طراحی و ساخت محصولاتی که بتواند در بازار رقابتی امروز دوام بیاورد، کار ساده ای نیست. شیرآلات ساختمانی نیز با تنوع بیش از حد و تولیدکنندگان بیشمار ایرانی و خارجی از این قاعده مستثنا نیست. با اینکه شیرآلات ایرانی درصد قابل قبولی از میزان فروش بازار را به خود اختصاص داده اند اما تعداد تولیدکنندگانی که حرفی برای گفتن دارند، زیاد نیستند.

شیرآلات درخشان جزء شرکت‌هایی است که مانند نام خود، سابقه درخشانی داشته و در بازار شیرآلات ساختمانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه توضیحاتی در خصوص این شرکت و بخصوص مدل بیوتی شیرآلات این شرکت خواهیم داد. ادامه مطلب را از چارسو پیگیر باشید.

شیرآلات ایرانی

محصولات ایرانی زیادی هستند که به راحتی توان رقابت با محصولات خارجی را دارند. برخی محصولات باکیفیت ایرانی به کشورهای خارجی صادر می‌شود. شیرآلات ساختمانی نیز از جمله مواردی است که در بازار کشور به خوبی از آن یاد می‌شود.

شیرآلات ایرانی را می‌توان جزء محصولاتی دانست که رقابت بالایی در آن در جریان است. شرکت‌های زیادی در این عرصه مشغول فعالیت هستند. البته تعداد شرکت‌هایی که جایگاه خود را تثبیت کرده اند و اعتماد مصرف کننده را با خود به همراه دارند، زیاد نیستند.

در مطلبی جداگانه تحت عنوان «بهترین شیرآلات ایرانی» در خصوص شیرآلات ایرانی به صورت مفصل توضیح داده ایم. شرکت‌هایی که در عرصه تولید شیرآلات ایرانی صاحب نام هستند را معرفی کرده ایم و محصولات آن‌ها را نیز واکاوی کرده ایم.

در میان شرکت‌های ایرانی، تعداد شرکت‌های موفق آن‌چنان که باید، زیاد نیست. 7 شرکت بخصوص در میان مصرف کنندگان به خوبی شناخته شده اند و محصولات آن‌ها مورد تأیید مردم و چارسو است. شرکت‌های درخشان، راسان، شودر، قهرمان، کسری، کلار و کی دبلیو سی این 7 شرکت را تشکیل می‌دهند. شرکت‌های اخوان، کسری و ملودی نیز از اعتبار قابل قبولی در این زمینه برخوردار هستند.

در میان شرکت‌های ذکر شده، شرکت‌های اندکی هستند که به‌جز شیرآلات، محصولات دیگری نیز تولید و به بازار عرضه می‌کنند که گروه صنعتی درخشان یکی از آن‌ها است.

با اینکه شیرآلات ایرانی، سهم قابل قبولی از میزان فروش صنعت شیرآلات دارند اما نکاتی در این جای ذکر دارد که در ادامه مورد بحث قرار می‌دهیم:

سهم دولت در حمایت

شیرآلات ساختمانی جزء صنعت‌هایی است که نیاز به حمایت دولت و توجه بیشتر مسئولین دارد. با توجه به سهم عمده این صنعت از بازار کشور، می‌توان حمایت از آن را نوید رونق اقتصادی دانست. شرکت‌های زیادی در این عرصه مشغول به کارند. شرکت‌های کوچک و گمنامی نیز هر روز به صنعت شیرآلات کشور می‌پیوندند.

جدای از بازار داخلی، میزان صادرات شیرآلات ایرانی نیز تا حدودی مناسب است. شرکت‌های داخلی ثابت کرده اند که توان رقابت و صدور محصولات خود را به خارج از کشور نیز دارند و دولت باید بسترهای لازم را در این زمینه فراهم کند.

با اینکه رونق فروش داخلی و تلاش برای سهم صادرات باید به صورت موازی و هم‌زمان در جریان باشد اما بدون شک فروش داخلی باید در اولویت باشد. هنوز هم شرکت‌های خارجی زیادی با محصولات خاص و جذاب خود و طراحی‌های منحصر به فرد در حال ربودن مشتریان داخلی به نفع خود هستند. این مورد باید در اولویت قرار گیرد. این مسئله با حمایت دولت از صنعت شیرآلات رابطه مستقیم دارد.

تولید کننده شیرآلات

همیشه نمی‌توان از حمایت دولت سخت گفت و انگشت مسئولیت پذیری را به سمت تولیدکننده دراز نکرد. تولیدکنندگان داخلی باید جهت بهبود شرایط خود در تلاش باشند. شیرآلات ساختمانی جزء صنایعی است که ظرافت و تنوع زیادی طلب می‌کند. نمی‌توان تنها روی کیفیت ساخت و کارکرد تأکید داشت.

