بی‌ضرری است و در مجاورت آب دچار زنگ‌زدگی و تخریب نمی‌شود. برند درخشان در ساخت تمام شیرآلات خود از آلیاژ برنج استفاده می‌کند.

عامل موثر بعدی در کیفیت شیرآلات درخشان، استفاده از کارتریج‌های اسپانیایی است. کارتریج مرغوب، عمر و دوام بالایی دارد و استفاده راحتی را هنگام کار با شیرآلات فراهم می‌کند. برای آبکاری محصولات درخشان، طبق رنگ و ظاهر نهایی شیر، از آبکاری کروم، الکترواستاتیک یا PVD استفاده می‌شود. تمام این آبکاری‌ها (به خصوص آبکاری در خلاء PVD) از جدیدترین تکنولوژی هستند و زیبایی و کیفیت پوشش شیرآلات را تضمین می‌کنند.

تنوع و طراحی ظاهری

تنوع و خلاقیت شیرآلات درخشان شاید در کمتر برند داخلی دیده شود. انواع مدل‌های کلاسیک، اروپایی، مدرن، فانتزی، فلت و… در شیرآلات درخشان به چشم می‌خورند. بسیاری از مدل‌ها در تنوع رنگی سفید، کروم، مشکی، طلا، طلا مات و… ارائه می‌شوند تا بهترین تطبیق را با دکوراسیون منزل شما داشته باشند. جدیدترین مدل‌های این برند را می‌توانید در فروشگاه چارسو بخش شیرآلات درخشان مشاهده کنید.

خدمات پس از فروش

شرکت درخشان برای اطمینان و آسودگی مصرف‌کنندگان، ۵ سال گارانتی برای شیرآلات ارائه می‌دهد. با این خدمات، در صورت خرابی شیر کارشناسان درخشان مشکل را بررسی می‌کنند. در صورت امکان، شیر تعمیر می‌شود و در غیر این صورت با یک ست جدید تعویض می‌شود.

مدل‌های پرفروش و برتر شیرآلات درخشان

بعد از آشنایی با ویژگی‌های کیفی و ظاهری، به بررسی ۵ مدل پرفروش و محبوب این برند می‌پردازیم.

۱. شیرآلات درخشان مدل کاج

ست شیرآلات کاج ۴ تکه و شامل شیر دوش، روشویی، توالت و آشپزخانه است (البته شما امکان خرید تکی شیر موردنظرتان را هم دارید.) این ست مانند اکثر محصولات درخشان از آلیاژ برنج ساخته شده و کارتریج آن اسپانیایی است. علاوه بر رنگ نقره‌ای با آبکاری کروم، این ست با نام کاج وایت و در رنگ سفید الکترواستاتیک قابل تهیه است. برای بررسی دقیق و مشاهده قیمت بروز مدل کاج درخشان به سایت چارسو مراجعه کنید.

شیرآلات درخشان مدل کاج

۲. شیرآلات درخشان مدل جزیره

تنه‌ی شیر آلات جزیره از جنس آلیاژ برنج و بزرگ‌تر از مدل‌های مشابه طراحی شده است. حجم تنه هم به استحکام و قدرت این مدل افزوده و هم عرض کافی برای جریان قوی آب ایجاد کرده است. کارتریج یا مغزی استفاده شده در شیر، وارداتی و از کشور اسپانیا می‌باشد. این ست با طراحی ظاهری فلت و شیک و در رنگ کروم به بازار عرضه می‌شود. برای بررسی دقیق و مشاهده قیمت بروز مدل جزیره درخشان به سایت چارسو مراجعه کنید.

شیرآلات درخشان مدل جزیره

۳. شیرآلات درخشان مدل لوکس

مدل لوکس از طرح‌های ساده و مدرن درخشان است که با هر فضایی همخوانی دارد. وجود آلیاژ برنج، کارتریج اسپانیایی و آبکاری مرغوب، تضمین کننده کیفیت این محصول است. ست لوکس تنوع رنگی بالایی دارد و در سه مدل کروم، سفید و کروم-طلا قابل تهیه است. مدل سفید با آبکاری الکترواستاتیک پوشش داده شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خش دارد. در دو رنگ دیگر نیز آبکاری با ضخامت استاندارد کروم انجام شده است. برای بررسی دقیق و مشاهده قیمت بروز مدل لوکس درخشان به سایت چارسو مراجعه کنید.

شیرآلات درخشان مدل لوکس

۴. شیرآلات درخشان مدل پرنس

اگر به دنبال مدل خاص و متفاوتی هستید، ست پرنس درخشان انتخاب مناسبی برای شماست. تراشکاری برجسته روی اهرم، حالت جواهر را تداعی می‌کند. به علاوه انحنا و زوایای شیر بر جلوه و جذابیت طرح افزوده است. این ست در تنوع رنگی کروم و طلایی ارائه می‌شود. بدنه شیرآلات از آلیاژ برنج ساخته شده و کارتریج آن وارداتی از کشور اسپانیاست. برای بررسی دقیق و مشاهده قیمت بروز مدل پرنس درخشان به سایت چارسو مراجعه کنید.

شیرآلات درخشان مدل پرنس

۵. شیرآلات درخشان مدل نیچر

طراحی شیرآلات نیچر ساختار رایج در این صنعت را به هم زده و فرم نو و خلاقانه‌ای ارائه داده است. گفته می‌شود اسم و فرم این ست، از شاخه و تنه درخت الهام گرفته شده است. ست نیچر با بدنه آلیاژ برنج، کارتریج اسپانیایی و آبکاری کروم الکترواستاتیک، از بهترین انتخاب‌ها برای خرید شیرآلات بهداشتی ساختمان شماست. برای بررسی دقیق و مشاهده قیمت بروز مدل نیچر درخشان به سایت چارسو مراجعه کنید.

شیرآلات درخشان مدل نیچر

خرید اینترنتی شیرآلات درخشان

تمام شیرآلات درخشان به صورت آسان نصب تهیه شده‌اند و با حداقل مهارت فنی قابل نصب و استفاده هستند. در نهایت اینکه، برای خرید آنلاین و مطمئن شیرآلات درخشان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی چارسو مراجعه کنید. در این سایت تمام مدل‌های درخشان به صورت ست و تکی ارائه شده‌اند. مشخصات دقیق فنی، امکان مقایسه بین مدل‌ها، قیمت بروز به همراه تخفیفات ویژه از امکانات خرید از چارسو هستند. برای تجربه خریدی مطمئن در کنار شما هستیم.

اشتراک گذاری : Array