در این مقاله 8 مدل هود مخفی از برندهای معتبر موجود در بازار را معرفی می‌کنیم. هودهای مخفی به دلیل قیمت مناسب در کنار امکانات خوب محبوب هستند. بخصوص که این روزها طراحی مدرن برای آشپزخانه محبوب شده، هود مخفی بهترین گزینه خواهد بود.

هودهای مخفی بیمکث

بیمکث از بزرگترین کارخانه‌های داخلی در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه است. این برند کار خود را با تولید هود آغاز کرد. امروزه نیز با تکنولوژی روز و کیفیت بالا، هودهای بیمکث یک انتخاب مطمئن هستند.


هود مخفی بیمکث B2030U

این مدل یک موتور با ۴ به شما کمک میکند با توجه به حجم و نوع غذا قدرت مد نظر خود را انتخاب کنید.قدرت مکش این هود ۶۰۰ متر مکعب بر دقیقه است. فیلتر این مدل از نوع آلومینیومی قابل شستشو است که دائمی بوده و در اثر گرما تغییر شکل نمی‌دهد. در این مدل هود از لامپ SMD استفاده شده است. صفحه کنترل هود مخفی بیمکث B2030U لمسی بوده و ظاهر زیبایی دارد . در نهایت محصولات بیمکث در صورت نصب توسط تعمیرکار مجاز ۲۵ ماه گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روی لینک های زیر کلیک کنید.

هود مخفی بیمکث مدل B2030U مخفی سایز ۷۰ مشکی

هود مخفی بیمکث مدل B2030U مخفی سایز ۷۰ استیل


هود مخفی بیمکث  B2052U

این مدل یک موتور با ۴ دور دارد و به شما امکان می‌دهد با توجه به غذایی که می‌پزید ( حجم، روغن؛ آلودگی، دود و …) سرعت موتو را انتخاب کنید. اصولا هودها حداکثر ۳ دور موتور دارند ولی این مدل با ۴ دور کارکرد بهتری دارد.  قدرت مکش این هود ۶۰۰ متر مکعب بر دقیقه است که قدرت خوبی محسوب میشود. فیلتر این مدل از نوع آلومینیومی قابل شستشو است که دائمی بوده و در اثر گرما تغییر شکل نمی‌دهد. برای دید بهتر هنگام آشپزی در هود از لامپ SMD استفاده شده است. صفحه کنترل هود مخفی بیمکث  B2052U لمسی بوده و ظاهر زیبایی دارد همچنین این هود در رنگ‌های استیل و مشکی در سایز ۷۰ و سفید در سایز ۹۰ ارائه میشود. بازه صدای این هود بین ۵۲ تا ۶۸ دسیبل است. در نهایت محصولات بیمکث در صورت نصب توسط تعمیرکار مجاز ۲۵ ماه گارانتی و یک عمر خدمات پس از فروش دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روی لینک های زیر کلیک کنید.

هود مخفی بیمکث مدل B2052U سایز ۷۰استیل

هود مخفی بیمکث مدل B2052U سایز ۷۰ مشکی

هود مخفی بیمکث مدل B2052U سایز ۹۰ سفید

بیشتر بخوانید:

معرفی همه هودهای مخفی بیمکث

هودهای مخفی اخوان

اخوان بزرگترین تولیدکننده هود در خاورمیانه است. پس مطمئن باشید که می‌توانید یک هود باکیفیت و قیمت مناسب در بین مدلهای این برند پیدا کنید. هودهای اخوان دارای ۲۰ ماه گارانتی از زمان نصب هستند. موتورهای پرقدرت، صدای کم و طراحی بروز از دیگر ویژگی این هودها هستند.


 هود مخفی اخوان مدل H64-t

هود H64-T از ارزانترین مدل های هود مخفی اخوان است. صفحه کنترل این هود، کلیدهای مکانیکی دارد. در این هود از فیلتر آلومینیومی چند لایه استفاده شده است و موتور ۳ دور متفاوت دارد. قدرت مکش ۷۰۰ مترمکعب می‌باشد. میزان صدای هود ۵۴ دسی بل است. هود مخفی H64-T با متریال و رنگ استیل ارائه می‌شود