نحوه طراحی شیرآلات، موردی است که در میزان فروش شرکت اهمیت بالایی دارد. با اینکه نباید این طور باشد اما دغدغه اصلی مصرف کنندگان، ظاهر و طراحی شیرآلات است. هرچه تنوع محصولات و ابداع در طراحی بالا باشد به نفع تولیدکننده خواهد بود.

البته موازنه نیز نباید به هم بخورد. بدون شک نمی‌توان با تولید محصولات زیبا و ناکارآمد انتظار نامی درخشان و آتیه ای روشن برای شرکت خود انتظار داشت.

حمایت مصرف کننده

فاکتور سوم معادله صنعت شیرآلات را مصرف کننده تشکیل می‌دهد. با اینکه همیشه حق با مشتری است اما مشتری ایرانی گاهی اوقات رونق اقتصادی را به نفع شخصی ترجیح می‌دهد. گاهی اوقات ترجیح می‌دهد که با وجود کیفیت و ظاهر بهتر محصول خارجی، محصول ایرانی را انتخاب کند.

مشتری ایرانی می‌داند که با خرید محصول داخلی در نهایت خود وی سود خواهد برد. مشتری ایرانی می‌داند که با خرید هر محصول ایرانی به گسترش رونق اقتصادی یک واحد تولیدی و به دنبال آن بهبود معیشت چندین خانواده کمک می‌کند.

گاهی اوقات به وضوح می‌دانیم که خرید یک محصول خارجی به هر جهت به نفع ماست اما در نهایت تصمیم به خرید محصول ایرانی می‌کنیم. انتخابی که کار دشواری است و هر فردی از عهده آن بر نخواهد آمد. نمی‌توان هر روز از بازار آشفته و عدم مدیریت صحبت کرد و هیچ قدمی نیز برای بهبود آن برنداشت. بخواهیم یا نخواهیم تمامی ما در حل مشکل اقتصاد کشور سهیم هستیم.

گروه صنعتی درخشان

همان طور که عنوان شد، گروه صنعتی درخشان جزء شرکت‌هایی است که در زمینه تولید و عرضه شیرآلات ساختمانی از اعتبار بالایی برخوردار است.

مجموعه صنعتی درخشان از سال 1382 شروع به کار کرده است. جدای از شیرآلات، هود، گاز رومیزی و سینک نیز توسط مجموعه درخشان تولید و به بازار عرضه می‌شود.

در وبسایت این مجموعه نمی‌توان قیمت محصولات را مشاهده کرد اما تنوع شیرآلات آن‌ها در حد قابل قبولی است. یکی از چهره‌هایی که در تبلیغ محصولات این شرکت فعالیت دارد، بهنوش بختیاری است.

جدای از شیرآلات ساختمانی، هود، گاز رومیزی و سینک آشپزخانه نیز توسط این شرکت تولید می‌شود. نحوه طراحی محصولات درخشان از شرکت‌های دیگر متمایز است و امضای متمایز به خود را دارد.

مجموعه درخشان جهت طراحی هود و گاز رومیزی خود بیشتر از رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید استفاده می‌کند. سینک‌های آشپزخانه درخشان نیز تنها از جنس استیل تولید می‌شوند. از آنجایی که قیمت محصولات درخشان در وب‌سایت این شرکت قید نشده است نمی‌توان نظر جامعی در این خصوص اظهار داشت.

شیرآلات درخشان

مجموعه درخشان کار خود را با تولید شیرآلات ساختمانی شروع کرد و اکنون نیز تمرکز اصلی این شرکت روی همین زمینه منعطف شده است. شیرآلات درخشان از تنوع مناسبی برخوردار است. رنگ‌های جذاب و پاستلی نیز در محصولات درخشان به چشم می‌خورد.

48 محصول متنوع با ترکیب طرح و رنگ در وب‌سایت این مجموعه به ثبت رسیده است. هردو گونه طرح‌های سنتی و مدرن در این محصولات به چشم می‌خورد. طلایی و کروم دو رنگ عمده شیرآلات درخشان را تشکیل می‌دهند. جذابیت و تنوع رنگ، در مدل فینِکس (Phoenix) این شرکت به اوج خود می‌رسد.

یکی از محصولات خاص این شرکت تحت عنوان آکوا تولید می‌شود. مدل آکوا جزء شیرآلاتی است که بر طراحی سنتی تأکید دارد.

شیرآلات هوشمند نیز توسط شرکت درخشان تولید می‌شود و کیفیت ساخت آن‌ها در حد قابل قبولی است. شیرآلات هوشمند هیچ گونه اهرم یا فلکه ای برای باز و بسته کردن ندارند. نحوه کارکرد این نوع شیرآلات توسط چشمی کنترل می‌شود. هیچ نیازی به لمس شیر نیست و می‌توان با تنظیم دما، هر بار از یک درجه حرارت خاص آب استفاده کرد.

مدل انتیک (Antique) درخشان نیز با ظاهری سنتی و جذاب از دیگر محصولات این شرکت قابل تفکیک است. مدل ساده این محصول از ترکیب دو رنگ کروم و طلایی ساخته شده و زیبایی چشم نوازی به منزل شما خواهد داد.

یکی دیگر از محصولات این شرکت، شیرآلات درخشان بیوتی است. مدل بیوتی این شرکت ویژگی‌های خاصی دارد که در ادامه در خصوص آن صحبت خواهیم کرد.

مدل بیوتی شیرآلات درخشان

مدل بیوتی شیرآلات درخشان شامل شیر توالت، شیر دوش حمام، شیر روشویی و شیر سینک ظرف‌شویی است. شرکت درخشان با ساخت این ست شیرآلات توانسته اعتبار بالایی در بازار به دست بیاورد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات ساختمانی، رتبه برتر کشور را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

تمامی استانداردهای جهانی در تهیه شیرآلات درخشان بیوتی به کار رفته و تأییدیه استاندارد ایران و اروپا را با خود به همراه دارد.

ویژگی‌های فنی و ظاهری مدل بیوتی

بدنه این نوع شیرآلات از آلیاژ برنج ساخته شده است. 3 رنگ کروم، مشکی و سفید این محصول در وب‌سایت گروه درخشان به چشم می‌خورد. البته در ساخت مدل سفید و مشکی این محصول از ترکیب رنگ طلایی نیز استفاده شده است. رنگ کروم آن نیز با خطوطی زیبا از رنگ مشکی آراسته شده است.

در صورت تهیه ست بیوتی شیرآلات درخشان، 2 عدد شیلنگ پیسوار حصیری نیز عرضه می‌شود. کارتریج‌های ساخت کشور اسپانیا در ساخت این محصولات استفاده شده است. انحنای استادانه و ظریف این محصولات آن‌ها را از دیگر تولیدات درخشان جدا می‌کند و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را به خوبی در خود دارد.

ست بیوتی این شرکت دارای 5 سال ضمانت و خدمات پس از فروش است. گواهینامه ایزو 9001 و تأییدیه استاندارد ایران و اروپا در ساخت این محصول رعایت شده است.

مجموعه هر 4 محصول با همدیگر 10 کیلوگرم وزن دارد. جنس دسته این محصولات از آلیاژ زاماک است. پوشش این مجموعه از رنگ پودری الکترواستاتیک است.

بیشتر بخوانید:

بررسی ست شیرآلات درخشان مدل جزیره

شیر روشویی سری بیوتی

نوع علم شیر دوش روشویی مدل بیوتی ثابت بوده و پایه آن کوتاه است. ابعاد شیر روشویی سری بیوتی 27*25*9 سانتی متر بوده و وزن آن نیز 2.150 کیلوگرم است.

شیر ظرف‌شویی سری بیوتی

نوع علم شیر روشویی مدل بیوتی متحرک بوده و پایه آن بلند است. ابعاد شیر ظرف‌شویی سری بیوتی 36*30*19 سانتی متر بوده و وزن آن نیز 2.775 کیلوگرم است.

شیر توالت سری بیوتی

دستگیره شیر توالت مدل بیوتی در سمت راست قرار دارد. ابعاد شیر توالت سری بیوتی 34*22*7 سانتی متر بوده و وزن آن نیز 2.350 کیلوگرم است.

شیر دوش حمام سری بیوتی

شیر دوش مدل بیوتی فاقد علم دوش یا علم یونیکا است. دستگیره یا اهرم شیر دوش این مدل در سمت راست آن قرار دارد. ابعاد شیر دوش حمام سری بیوتی 33*22*7 سانتی متر بوده و وزن آن نیز 2.750 کیلوگرم است.

قیمت مدل بیوتی شیرآلات درخشان

هر 4 نوع شیر توالت، روشویی، ظرف‌شویی و حمام مدل بیوتی شیرآلات درخشان در فروشگاه اینترنتی چارسو موجود است. به راحتی چند کلیک می‌توانید این محصولات را تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین هر 3 رنگ کروم، سفید و مشکی این نوع شیرآلات را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ما تهیه کنید.

قیمت شیرآلات بیوتی مدل درخشان مناسب است اما به دلیل نوسان قیمت‌ها بهتر است به صفحه لیست قیمت شیرآلات درخشان از سایت چارسو مراجعه کنید و قیمت‌های به روز را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید شیرآلات

اگر شما نیز از محصولات درخشان و بخصوص مدل بیوتی این شرکت استفاده کرده اید، دیدگاه خود را در خصوص این محصولات با ما در میان بگذارید.

نظر شما در خصوص طراحی و قیمت شیرآلات بیوتی درخشان چیست؟ خدمات پس از فروش این محصولات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک گذاری : Array