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روی لینک زیر کلیک کنید

هود مخفی استیل اخوان مدل H-64-T

خرید هود مخفی ارزان اخوان

 
هود مخفی اخوان مدل H64-tp

قدرت مکش این هود کمتر است (۵۵۰ مترمکعب) اما در عوض قیمت مناسبی دارد. کنترل از راه دور و صفحه کلید مقاوم دکمه‌ای از امکانات هود H64-TP هستند. سایر ویژگی‌های این مدل به این شرح می‌باشند: موتور توربو با ۳ دور، میزان صدای ۵۴ دسی بل و فیلتر چند لایه آلومینیومی

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

هود مخفی استیل اخوان مدل H-64-TP

هود آشپزخانه اخوان

بیشتر بخوانید:

معرفی همه هودهای مخفی اخوان

هودهای مخفی کن

کن از برندهای پیشرو داخلی است. در بین هودهای این برند مدلهای باکیفیت و قیمت مناسب زیادی به چشم می‌خورند. طراحی زیبا، استفاده از تکنولوژی روز، و کیفیت قطعات از ویژگی هودهای کن هستند.


هود مخفی کن مدل Artima3

هود مخفی کن آرتیما 3 موتور توربو ساخت ایتالیا با قدرت 700 متر مکعب بر دقیقه دارد که برای یک گاز 5 یا 6 شعله مناسب است. طول این هود هفتاد سانتی متر بوده و بدنه آن از استیل است. بازه صدا بین 58 تا 63 دسیبل است. نوع فیلتر آلومینیومی بوده و قابلیت نصب فیلتر زغالی ندارد. چراغ های هود از نوع SMD است. اگر قصد خرید این هود را دارید باید بدانید بدنه آرتیما 3 کمی از زیر کابینت بیرون آمده و دیده می‌شود. هود کن مدل آرتیما 3 دارای ۲ سال گارانتی کن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.
هود مخفی کن مدل آرتیما ۳


هود مخفی کن مدل Artima8

هود کن مدل آرتیما 8 دارای یک موتور 3 دور  توربو با تکنولوژی ایتالیا و قدرت  700 مترمکعب در ساعت دارد.  صدایهود آرتیما 8 53 تا 68 دسیبل است یعنی حتی در بالاترین قدرت دور موتور، صدا بالا نیست. صفحه کلید این هود لمسی بوده و طراحی آن به گونه ای است که موتورش جای بسیار کمی را در فضای بالای هود و کابینت میگیرد. این هود دارای یک فیلتر آلومینیومی بزرگ بوده و قابلیت نصب فیلتر ذغالی را ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.
هود مخفی کن مدل آرتیما ۸

بیشتر بخوانید:

معرفی همه هودهای مخفی کن

هودهای مخفی استیل البرز

استیل البرز از برندهای پرطرفدار و باکیفیت ایرانی است. هودهای این شرکت در انواع مدل شومینه‌ای، مورب، مخفی و تخت تولید می‌شوند. تنوع طراحی و رنگ، دست شما را برای انتخاب مدل کاملا باز می‌گذارد.


هود مخفی استیل البرز مدل Sa506

هود SA506 یک موتور با ۳ دور سرعت دارد. قدرت مکش SA506 بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت است. جنس هود از استیل بوده و صفحه کلید آن مکانیکی است. بازه صدای هود SA506 بین ۴۳ تا ۴۸ دسیبل است که صدای کمی در بین انواع هود محسوب می‌شود. طول این هود ۷۰ سانتی متر است. دو لامپ SMD برای روشنایی اجاق گاز در هود SA506 تعبیه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

هود استیل البرز استیل البرز مدل SA506

خرید هود آشپزخانه ارزان

هود مخفی استیل البرز مدل Sa503

این مدل هود مخفی استیل البرز یک موتور با سه دور سرعت و قدرت مکش بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ متر مکعب بر ساعت دارد.جنس هود از استیل و رنگ آن مات بوده و صفحه کلید آن مکانیکی است. بازه صدای هود استیل البرز بین ۴۳ تا ۴۸دسیبل است که صدای کمی در بین هودها محسوب می‌شود. طول این هود ۸۰ سانتی متر است. دو لامپ SMD برای روشنایی اجاق گاز در هود SA503 تعبیه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید روی لینک زیر کلیک کنید.

 استیل البرز استیل البرز مدل SA503

خرید هود ارزان قیمت

بیشتر بخوانید:

معرفی همه هودهای مخفی استیل البرز

اشتراک گذاری : Array